13. Bölüm:This chapter has no name

82 7 80
                                    


HEY BİTCHES WATTPADİN EN SAPİK SİMPİ QUEEN (BN) GERİ DÖNDÜ 😝😝😝🔥🔥🔥👊🏿👊🏿👊🏿


umarım karneleriniz güzel gelmiştir canlarim gelmemişsede üzülmeyin her yaptığınız hata kendinizi geliştirmek için bir fırsat 🦶🏿🦶🏿🦶🏿
He bide bunu kurban bayraminin ilk günü yaziom bayramınız kutlu olsun:33

⊂⁠(⁠・⁠▽⁠・⁠⊂⁠)

Sabah alarmın sesiyle uyandım bu sefer Kanao'dan önce uyanmıştım. Kanao'yu da kaldırdıktan sonra kahvaltımızı yaptık ve okulun yolunu tuttuk.

Sınıfa girdiğimizde alışık olmadığım bi görüntüyle karşılaştım.. sınıfta kimse yoktu İnosuke hariç, fakat kafasını sıraya koymuş uyuyordu. Çantamı sırama koyduktan sonra İnosuke'nin yanına geçtim ve kafasını okşadım. Elimi kafasına değdirdiğim anda İnosuke sıçrıyarak uykusundan uyandı.

İnosuke: Uyandırma uykum var.

Diyip geri kafasını gömdü ve uyumaya devam etti. Soğuk davranışı birazcık beni kırmış olsada olay çıkartmak istemedim.

İnosuke'nin yanında bekledim. Zaman geçtikçe diğerleri de gelmeye başladı. İnosuke uyuyunca sınıfta bi sessizlik çökmüştü..

Ders zili çalınca İnosuke'yi uyandırmaya çalıştım ama yine sert tepki verince bişey demeden yerime geçtim.(neden inosukeyi bi anda oc yaptım bilmiyorum)

İnosuke ders boyunca uyudu hocada uyuduğunu fark etmedi ama ben İnosuke için endişeleniyordum dün gece uykusunu alamamış olmalı.. bi yandan da sert tepkileri yüzünden kırgındım.

Ders bitince Zenitsu sessizliğin farkına varmış olacak ki İnosuke ile uğraşmaya başladı (hayatının hatasını yaptı)

Zenitsu:Neden uyuyon lan götü boklu domuz!!!!!!!!

İnosuke:Monitsu siktir git başımdan uğraşıcak halim yok.

Zenitsu:Oha ilk defa kalkıp ağzıma sıçmak yerine uyardı 😨😨😨😨

İnosuke:Biraz daha kaşınırsan onu yapcam....

Zenitsu: Hıhı ayneeen konuşmaya mecalin yok daha hahahahahahaggagagaha

Zenitsu, İnosuke'yi dürtmeye devam ettikçe daha çok sinirleniyordu kalkıp Zenitsu'nun ağzına sıçması an meselesi diyecekken çoktan ayağa kalkıp Zenitsu'ya bi tane geçirmişti.

İnosuke:Kapa çeneni şimdi.

Zenitsu: GÖT KAFALI.

Zenitsu sinirli bir şekilde yerine geçti, bende İnosuke'yi merak ettiğim için onun yanına geçtim, elimle İnosuke'nin omzundan tutup hafifçe salladım (ninide kaşıniyor amk)

İnosuke oflayarak kafasını kaldırdı ve bana baktı

İnosuke:Ne oldu?

Nini: Dün uyuyamadın mı?

İnosuke: Evet. Uyumaya çalıştım ama uyuyamadım bir türlü.

Nini: Keşke bana mesaj falan atsaydın en azından konuşurduk.:(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Pigy Boy" | İnosuke x reader (modern Ver.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin