6.Bölüm

119 9 1
                                    

(Görselde ki Liyana )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Görselde ki Liyana )

Merhabalar,öncelikle herkes lütfen içten bir şekilde gülümseye bilir mi ?
Çünkü sizin bir gülüşünüz her şeyden daha değerli. Yüzünüzün hayatınız boyunca gülmesini dilerim. 🤭🥰

Herkese iyi okumalar dilerim. Beni takip etmeyi ve yıldıza basmayı unutmayın lütfen.🥺

"Liyana offff artık gelmedik mi?
Ben kolyede sıkılmaya başladım.
Dışarı çıksam ne olur nasıl olsa ormandayız, gören olursa bile beni sadece bir tilki zannederler."

"Yeong sana acı gerçeği söylemem izin ver lütfen! Sen zaten bir tilkisin. 🦊

Sıkıldıysan dışarı çıkabilirsin, zaten az bir yolumuz kaldı. Haritaya göre şu büyük dağın doğusunda bir şelale var şelaleden 500 metre yürüdüğümüz zaman Kanlı Lotusa ulaşmış olacağız."

" tisk tisk (onaylamama) bana bir tilki demek! Benim türüme hakaret ,en önemlisi bana bir hakaret olur. Lütfen ben bu diyarın en güçlü, en çekici, en zarif ruhanisiyim."

"Yeong bir şeyi unuttun sen bu dünyayın en kendini beğenmiş ruhanisisin."

"Tabii şimdi sen beni beğenme ne de olsa Kanlı Lotus diyarına gidince, kendi ruh hayvanını bulacaksın ve beni de bir kenara atarsın nasıl olsa unutursun hemen.(⁠。⁠•́⁠︿⁠•̀⁠。⁠)

"Yeong neden öyle diyorsun ayriyeten benim bir ruh hayvanım yok ki ki olsa bile senin yerin her zaman ayrı olur."(⁠⊃⁠。⁠•́⁠‿⁠•̀⁠。⁠)⁠⊃

"Liyana senin gerçekten hafızanı kaybettiğine inanmaya başlıyorum, senin bir ruh hayvanın vardı. Deminki sözleri şakasına söylesem de senin ruh hayvanına bütün ruhaniler çok saygı duyar ve kendisi benim de en yakın arkadaşımdır.
Bunu dediğini duysa çok kalbi kırılır ama gerçekten onu nasıl unuttun."

"Bilmiyorum Yeong artık kafam patlamak üzere hatırlamak istiyorum ama beni öldüren kişilerle ilgili bütün anılarımı hatırlıyorum.

Kanlı Lotus'u hatırlıyorum ama detaylara gelince , hayatım sanki bir boşluktaymış gibi nasıl böyle bir şey olabilir. Benim ruhani hayvanım varsa nasıl hatırlamam, ruhani hayvanlar ruhanisine gönülden bağlı olur. Ben kalbimde bir bağ hissedemiyorum."

"Bunun sebebi çok uzun yıllar boyunca başka bir evrende olman olabilir. Aranızdaki bağ kopmamıştır ama çok uzakta ve temas etmediğiniz için bazı zayıflamış olabilir. Birbirinizi hissetmemeniz çok normal ki ben sizi kraliçem sanmam tamamen sizi enerjinizi tanımamdan kaynaklanıyor.

Ben sizin enerjinizden tanıdıysam sizin düşmanlarınız da sizi enerjinizden tanıyabilir ne kadar yüzünüz farklı olsa da enerjiniz sizi açığa verir.

Bu arada enerjinizi saklamanız gerekiyor bunun için Kanlı Lotus varmadan siyan dağına gidersek orada çok değerli taşlar var ama bu taşlar önemli ruhaniler tarafından korunuyor almamız zor olabilir ama eğer sizi tanırlarsa bize değerli taşları verebilirler o değerli taşları taktığınız zaman sizin enerjinizi saklar ve kimse sizin kraliçe olduğunuzu anlayamaz ."

"Tamam senin dediğin gibi yapalım."

Kanlı Lotus (Siyan Dağı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kanlı Lotus (Siyan Dağı)

Sonunda dağa ulaştık, ama önümdeki şu koskocaman daha bakınca bir ürkmedim değil ! biz bu dağa nasıl çıkacağız.(⁠༎ຶ⁠ ⁠෴⁠ ⁠༎ຶ)

Attan inip biraz ilerideki ağaca atın ipini bağladım Yeong'a dönüp , "Yeong sen burada ata göz kulak ol. At bize lazım , başına bir şey gelmemesi lazım."

"Olmaz daha çok tehlikeli ben de geleyim atı buraya bağlarız,önüne de yem ve suyunu koyarız bir şey olmaz."

" Ata bir şey olmayacağına sen de inanıyor musun? Bana nedense hiç inandırıcı gelmedi de.!"

Böyle deyince Yeong, mırıldanır gibi sesler çıkarmaya başladı. Üzüldüğünü anladığımda sesimi biraz daha yumuşak tutarak "bak anlıyorum, beni korumak istiyorsun ama at da bize lazım.

O kadar yolu yürüyemeyiz."

Young fikrini değiştirmiş olacak ki etrafında dönüp yüzü bana gelmeyecek şekilde oturdu.

"Yok ama böyle gitmek istemiyorum, lütfen bana bak geleceğim tamam mı."
Deyip Yeong'un yanına gidip yüzünü ellerimin arasına alıp başını sevdim

Bu ne dik bir dağ çık çık bitmiyor.
Hahahhh sonunda tepeye vardım(⁠ ⁠'⁠◡⁠‿⁠ゝ⁠◡⁠'⁠)
Tam içeri girecekken yoğun bir aura ve güç hissettim. Umarım içerideki her kimse arkadaş canlısı olur.

İçeri girdiğim zaman çok değişik şekilde rengarenk taşlar önüme çıkmaya başladı. Tam sağa dönecekken birden bir güç beni yere doğru savurdu.

Beni yere savuran kişiye baktığımda ise yaşlı kambur bir kişi veya bir vahşi hayvan beklerken.

Biliyorum biliyorum çok güzel yerinde bıraktım.😁Liana biraz şok geçire dursun yeni bölümde görüşmek üzere.

KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin