Demanding Child - "Are you happy?"

1.1K 56 9
                                    

Merhaba :)


Bu hikayeme yeni başladım ve oldukça heyecanlıyım. Çünkü konu olarak iyi olduğunu düşünüyorum :D Tabi buna sizler karar vereceksiniz. Lütfen okuduğunuz zaman sessiz kalmayın. Vote verip yorum yaparsanız yazmaya devam edebilmek için sebeplerim çoğalacak. Şimdiden teşekkürler :)


Multimedya, Zayn Malik.

.................................................................



Güneş ışıkları adeta kendini dinlenmeye çeker gibi gökyüzünden silinirken, yerini ay ışığına bırakıyordu. Karanlığın getirdiği o bilinmezlikle etrafımdaki ağaçları beynimin içinde yeniden şekillendiriyordum. Kendini göstermeyen gizemli yaratıklar...


Gözlerimle çevremi taradığımda kocaman, sıkıcı bahçenin dışında hiçbir şey göremiyordum. Dört duvar hariç zamanımı geçirebileceğim tek yer. Öyle ki bir zaman sonra işi ciddileştirip tapusunu almayı planlıyordum. Uzun saçlarımı arkama doğru atıp, ellerimi oturduğum banka dayadım ve yüzümü gökyüzüne çevirip gözlerimi kapadım.


Huzuru bulmak benim için bu kadar kolaydı.


Gözlerini kapa ve kendi yarattığın dünyana geçiş yap.


"Hey."


Uzaktan geldiğini düşündüğüm sesle kıpırdandım. Gözlerim hala kapalı banka yaslanmış durumdaydım. Üzerimde anlam veremediğim bir ağırlık varken uyumuş olduğumu fark ettim.


Her zaman ki gibi hayal kurarken uykuya dalmıştım.


Yanımda bir hareketlilik hissetsem de inatçı gözlerim bir türlü açılmıyordu.


"Mutlu musun?"


Kimdi konuşan? Huysuzca anlamsız şeyler mırıldanıp iyice banka yaslandım.


"Ben hiç mutlu olmadım Thea."


Tanımadığım ses konuşmaya devam ediyordu. Kadifemsi ses tonu beni kendime getirmek yerine daha fazla uyumama neden oluyordu.


"Hayat zor, yaşamayı deniyorum. Ama ne var biliyor musun Thea? Sen hayatın zorluğunda kaybolup gideceksin. Deneme şansın olmayacak. Sana bunu vermeyeceğim."


Alnımda hissettiğim dudaklar bana sıcak, küçük bir öpücük vermişti.


"İyi uykular Thea."


Sesin yok olmasıyla birlikte gözlerimi açtığımda yanımda kimse yoktu. Yaslandığım yerden doğrulup ayağa kalktım. Yurt binasına doğru yürürken aklımda duyduğum ses vardı.


O ses gerçek miydi?


Yoksa beynimin bana oynadığı küçük oyunlardan biri mi?

DEMANDING CHILD (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin