2. Směr Španělsko

326 15 0
                                    

Emmy pohled

,,Stále nemůžu uvěřit že sedím v autě na cestě na letiště" řekla jsem nahlas a koukala přitom na Sofie, která se mnou seděla na zadní sedačce v našem autě. ,,Máte kliku holky hned bych si to s vámi vyměnil, protože tam budu mít ty své formule" řekl táta a mamka se na sedadle spolujezdce začala smát ,, No jo ty tvoje formule". ,, Tati co s tím pořád máš, nevím co je na tom zajímavého" řekla jsem, protože formulím nerozumím a ani je nesleduju, táta je miluje a troufám si říct že by je všechny dokázal vyjmenovat.

Konečně jsme na letišti a už teď se mi začíná stýskat i když vím že se s mamkou a tátou brzy uvidím. Táta nám se Sofie pomohl vyndat kufry. Pomalu jsme se vydali k naší přepážce, kde bylo napsáno Itálie- Španělsko, Madrid. Po cestě k naší přepážce jsem na poslední chvilku kontrolovala jestli mám všechno. ,, Buď v klidu Em" řekla Sofie, když viděla jak jsem nervózní. Tohle je totiž můj první let letadlem a tak mám trochu nahnáno.

Po odbavení jsem se rozloučila s mamkou a tátou, kteří nás sem vzali a došlo i na slzy. Sofie mi už v autě vysvětlovala  co vše na letišti podstoupíme. Pomalu jsme došli k bezpečnostní kontrole která nás čekala před cestou do našeho boxu odkud nám to mělo letět. Kontrolou jsem prošli v pořádku a před námi bylo spoustu stánků s kosmetikou a oblečením ,, Pojď se kouknout na nějaké šaty ať si najdeme nějakého hezkého španěla" řekla mi Sofie a já se musela začít smát. Táta mi dal před odbavením obálku a řekl ať jí rozbalím až projdeme kontrolou. Vytáhla jsem z kabelky obálku a zamávala s ní Sofie před obličejem ,, Notak otevři to" ,, no jo furt" odpověděla jsem. Začala jsem otevírat obálku a koukám že jsou tam asi nějaké klíčenky nebo visačky ,,No to snad ne!" zaječela jsem a lidé co okolo stáli se na mě dívali jako na blázna ,, Sofie dívej co nám táta dal" ironicky jsem se usmála, ale zároveň jsem byla nadšená, protože mám šanci být tátovi o trochu víc blíž ,, Dostali jsme VIP vstupenky na F1" jásala Sofie.

Už jsme konečně po hodině nakupování seděli v letadle a chystali se ke vzletu, Sofie mě držela za ruku, protože věděla že je to můj první let. Když už jsme byli ve vzduchu Sofie hledala co jsou zač ti jezdci F1, ukazovala mi jejich fotky a společně jsme se shodli že jsou docela k nakousnutí. Ale stejně si o nich nebudu nic zjišťovat protože já takovýmto věcem prostě nerozumím. Celý let jsem sledovala krajinu z okna zatím co Sofie toho googlila víc a víc o F1 aby jsem nevypadali jako nezkušené.

Letadlo po hodině konečně přistálo a já byla ráda že budu stát na nohách. Po tom co jsme našli naše zavazadla na nás venku čekalo taxi které bylo součástí naší dovči. ,,Tak a tady začíná měsíc našeho dobrodružství" řekla Sofie a držela při tom dveře od taxíku. ,,Musím uznat že Madrid je nádherný" řekla jsem při jízdě k našemu hotelu. 

Konečně jsme přijeli před náš hotel ,, Sofie vidíš to co já" řekla jsem ,, Co se to tu děje?" zeptala se Sofie řidiče

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Konečně jsme přijeli před náš hotel ,, Sofie vidíš to co já" řekla jsem ,, Co se to tu děje?" zeptala se Sofie řidiče. ,, Dámy v tomto hotelu jsou ubytovaní jezdci F1  a tohle jsou zřejmě fanoušci co čekají až přijedou nebo až někdo z nich vyjde" řekl řidič taxi a šel nám otevřít dveře ,, tak dámy, vítejte v Madridu" řekl a pokývl nám na rozloučenou. Personál z hotelu okamžitě vyběhl ven a začal nám pomáhat s kuframa, když už jsme byli vevnitř Sofie se na mě usmála a řekla ,, Vydrž tu, jdu to vše zařídit". Stála jsem v obrovském lobby kde byl krásný velký lustr, pomalu jsem se začala otáčet abych se mohla kouknout na celé lobby trochu jsem couvla a narazila do někoho ,, Moc se omlouvám" řekla jsem a otočila se kdo to byl. Přede mnou stál muž, který vypadal o trochu víc starší než já ,,Nic se nestalo" prohrábl si své tmavé vlasy a usmál se. Po chvilce za mnou přišla Sofie ,,Naše pokoje jsou připravené, můžeme vyrazit."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Carlos Sainz - Tenkrát ve ŠpanělskuKde žijí příběhy. Začni objevovat