פרק 12/ סיידי

51 7 1
                                    

6.10.2024

יום ראשון

סיידי:

עמדתי במקלחת ונתתי למים הרותחים לשרוף לי את הגב. נשכתי את השפתיים התחתונות שלי כדי לא להוציא צעקה. הגוף שלי רעד, הנשימות שלי נהיו קצרות, הידיים שלי היו נעולות לאגרופים עד שהרגשתי את הדופק בכף היד, אבל לא סגרתי את המים. נתתי להם לשרוף לי את הגב. רציתי לבכות מכאב, אבל עצרתי את עצמי. בצורה אירונית הכאב הזה הקל עלי. להרגיש כאב בצורה מוחשית, להרגיש כאב ולהצליח לשיים אותו ולהגיד מה גורם לו, זה טשטש את הכאב האחר שהיה לי בגוף וליווה אותי כל הזמן, הכאב הלא ברור. אחרי שתי דקות סגרתי את המים ויצאתי מהמקלחת. כל המקלחת הייתה מלאה באדים כמו בסאונה והעברתי יד על המראה כדי לראות את עצמי. סובבתי את הגוף שלי כדי להתרשם מהנזק שעשיתי לגב. הוא היה אדום, כשלחצתי עם האצבע שלי על הגב, היא השאירה נקודה לבנה שנתנה קונטרה לכל האדמומיות. התיישרתי מול המראה ובחנתי את הפנים שלי. היו לי דמעות בעיניים והשפה התחתונה שלי הייתה אדומה ונפוחה מהשיניים שלי. לקחתי כמה נשימות עמוקות, עטפתי את עצמי במגבת ויצאתי מהמקלחת לחדר שלי. נשכבתי על המיטה, בלי להתחשב בכמה רטובה אני ואיך אני מרטיבה את כל המצעים. הושטתי יד לטלפון שלי שהיה על השידה. ידעתי בדיוק מה אני רוצה ומה אני צריכה, כשמצאתי את המספר שחיפשתי חייגתי.

"הלו?" ריקי ענה לטלפון. שמחתי שזכרתי לקחת ממנו את המספר, כמעט שכחתי אחרי ששכבנו, אבל הוא העביר לי את המספר שלו אתמול בבוקר אחרי המסיבה.

"איפה אתה?" ניגשתי לעיקר בלי שיחות חולין מיותרות.

"מה? מי זה?" הוא נשמע מבולבל וגילגלתי עיניים.

"מה מי זה? הסקס הכי טוב שהיה לך". אמרתי בקול מתגרה.

"קארה דלווין? זאת את? תהיתי מתי תתקשרי"

"אל תהיה מניאק!" צחקתי ושמעתי אותו צוחק מעצמו מהצד השני של הקו.

"מה קורה סיידי?"

"בסדר, איפה אתה?"

"למה?"

"כי אני צריכה שתארגן אותי"

"סיידי, אין לי איך לארגן אותך"

"אז תתאמץ, אתה הבטחת"

"אני לא הבטחתי לך כלום, את ראית מה קרה, גנבו לי הכל ואני לא יכול להשיג עוד כי הבוס שלי בכלל עוד לא יודע שגנבו ממני את החרא שלו"

"אז תקשר אותי לבוס שלך"

"את מדברת כמו ג'אנקית, וזה בכלל לא שיחה לטלפון"

"אז תגיד לי איפה אתה" התעקשתי.

"לא"

"תגיד לי"

"לא"

"נו"

"ביי סיידי" הוא ניתק את השיחה. הוצאתי אנחה המומה. אני לא רגילה שאומרים לי לא. טוב, ההורים שלי אומרים לי לפעמים לא, ונייט אומר לי לא כל הזמן, אבל בנים? הם אף פעם לא אומרים לי לא. בטח לא אלו ששכבתי איתם. סימסתי מהר למאט.

הפנים שלהWhere stories live. Discover now