Hotelul

33 5 3
                                    

A: Acum hai sa cautam un hotel ceva.
I: Uite niste ziare, uita-te pe ele, pana atunci eu il sun pe Marius.

Suna telefonul:
M: Alo, da?
I: Alo, Mariuse sunt eu Ionut.
M: Ce vrei?
I: Am avut parte de un accident. Denis a fost lovit in cap cu un ciomag si acum e in spital in stare de coma. Deabea poate spune ceva. A spus ca o sa stea 5 luni in spital. Eu cu andrei ne cazam la un hotel.
M: Ok. Aveti grija. Pana va intoarceti in Romania eu o sa trebuiasca sa ii castig increderea paznicului rapit. Ca sa ne facem rost de un spion.
I: Ok, pa.
M: Pa.

A: Ionut, uite, am gasit un hotel. Se numeste Bella.
I: Cat e cazarea ? Ca platim din banii dati de tipul ala!
A: E 15e per 5 zile. Timp de 5 lubi, ne raman vreo 10 lei din banii astia..
I: Nu-i nimic. Lasa, hai sa mergem.
A: Ok

Pornim spre Hotelul Bella , pe Wolfgang street.
Ajunsi acolo, intram si ne intampina un domn.

Domnul: Hello.
A: Do you speak Romanian?
Domnul: Da, vorbesc romana. Am studiat acolo. Doriti ceva?
A: Dorim o camera pentru 5 luni. Pentru 2 persoane. Am avut un accident iar prietenul nostru e in spital.
Domnul: Ok, va ofer apartamentul 66. Uitati cheia.
A: Ok multumim.

Pornim spre camera noastra. E la etajul 6. Cand ajungem in fata usii , Ionut o descuie iar eu intru primul. Vad o camera cu pereti rosii, cu paturi de lux, aranjate, cu paturi rosii pe ele. Pe masa e un televizor mare, iar pe pereti sunt niste tablouri. In baie e un WC alb, cu capac turcuaz iar dusul e intr-un colt. Are si cheie la usa de la dus?
A: Ba asta ii hotel de 5 stele ba.
I: Ioi ba uite ce chiuveta smechera are.
A: Chiar ca-i smecher.
I: Eu ma duc sa fac un dus.
A: Bun si?
I: Si nimic.
A: Ma duc la televizor, maine mergem la Denis sa vedem ce face.
I: Ok.

Ma pun la televizor si incep sa ma uit la stiri. Totul e in italiana asa ca nu inteleg aproape nimic. Asa ca ma culc.
Dimineata:


Cam asta a fost. Sper sa nu fie probleme si scuzati greselile mele gramaticale, daca le observ, le rectific. Puteti scrie in comentarii niste idei cu care sa fac dedicatii.

Cei 2 fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum