Amerika 1970'ler;
Soğuk bir yağmurlu gecesiydi iki üniversiteli bir iş bulmaya çalışıyolardı...
turuncu tişörtlü olan "hey pizza ister misin?" Dedi arkadaşına hayır diyemezdi çünkü en yakın arkadaşı olan Henry'nin pizzaları çok güzel olurdu utanarak "peki olur" dedi.Henry pizzayı yaptıktan sonra pizzayı yiyerek konuşmaya devam ettiler.
"sence pizza dükkanımı açsak senin pizzaların çok güzel" "ah bilmiyorum dükkan açmak çok mâl olur" dedi Henry.
"Oh olamaz çok geç kaldım otobüsü kaçıracam" dedi telaşla (aslında yalan söylüyor eve erken gitmek istiyor)
"Peki görüşürüz" dedi HenryYağmurlu havada yağmurluğu takmış otobüs durağına yürüyordu tamda arkadan gelen sarı saçlı kız hızla ona çarptı (bi iki saniyelik bakışma sahnesi✨)
"Oh çok özür dilerim" dedi telaşla elindeki düşürdüğü şeyleri toplarken sarı saçlı kız.
Düşürdüğü şeyleri toplarken "Ah önemli değil hey neden bu kadar çok hızlı koşuyordun?" Kız biraz utanarak "ah şey... sadece otobüsü kaçırmak istemedim"
"Uhh otobüsün gelmesine sadece 2 dakika falan var" tam o sırada kızın düşürdüğü şeyleri görür
"hey onlarda nedir öyle çok ağır görünüyor" "A-ah şey ben elektrik bölümü okuyorum bunlarla bir küçük bir robot yapmayı düşünüyorum" dedi telaşla "oh bende elektirik bölümü okuyorum, sen hangi üniversiteye gidiyosun?"
"Heysl üniversitesi" heyecanlanarak"ah bende bende o ünviversiteye gidiyorum, hey arkadaş olmaya ne dersin?" Kız utanarak "ah olur ben Amaya"
"Bende William" dediTam o sırada otobüs geçti "ah olamaz otobüsü kaçırdık" ve bir anda yağmur şiddetlenmişti Amaya Willamın kolundan tutup yandaki Cafeye götürmüştü çünkü ikisininde şemsiyesi yoktu "ah demek beni cafeye soktun bende sana bi kahve ısmarlıyım" dedi "ah şey amacım o deği-" derken William sözünü kesti "sadece otur ve bekle" Amaya masaya otururken William iki kahve söyledi.
Masaya oturdu ve konuşmaya başladılar:
"ee bunlarla nasıl robot yapmayı düşünüyorsun" diyerek konuşmaya başladı William "hayır tam robot değil küçük insana benzer şeyler yapmayı düşünüyorum,belki sevimli bir hayvan?" O sırada garson kahveleri getirir ve kahvelerini içerlerken konuşmaya devam ederler"Şey...Acaba... birlikte mi çalışsak? Sonuçta bende elektirik bölümü okuyorum ve iş bulmakta zorlanıyorum yani-" derken Amaya"olur yarın saat 13:30 ta evime gel sana numaramı vericem" dediğinde William çok sevinmişti (ilk defa karı görüyor sanki) "tamam olur gelirim" yağmur artık durmuştu ve diğer otobüs yakında gelecekti Amaya gitmeden önce "malzemelerini almayı unutma" dedi "Tamam unutmayacağım söz" dedi ve oda hazırlanıp dışarı çıktı (bu arada ikisi farklı otobüse biniyor)
Çarşambanın saat 13:30 idi William sonunda Amayanın telefonda konuşurken verdiği konumu ile onun evine gelmişti
Kapıyı çaldı ve Amaya kapıyı açar açmaz Williamın elinden tutup içeri çekti "gel sana evi gezdirim"
"Burası benim oda ama şey... evet biraz küçük ama yinede idare eder dimi?"
William,Amaya'nın güzel odasına o kadar çok dalmıştıki Amaya'nın ne dediğini unutmuştu "heyy orda mısın?"
"Oh çok pardon odan çok güzeldi de dalmışım" dedi telaşla
Amaya nazikçe güldü "sorun değil gel sana kediciklerimi gösterim"
"K-KEDİMİ!?!??" William kedilerden korkardı ve onları görmek istemezdi"bu sugar(şeker) buda sweet(tatlı)"
William görür görmez hemen geri çekildi. Amaya ilk başta anlayamamıştı sonra William'ın nereye baktığını görünce anladı "Hey onlar zararsızdır korkma"William, Amaya'ya bakarak "Aman canım ne korkçam küçücük kediden" dedi tedirgin şekilde. Koltuğa oturdular ve ailelerinden bahsettiler.Aradan birkaç saat geçti ve bir çalışma yaptıcaklarını unutmuştular hemen koltuğun yanındaki alet çantasını aldı ve bir taslak oluşturdular. "Pek olmadı mı sanki"
"Hayır bence oldu" Amaya sanki ağlayarak"Ama bu ayıya benzemedi ki!?" "O zaman bunun adı ne olsun sence?" "Şey benim küçüklükten kalma bi ayıcığım vardı onun adı Freddy idi ona çok benziyor onun adı Freddy olsun"Aradan yıllar geçti William ve Amaya çok yakın arkadaşlardı birlikte pizza yapar yerlerdi (Henry de dahil) her zaman birliktelerdi... bir gün William,Amaya'ya ondan hoşlandığını söylemişti oda kabul edip...Evleniyolar işte felan felan
Ve evet bunların hepsini babam 5.defa anlattı bize çünkü babamın ve annemin evlenme hikayesi çok iyidi arkada koltukta uzanan abim "yeter artık dinleyemicem bu hikayeyi" dedi babam sinirli bir şekilde "sen ordan karışma Mike!" Dedi...
Ehem evet hikaye bu kadardı umarım beğenmişsinizdir
Bu arada eğer bu hikaye çok tutarsa animasyonunu yapıcam~~~
(◕ᴗ◕✿)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Nights at Darla's Entertainment Concert Shop
Mystery / ThrillerFnaf hikayesini yeni bişiler ekledim umarım beğenirsiniz yakında gelir yeni bölümler