Büyük büyü oyunları bitmişti. Sabertooth kazandı... diyeceğimimi sandınız. Tabiki biz kazandık. Başımı çevirip adaline e baktım.
"adaline Ace,Alec,Alice,amy,andrew ve renny onlar nerede."diye sordum.
"bilmem. Ayrıca lucy Den i sormayacak mısın?"dedi adaline. Anılar aklıma dolarken titredim.
"hayır. Onun ismini bile duymak istemiyorum."dedim
"onlar kim?"diye sordu natsu
"Onlar benim çocukluk arkadaşlarımdı. Ve hepsi ejder avcısı.
Ace buz ejder avcısı.
Alec Ay ejder avcısı
Alice gökkuşağı ejder avcısı
Amy su ejder avcısı
Andrew zehir ejder avcısı
renny toprak ejder avcısı.Onları çok ö-"sözümü bitirmeden birden üstüme birileri atladı. Yere yapıştım.
"doğum günün kutlu olsun luce"
"andrew. Amy,ace,renny, alice. Sizi çok özledim. (alec e bakıp) seni özlemedim gereksiz."dedim.
"hey o kadar yol geldim. Cevabın bu mu?"dedi alec gülerek. Başına bastırıp
"evet cevabım bu"dedim bende gülerek.
"hey bizi unuttun güzellik"dedi andrew.
"sizi asla unutmam çocuklar. Sizi çok özledim."dedim ve onların üstlerine atladım. Hepsi yere yapıştı. Hepimiz birbirimize baktık. Ve bir anda kahkahalara boğulduk. Bu ortamı özlemişim.
"bir dakika bu gün benim doğum günüm mü?"dedim.
"hayır senin doğum günün 18 aralık"dedi zeref.
"eskiden doğum gününü bilmediğimiz için onunla ilk tanıştığımız zamanı onun doğum günü yapmıştık. Tabi maren aklını silince böyle oldu."dedi andrew.
"boş verin bunu. Sizi çok özledim"dedim
"ben seni hiç özlemedim"dedi alec.
"Ben seni çok özledim sanki de. Çirkin"dedim
"Çirkin mi? Bu yüz var ya kimsede yok. O kadar yakışıklıyım ki... Söylicek söz bulamıyorum"
"Sen? Yakışıklı? Olmak?"dedim sonra alec dışında beşimiz kahkahalara gömüldük.
"Siz böyle kavga edince aklıma küçükken çektiğimiz resim aklıma geldi. Hala duruyor fotoğraf. Çantamda. "Dedi andrew.
"Ne fotoğrafı"dedik alec ile aynı anda.
"Bence biz gidelim. Çünkü bu fotoğrafı görünce kesin bizi öldürücekler."dedi ace. Tam kalkıp gideceklerken alec ile andrew in çantasına asıldık. Fotoğrafı görünce alec ile bir birimize baktık. Ikimiz de kıp kırmızıydık. Çocukken bir birimizi severdik alec ile. Ve bir kez beni öpmüştü. O an bizi çekmişler. Ikimiz de sinirlenmeye başlamıştık. Loncadan ses gelmiyordu. Ikimizde aynı anda koşmaya başladık.
"GEBERTİCEM SİZİ"diye bağırdık aynı anda."Yandık"dediler aynı anda. Koşmaya başladılar. Ikimizde aynı anda üstlerine atladık. İyice patakladıktan sonra fotoğrafı ortadan ikiye böldüm ve küçük bir ışık oluşturup fotoğrafı yaktım. Alec ile aynı anda derin bir nefes alıp
"Kurtulduk"dedik.
"Bunu biri duysaydı yanardık"dedim
"Aynen."dedi. Andrew e baktığım da gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAİRY TAİL/ EJDER PRENSES
FantasiHer zaman Natsu en güçlüydü. Bu hikayede öyle değil. Dikkat nalu hikayesidir