Tini'den;
Al işte,yine dayak yedim.Ama bu sonuncu daha kötüydü.Her yerim kan içinde.Ama ben buna alıştım.3 yaşındayken ailemi kaybettim,polisler beni yurda verdiler.İki yıl orda kaldıktan sonra bir aile gelip beni evlatlığa götürdüler.10 yaşıma kadar bana iyi baktılar ama şimdi tam 7 yıldır,bu evde ben işgence ile yaşıyorum.Her gün beni nurda eşşek gibi çalıştırıp sonra da dövüyorlar.Anne ,baba işgenceler yapıyor,çocukları Lodovica ise arkadaşlarının yanında beni küçük düşürüyor.Ama onun abisi....Jorge.....O hiç ailesi gibi değil.Onlara karşı çıkamasa da her zaman gizlice bana yardım ediyor.Bana yemek veriyor,yaralarımı sarıyor.İşte yine geldi benim kahramanım.Ama benim haraket edicek takatim yok.
J:Aa Tini bu ne hal,artık bu defa dayanamıycam deyip sinirlice odadan çıkıyordu ki,kolundan tutup geri döndürdüm.
T:Dur,Jorge,lütfen yapma,biliyorsun sana da zarar vere bilirler.
J:Umrumda değil,seni bu halde gördükce zaten bana yeterince zarar geliyor.
T:Lütfen benim için yapma.
J:Tamam ama her yerin kanıyor bi dakika beni bekle deyip odadan çıktı,2 dakika sonra elinde içinde tıbbi malzemeler olan bir kutuyla geri döndü.Tüm yaralarımı sardı,tabi çok ağrım vardı,ama onun yüzüne bakdıkça o muhteşem gamzelerin,büyüleyen yeşil gözlerini gördükce sanki ağrılarım biraz da olsa diniyordu,Bilmiyorum niye bana böyle oluyor.
J:Acıtıyor mu?
T:Hayır sen yapıyorsun yaa,tüm ağrılarım geçiyor dediğimde utanıp başını aşağı saldı,yüzünün kızardığını açıkca göre biliyordum.Yaralarımı sardıkdan sonra elinde yemek olan tepsiyle içeri girdi ve
J:Sen rahatca yemeğini ye ben de şimdi geliyorum deyip odadan çıktı,o kadar masum konuşuyor ki....
Yemek yediğim sırada David içeri geirdi,tepsiyi yere fırlatıp
D:Sana yemek yok demedimmi?! Deyip yine beni dövmeye başladı.
O sırada Jorge koşarak geldi;
J:Bırak onu
D:Nee?!
J:Bırak onu dedim,yeter artık,o kıza yıllardır çektirdiyiniz azaplar,işgenceler.
D:Sen babana karşı mı geliyorsun?!deyip Jorgeye çok sert bir tokat attı,Jorge yere yığıldı.Hemen yanına koştum,dudağı kanıyordu.
T:Jorge,iyi misin?
David beni hemen Jorge'den ayırıp itti ve üstüme gelmeye başladı.O sırada Jorge kalkıp Davidi kenara itti.
J:Yeter artık,ona birşey yapma,ne yapıcaksln bana yap..dedi ve David onu kolundan tutduğu gibi öbür odaya götürdü.İnanamıyorum Jorge'ye benim yüzümden zarar vere bilir,bunu ona yapamam.....