Чхон Са Йону, Пак Гьон Хо та членам гільдії я сказав.
— Усі залишаються на своїх місцях, лише двоє людей мають піти зі мною.
— Які двоє?
— Майстер і лідер групи Пак Гьон Хо.
Я перевів погляд на Пак Гьон Хо.
— Лідер, скільки залізних кульок у вас залишилося?
— Близько 400.
Тоді не буде жодних проблем, щоб діяти за планом. Я кивнув і продовжив.
— Я контролюю вітер. Можу літати або рухати предмети.
Чхон Са Йон, який зустрівся зі мною поглядом, посміхався, але його чорні очі були спокійні. Він спостерігав за мною, щось приховуючи.
— Я відлечу з лідером команди на певну відстань і посаджу залізні кулі так, щоб вони оточили команду. Наразі монстри наближаються із західного боку, тож якщо ви вчасно підірвете кулі, ми зможемо їх затримати.
Дехто з членів гільдії, які слухали моє пояснення, зробили такий вираз обличчя, ніби це була непогана ідея.
— Після цього я продовжу летіти проти годинникової стрілки з лідером команди та розірву потік, підірвавши бомби біля середини групи монстрів. Це, напевно, не зможе зупинити всіх монстрів, але дасть нам шанс перевести подих. Дивлячись на кількість монстрів, я думаю, що нам доведеться обійти три рази.
Я подивився на Пак Гьон Хо для підтвердження. Той кивнув головою, ніби зрозумів. Чхон Са Йон, який тихо слухав, сказав.
— Звучить дуже весело. Я заздрю керівнику команди Пак Гьон Хо. Після цього?
— Після цього...
Я зробив паузу. Мені не хотілося робити це таким чином. Я проковтнув зітхання.
— А якщо Майстер прийде і нападе на монстрів, які наблизяться? Якщо ви підете зі мною, вам не доведеться бігати на ногах, тож я думаю, що це можливо.
— Дуже добре. — Чхон Са Йон озирнувся на членів гільдії, посміхаючись. — Я приймаю план. У нас мало часу, тож готуйтеся до бою. Командир Пак Гьон Хо починає прямо зараз з Хан І Гьолем.
Коли наказ було віддано, всі послідовно рушили. Навіть без детальних інструкцій кожен вправно зібрав свою зброю і став на визначену позицію. Я підійшов до Пак Гьон Хо, який озирався на членів гільдії, що закінчили підготовку, і сказав.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
RandomУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...