3. Schůzka s cizincem

320 11 0
                                    

Emmy pohled

Výtah nás dovezl do 6. podlaží. ,, Tak jsme tu" řekla Sofie. ,, Pořád nemohu uvěřit že jsem tu" řekla jsem a Sofie byla nadšená že mám radost. ,,Nechám ti do 20:00 čas a pak buď připravená na noční život" řekla Sofie a přitom se na mě šibalsky usmála ,,Dobře tedy" odpověděla jsem a zamkla za sebou dveře do svého pokoje. 

Když jsem stála v pokoji pomalu jsem se rozhlédla kde budu měsíc žít abych se seznámila s každým koutem, vybalila jsem si věci a a vybrat outfit na večer, na křeslo pod oknem jsem dala šaty a boty co jsem dostala od mamky s tátou k narozeninám a š...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem stála v pokoji pomalu jsem se rozhlédla kde budu měsíc žít abych se seznámila s každým koutem, vybalila jsem si věci a a vybrat outfit na večer, na křeslo pod oknem jsem dala šaty a boty co jsem dostala od mamky s tátou k narozeninám a šla jsem si napustit vanu. Zatím co se m i napouští vana mohla bych si nastavit budík abych vše stihla řekla jsem si pro sebe v hlavě. Do koupele jsem si přidala bublinky a nějaký ten olejíček abych měla hebkou pleť. 

Po hodině relaxu jsem vylezla z vany omotala kolem sebe ručník a koukala se z okna pokoje na večerní Madrid. Je čas si udělat nějaký lehký makeup a udělat si něco s vlasama, rozhodla jsem se že vlasy si nechám rozpuštěné, pomalu jsem se oblékla a vyšla z pokoje. ,,Pane bbože" zakoktala se Sofie ,, Tohle ti opravdu sekne" pokračovala, ,, děkuji, tobě to taky sluší" usmála jsem se na ní ,, Tak co jsi připravena?" řekla a já na ní s úsměvem kývla.

 ,,Pane bbože" zakoktala se Sofie ,, Tohle ti opravdu sekne" pokračovala, ,, děkuji, tobě to taky sluší" usmála jsem se na ní ,, Tak co jsi připravena?" řekla a já na ní s úsměvem kývla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšli jsme ven z hotelu a venku stále čekali fanoušci a pár fotografů, kteří nás vyfotili v domnění že jsme asi slavné. U hotelu už na nás čekalo taxi do kterého jsme nastoupili. ,, Tak co dámy, kam to bude?"  zeptal se nás řidič ,, Do toho nejlepšího klubu co tu máte" řekla Sofie a já se začala smát. Po chvilce jsme dorazili ke klubu, který vypadal stejně jako by to byl hotel. ,, Tady to bude asi hodně drahé" zasmála jsem se na Sofie ,, Jestli chceš poznat fajn partii tak tohle je to fajn místo, chodí sem hodně celebrit" odpověděla a já začala myslet na toho cizince, kterého jsem málem porazila v lobby.

Vešli jsme dovnitř a já se zeptala Sofie co by si dala k pití ,,Řekni že chceme něco silného a sladkého, necháme se překvapit" řvala na mě kvůli hlasité hudbě co hrála. Došla jsem k baru a objednala jsem to o co mě prosila a dodala jsem že to chci 2x, barman se na mě usmál a podal mi dvě sklenky s nějakým pití které mělo růžovou barvu. ,,Tak na nás " řekla Sofie a cinkla si se mnou ,, Na nás" odpověděla jsem. 

Už jsem v sobě měla pár drinků a Sofie tancovala s nějakým klukem. Alkohol už mi začal lézt do hlavy a já se tak nechala unášet hudbou. Vyschlo mi v krku a tak jsem se rozhodla že si zajdu pro drink a při otáčení se na bar jsem narazila do mužského těla ,,2x? to už není náhoda" ozvalo se, zvedla jsem oči a vím ho, zase on a ty jeho pronikavé hnědé oči ,,Moc se omlouvám, nevím co to se mnou je" odpověděla jsem mu a on se na mě zasmál jako by mel něco v plánu. ,, Dáš si něco k pití" zeptal se mě ,,Ani neznám tvoje jméno a ty už mě zveš na skleničku?" zasmála jsem se na něj, ,,Ty nevíš kdo jsem?", ,, Ne, proč bych to jako měla vědět?" odpověděla jsem a jeho výraz byl výraz překvapení. ,,Jmenuji se Carlos" vzal mou ruku a políbil jí ,, Já jsem Emma" odpověděla jsem. ,, Mohu ti tedy zajít pro drink", ,,Ano můžeš" odpověděla jsem.

Po chvilce se Carlos vrátil s drinkem v ruce ,, Děkuji za drink" řekla jsem mu a on kývl hlavou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po chvilce se Carlos vrátil s drinkem v ruce ,, Děkuji za drink" řekla jsem mu a on kývl hlavou. Začali jsem spolu tančit a on mě chytl kolem pasu, byla jsem překvapená z toho jakou má sílu a jak velké ruce má, cílila jsem na sobě pohled a tak jsem se koukla za sebe a tam stála Sofie která ukazovala na dveře záchoda a jí pochopila že tam mám jít ,, Omluvíš mě na chvilku" řekla jsem Carlosovi a ten kývl hlavou a nechal mě jít. Došla jsem na záchod a sotva jsem se zeptala co se děje Sofie vykřikla ,,Víš s kým si to teď tancovala?", ,,Ano jmenuje se Carlos a dneska jsem do sebe už dvakrát narazili" usmála jsem se ,,To je Carlos Sainz, jezdec F1, na jeho závod jdeme" řekla Sofie. Nevěřícně jsem vyšla se Sofie ze záchodu a viděla jsem jak mě Carlos vyhlíží. Přišla jsem k němu a narovinu se zeptala ,,Ty jsi jezdec F1?" a on jen pokývl hlavou, ,,To ti řekla tvá kamarádka?" začal se smát ,, Ano řekla a jsem docela v šoku" odpověděla jsem", ,,Bylo roztomilé když jsi nic nevěděla", ,, Já tenhle sport nesleduji, ale táta ho miluje a shodou okolností mi dal lístky na závod" řekla jsem mu. ,, Rád tě tam uvidím" řekl a v tom přišla Sofie že už je unavená a jestli bych s ní nejela na hotel, souhlasila jsem a rozloučila se s Carlosem, který mi dal do ruky papírek.

Carlos Sainz - Tenkrát ve ŠpanělskuKde žijí příběhy. Začni objevovat