taehyung
sabah çan sesi ile uyandım. teyzem kahvaltıyı hazırlamış olmalıydı ama kahvaltıdan önce yüzmem gerekiyordu çünkü hava muhteşem hissettiriyordu. sadece pencereden gözüme yansıyan güneş ışığı ve güzel atmosfer böyle hissettirmişti. bugün heyecanlıydım çünkü bu yıl ki misafirler gelecekti. acaba çok iyi anlaşabilecekmiyiz çünkü tüm yıl sadece şarkı yapıp piano çaldım ve bunları dinletecek birini istiyorum.
bütün sene jennie,jimin,ve babama dinlettim bence bıktılar yeni kurbanlar lazım. ayrıca eğer kasaba başkanı loren amca izin verirse nehir kenarında küçük bir konser vermek istiyorum.bunları düşünürken teyzem bana sormadan kapıyı çat diye açtı.
"taehyung misafirler gelmek üzere nehir'e git yüz ve gelirken şeftali getir hadi"
oflayarak -"şeftali yemeseniz ölürsünüz değilmi!"- dedim.
bana ters ters bakınca kalktım ve ve üstüme beyaz tişörtümü alıp çıktım. aşağıya inerken tekrardan gelecekleri düşündüm ve mutlu oldum yaşları neredeyse bizimle aynıydı. kapının yanına geldiğimde telefon ile jennie lerin evini aradım ve kaşar jennie açtı telefonu...
Taehyung/jennie
Taehyung
"Günaydın vişnemmm..."Jennie
"Günaydın kestane. Naber?"Taehyung
"İyi bugün misafirler gelecek. gelmeden yüzelim ne olur,ne olur jennie biliyorum sevmiyorsun ama daha yapamıcaz ne o-"Jennie
"Tamam sus yeter. Hazırlan çabuk 50 saniyen var kapidayım."Jennie cevap vermeme izin vermeden telefonu kapattı. Hiç umursamadim çünkü bugün hava çok güzeldi ve fotoğraf çekicektim. O yüzden yanıma kameramı da aldım ve çıktım. cidden jennie de tam karsimdaydi.
Yine kırmızı mayosunu giymişti. Jennie gerçekten güzel bir kızdı. bazen sanki ondan etkileniyorum belki de hayran oluyorum çünkü çok çekici eğer erkeklerden hoşlanmasam jennie ile sevgili olmak için herşeyi yapardım.
Bunları düşünürken jennie elimden tutup elimi ileri geri sallayarak yürümekle koşma arası ilerlemeye başladık. Nehire yaklasmistik zaten evimizin arkasindaydi. Yemek yediğimiz yerin yanındaydı.
Nehire geldik...ikimizde mayomuzun üstündeki şortu ve tişörtü çıkarttık.
Nehire girmeden jennie bu güzel manzarayi fotoğraf makinem ile çekti.
Fotoğraf çekimi bittikten sonra ikimizde koşarak nehire atladık küçük balıkların Hareketlendigini hissettik. Bizden kaçmışlardı. Bu ikimizi de çok güldürdü.
Taennie/konuşma
Jennie
"Sşşt! bana bak gay, bugün fotoğrafımi çekiceksin kaçamazsın. O yüzden geldim seni kullanicam"Taehyung
"Bana diyene bak lezbiyen. Neyse yine o gecelik gibi çiçekli elbiseyle sanki porno starı gibi foto mu çekineceksin."Jennie
"Hayır kestane, ilerde çocuklarım olunca taş gibi olduğumu onlara kanıtlamak için istersen seni de çekeriz."Taehyung
"Offf sus tamam hadi çekelim."Jennie cevabıma uyuz olacaktı ki üstüme atlayip beni nehirin içine bastırdı. Burnumu kapatıp saçlarımın ıslanmasın-
a izin verdim. Şakalaşmamiz bitti ve sudan çıkmak için kıyıya yürüyorduk. O anda evimizin önünde bir grup insan vardı ikisi teyzem ve babam diğeri ise sanırım misafirlerdi... biri erkek diğeri kızdı. Bizim yaşlarımızda olduklarına
Emindim. Bunun üstünde çok durmadım
Ve jennie ye ilerledim jennienin saçı bile islanmamiştı.Jennie
"Fermuarimi çek çabuk"Jennie nin dediğine uyup fermuarimi çektim ve jennie hemen yere yatıp poza girdi.
"Hadi çek." Dedi.
Tek bir fotoğraf çektim ve onu beğendi.
Çok kisa sürmüştü cekimimiz anlamadım neden bu kadar sürdü. Sanırım o da benim gibi gelenleri merak etmişti. Çünkü ben çok ettim.//////////////
Bu hikayeyi "bana adımla seslen" adlı filmden esinlenerek yazicam.
Çok ağlayacağız ve çok coşacak.Yorum atıp beğenirseniz mutlu olurum motivasyon aşko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my love next to the river
Romanceitalya da bir nehir kenarı evde yaşayan taehyung ve ailesi her yıl olduğu gibi o yılda tatile gelen kişileri ağırlayacaktır ve o sene gelen kişi onun aşık kalacağı jungkook tan başkası değildir.