200923
Günaydıınnn
Okulda sizin için fic yazıyorummJennie'den
- Haberlerden birkaç gün sonra, 17.38 -İşten - tabii iş denirse - çıkmama yarım saatten az kalmıştı o yüzden yavaş yavaş toparlanmaya başlamıştım. Genel olarak stajımın bitmesine ise yaklaşık 1 ay kalmıştı.
Gelen tanıdık sesi duymamla beraber kafamı o yöne çevirdim, Rosé geliyordu.
İlişki haberlerinden - tam olarak ilişki haberi diyebilir miyim emin değilim - görüşmemiştik.
"Selam."
Sesindeki neşe ve yüzündeki gülümseme beni de gülümsetmişti.
"Selam, nasılsın?"
"İyiyim sen? Ben de seni arıyordum bugün çekimim var bana eşlik eder misin diye soracaktım? Ama tabii müsaitsen, Lisa yüzünden meşgul olduğunu biliyorum."
Hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu, en mantıklısını yapıyordu.
"Tabii ki, ben de şimdi çıkmak için hazırlanıyordum zaten."
"Tamam o zaman ben seni aşağıda bekliyorum."
Rosé gittikten sonra hızlıca hazırlanıp ve çıktığımı haber verip aşağı indim. Ben yanına indikten sonra beraber çekimlerin yapılacağı yere gittik.
Rosé çekim yaparken ben de onu izliyordum. Beraber çalıştığı insanlar da beni tanıdığı için burada olmamı garipsemiyordu.
Bu çekimde takı markası ile olan işbirliğindeki kendi koleksiyonunu tanıtıyordu, çok güzel duruyordu.
Genel olarak pembe tonlar kullanılmıştı, çekim yapılan oda güzel dekore edilmişti, Rosé ise güzel giydirilmişti kısaca çekimin kötü olma ihtimali yoktu.
Çekimler bittikten sonra Rosé'nin hazırlanmasını beklerken çekilen fotoğraflara bakıyordum.
"Nasıl çıkmışım ama?"
Gelen sesle beraber gülümsedim.
"Olabilecek en tatlı şekilde çıkmışsın."
"Beğendiğin yani."
"Tabii ki, gerçekten güzel çekimler."
"Ben de güzelim."
Bunu demesinin ardından Rosé'ye döndüm, ona güzelsin dememi mi istiyordu?
"Yani sen de fena kız değilsin."
Dudaklarını büzerek bana baktı.
Bu hareketinin ardından gülümsedim ve beraber çıkışa doğru ilerlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miss her, kiss her, love her || chaennie.
أدب المراهقينModa tasarımı okuyan Jennie Kim, süper model Rosé Park'tan etkilenir. #1 chaennie 140323