Tanıtım

8.9K 225 196
                                    

Kendi kiralık evimde bir koltukta oturmuş boş boş elimdeki kağıda bakıyordum. Çağrılıyordum en geç bir hafta içerisinde orda olmam lazımdı ama gitmek istemiyordum kağıdı bir köşeye fırlattım odama geçip kendimi yatağa attım sırt üstü yatarak düşünmemeye gayret ettim ama olmuyordu geliyordu bir şekilde.

Annem ve Babamı bir trafik kazası sonucu kaybetmiştim ve onlarsız yaşayalı dört yıl oluyordu o dönemlerde liseyi bile zar zor bitirmiştim. Üniversiteye morelim alt üst olduğu dönemlerde gidememiştim. Annem ve babam öldüğü zaman şehri terk etmiştim evi,yaşadığım kenti iyimi yapmıştım kötümü ama zaman geçtikçe daha da geçiyordu içimizdeki yaralar geçmese bile kabuk bağlıyordu.

Kemal amca vardı bir tane sağolsun bana çok yardımcı olmuştu onun iş yerinde garsonluk yapıyordum asgari ücret veriyorlardı ve sigortamı ödüyordu bende işimi en iyi bir şekilde yapmaya çalışıyordum.

Benim özel bir durumum vardı ama buna inat hiç ezik birisi olmadım hep sporla ilgilendim bana bulaşanları canına okuyordum. Özel durumuma gelirsekte her ay düzenli olarak regl oluyordum.

İlk âdet olmaya başladığımda on iki yaşındayım ailem ilk olayı garip karşılasada doktor sayesinde durumu öğrenmiştik. Meğersem çift cinsiyetliymişim. Ailem hiç garipsememişlerdi.

Bende neysem oydum ama her ay penisimden kan gelmesi beni bir tuhaf hissettiriyordu. Zamanla alışıcağım desemde olmuyordu işte.

Bu özel durumumdan dolayı kimseyle ilişki yaşamadım ne kızla ne erkekle. Şimdi ise askere çağrılıyordum hiç gitmek istemiyordum ama neyseki altı aylıktı bu askerlik süreci.

Askere gitmeden önce bizim mahalledekilerle vedalaşıcaktım birde Tekirdağa çıkmıştı birde daha fazla düşünmeyip yatağımdan kalkıp kıyafetlerimi çıkarıp banyoya duş almaya gittim.

10 dakikalık duşun ardından belime havlu sarıp banyodan çıktım dolaptan giyecek bir şeyler ararken kapı çaldı odadan çıkıp kapıyı açmaya gittim.

Kapıyı açtığımda gelen en iyi arkadaşım Sanemdi"hoş geldin geçsene bende üzerime bir şeyler giyip geliyorum"dedim ve odama gelip hemen üzerimi giydim.

İçeri geldiğimde Sanem koltuklardan birine oturup sinirli bir şekilde abisine söyleniyordu "şu abime çok sinir oluyorum neymiş kalkıp ona su getirecekmişim neymiş çok konuşuyormuşum susacakmışım"deyip kucağına aldığı yastığı yumrukluyordu.

Bende pencerenin önündeki koltuğa oturdum"sanada günaydın Sanem sanada"deyip göz devirdim. Abisiyle hep bir sorunları vardı ve ne zaman kavga etseler benim evimde alıyordu soluğu.

"Günaydın aşko"dedikten sonra minik bir gülümseme kondurdu dudaklarına bende onun bu haline gülüp kafamı iki yana salladım.

"Ee sen napıyorsun Eray?"diye sordu gülümsemem gitti yerini ciddiyet aldı"iyi olmaya çalışıyorum. Ama bir hafta sonra askere gideceğim kağıdım geldi"dedim sıkıntılı bir sesle.

Yani orda orda altı ay askerlik yapacaktım ve bu süreçte baya bir sancılıydı pet götürmem lazımdı bir kere"Eray bir şey olmuş söylesene artık merak ediyorum"dedi endişeyle.

"Bir hafta sonra askere gidiyorum askere çağrıldım"dedim dalgın başka yerlere bakıyordum sonra Sanem konuştu"bunamı üzüldün Eray ya bende ciddi bir şey oldu sandım"dedi.

Tabi durumu bilmediği için söylemesi kolaydı sancılar kadınlara nazaran benimki onlardan daha fazla sancı ve acı çekiyordum.

Onun için hastanelere gittiğimi bilirim baygınlık derecesine geliyordum dayanamayıp. Aslında rahmimi aldırmak istedim ama bu kişiye özel aldırma isteği olduğu için çok pahallıydı bu ameliyatlar.

Bende aldırmaktan vazgeçmiştim aslında doktorlarda bana bu süreçte yardımcı olmuşlardı. Yani bunun bir mucize olduğunu ve benim dıştan görünüşüm tamamen erkek olduğumu söyleyen doktorlar.

Çocuk sahibi olmak istermiydim bilmiyorum ama çocuk doğurmak heleki ben doğurucam bu biraz beni korkutuyordu.

Doktorlar test yaptıkları zaman hem spermim sağlıklı hemde yumurtalıklarımın sağlıklı olduklarını söylemişti doktorum evet ne kadarda garip değilmi kadın doğumda doktorum var.

Yani bunları saymazsak erkektim işte hem görünüş olarak hemde ses olarak birde vücut olarak düzenli olarak spor yaptığım için fit gösteriyordum uzun boyumun da verdiği avantajlarda vardı tabikide.

1.80 boyum vardı 22 yaşındaydım tek başıma hayatta kalmaya çalışıyordum işte."Hey Eray bir şeymi oldu?"diye sordu benim suratıma bakıp"seni bugün düşünceli"görüyorum dedi sonra.

Bende kendime gelip "evet evet iyiyim"dedim yalandan Sanem en iyi arkadaşım olmasına rağmen herşeyimi bilmiyordu tanışmak ânımızda bana asılmasıyla başlamıştı ilk olarak.

Bende onu üzmemek için hemen bu olaya el atmıştım o günden bu güne kadar çok iyi bir arkadaş olmuştuk hatta ailesini bile tanıyordum. Bir ara beni yemeğe davet etmişti. Anne ve babası çok iyi bir insanlardı onlarla tanıştığım için memnun olmuştum.

Sanem yerinden kalkıp"sana doyum olmuyor valla ya ben mutfağa içecek bir şeyler aramaya gidiyorum sende istermisin?"diye sordu gitmeden.

"Hayır sağol sen keyfine bak"dedim oda kafasını sallayıp gitti hiç bir kızdan hoşlanmıyordum erkekleri ise bilmiyordum galiba hoşlanıyordum.

Galiba bunu askere gidince öğrenicektim ama o zaman kadar aşk hayatım sıfırdı. Bir süre sonra Sanem geldi mutfaktan elindeki bira şisesini gösterip güldü"knk seni çok sevdiğimi söylemişmiydim"dedi pişkince.

"Evet söylemiştin" deyip güldüm onun bu dediğine" ama çok içme eve gideceksin hem daha gündüz hava"diye uyardım onu oda 'he he'dermiş'çesine kafa salladı.

Bende ayağa kalkıp lavaboya gittim kendime gelmek için yüzüme su çarptım soğuk su iyi gelmişti elime bir havlu alıp yüzümü kuruladım ve yerine koyup aynaya kendime bakmaya başladım.

"Askerde bir şey olmayacak sırrını kimse bilmeyecek Eray artık endişelenme" deyip kendi kendimi motive ediyordum ama evdeki hesap çarşıya uymuyordu.

Evet bu yeni kurguya hoş geldiniz tanıtımdanda okuduğunuza göre baş karakterimiz çift cinsiyetli ve asker kurgusu.

İnşallah beğenirsiniz sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙

İnşallah beğenirsiniz sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eray:22 yaşında

Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin