<<Λοιπόν;>> ρωτάει ενώ τα μάτια του συναντάνε τα δικά μου και καταπίνω <<Άντε γαμήσου Κρίστιαν>> λέω επιθετικά <<Απ' ότι φαίνεται μόνο εγώ το κάνω αυτό εδώ μέσα>> τα λόγια του έκαιγαν το κορμί μου και ξαφνικά αναρωτιέμαι εάν όντως έκανε σεξ με κάποια όσο ήταν έξω. Πίνει το υπόλοιπό ουίσκι από το ποτήρι του και το αφήνει στο τραπεζάκι που υπάρχει δίπλα από την πόρτα στον διάδρομο <<Θα ήθελες>> του απαντάω κοφτά και σηκώνει το φρύδι του <<Μη με προκαλείς μωρό μου>> ο τόνος του είναι προειδοποιητικός κάτι που κάνει το αίμα μου να πάρει φωτιά. <<Προκαλώ μόνο όσους γουστάρω και εσύ δεν είσαι μέσα σε αυτή την λίστα>> του λέω με θράσος. Χαμογελάει χαιρέκακα και με κοιτάζει <<Ίσως πρέπει να μπω σε αυτή την λίστα>> λέει και πριν το καταλάβω με τραβάει απότομα προς το μέρος του και μια φιλάει παθιασμένα ενώ μια φωτιά αρχίζει να καίει ανεξέλεγκτα μέσα στο κορμί μου. Το στόμα του τιμωρεί το δικό μου δαγκώνει δυνατά το χείλος μου μέχρι που νιώθω την μεταλλική γεύση του αίματος, βάζω τα χέρια στα μαλλιά του και τα τραβάω με δύναμη μέχρι που ένα βογκητό πόνου βγαίνει από τα χείλη του <<Ωχ>> λέω κοροϊδευτικά <<Συγνώμη μωρό μου σε πόνεσα ίσως δεν αντέχεις και πολλά - πολλά>> συμπληρώνω ενώ γλύφω το ματωμένο χείλος μου. <<Θα σου πω εγώ τώρα εάν αντέχω ή όχι πολλά πολλά>> λέει ενώ ένα μοχθηρό χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη του και πριν το καταλάβω με τραβάει από τον καρπό μου και με βάζει μέσα στο δωμάτιό του. Κλείνει την πόρτα και με σπρώχνει πάνω της με δύναμη με αποτέλεσμα να χτυπήσω το κεφάλι μου.
Το δωμάτιό του σε αντίθεση με το δικό μας δεν έχει σαλόνι αλλά, ένα king size κρεβάτι και απέναντι του ένα αναμμένο τζάκι με ένα μικρό γωνιακό καναπέ δίπλα του. Τα μάτια του Κρίστιαν αστράφτουν και με δυο δρασκελιές έρχεται κοντά μου. Κάθε βήμα του μου προκαλεί αδημονία αλλά, και κύματα φόβου καθώς γνωρίζω πολύ καλά πως στο διπλανό δωμάτιο κοιμάται ο Άντονι. Δεν ξέρω τι έχω πάθει τι μου κάνει αυτός ο άντρας αλλά, ότι και αν είναι θέλω να το ζήσω ας πάω στην κόλαση στο κάτω - κάτω. Το στόμα του κλείνει με δύναμη το δικό μου ενώ το χέρι του ανεβάζει το σατέν νυχτικό μου προς τα πάνω και με μια κίνηση σκίζει το δαντελωτό στρίνγκ εσώρουχό μου. <<Ελπίζω να μην ήταν το αγαπημένο σου>> ο τόνος του είναι ειρωνικός αλλά, πριν προλάβω να μιλήσω τα χείλη του σφραγίζουν τα δικά μου. Τα χέρια του χώνονται ανάμεσα στα σκέλια μου τα οποία είναι ήδη υγρά από τον ερεθισμό μου. Το κορμί μου τον ζητάει απεγνωσμένα και το γνωρίζαμε καλά και οι δυο μας. <<Μου αρέσει που πάντα είσαι έτοιμη για εμένα>> λέει και χαμογελάει πονηρά.
YOU ARE READING
Dirty Τhoughts
RomanceΗ Ρόζα Άντερσον είναι μια είκοσι πεντάχρονη κοπέλα η οποία εργάζεται σε μια μεγάλη εταιρία ως οικονομική διευθύντρια. Εκεί έχει γνωρίσει τον Άντονι Πιρς διευθυντή μάρκετινγκ και γιο του γενικού διευθυντή της εταιρίας με τον οποίο και διατηρεί σχέση...