Casa, dulce casa!

1.1K 28 5
                                    

Ploua extrem de tare afara... Smith si fiica sa au ajuns in sfarsit la casa lor...
-Joanna, am ajuns! Intra repede, sa nu racesti! Ai grija, micuta mea! spune Smith, ingrijorat...
-Tati, ne va omori?
-Cine, dovlecel? intreaba Smith, prefacandu-se, pentru a nu o speria pe micuta...
-F...Fan...Fantoma, tati!
-Nu exista decat fantome bune, ca cea pe care am intalnit-o azi! spunand cu o oarecare frica in voce.
Nici nu a apucat Smith sa.si termine fraza, ca Joanne a si adormit... O saruta pe frunte si o duse la culcare... Dupa 30 de minute la 23:26 suna asistenta Mary, de la spital, informandu.l pe Smith ca, acum 17 minute au fost internati cei 2 colegi ai sai...
-Cine i.a adus? intreaba Smith
-Nu te preface ca nu stii, Smith, si eu sunt tot o fantoma buna, dar care poate fi vazuta ca un om normal... Lasa asta, cand vii sa.i iei pe cei 2…
-Acum doamna, acum!
-Domnisoara, te rog!
-Ok, am inteles!
-Si, ai grija de cea mica, Joanna! Nu am vrea sa pateasca ceva, nu? spune Mary cu o voce cam malefica...
-Stai, dar, de unde sti de....?
-Bip, bip,bip! Mary inchise telefonul brusc
-Meh.... Cine stie?! Poate a informat.o destul de detaliat fantoma pe care am intalnit.o deunazi...
Smith isi face geanta, se imbraca calduros, deoarece ploua afara, isi ia la revedere si o lasa pe cea mica singura, in camera ei......
Cand sa inchida usa, Smith simte o briza rece, si parca o umbra i se arata pe peretele dinspre camera fetei, dar el crede ca oboseala isi face efectul si inchide usa, ingrijorat...
   
          VA URMA....

Povesti HorrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum