Postacie które pojawią się w książce:
° Chase - główny bohater
° Marshall - główny bohater
°Natasha-postać mojego autorstwa
°Sky
° Zuma
° Rocky
° Rubble
° Tracker - epizodycznie
°Everest- epizodycznie
°RyderOpis postaci i ich obrazy poglądowe:
'Chase:
Rola: Policjant
Krótki opis postaci:
Chase ma czarne jak smoła włosy, oliwkową skórę, mocną linie żuchwy i czekoladowe oczy. Ma 192cm wzrostu i 20 lat. Posiada parę tatuaży na swojim ciele.Jest jedną z najstarszych osób wraz z Ryderem i Natashą.
Chłopak jest oschły dla osób z zewnątrz,nie okazuje zbytnio swoich emocji, ostrożny i jest zastępcą Rydera(takim ala szefem patrolu gdy Rydera nie ma itp wiecie o co cho). Nie łatwo z nim dojść do porozumienia gdy nie ma się dobrych argumentów chyba, że jest zchlany w trzy dupu. Bardzo dobrze umie przewodzić grupą i wydawać logiczne polecenia podczas akcji jak i podejmować trudne decyzje.
(Jak ktoś czytał fsny to wyobraź sobie blaise'a)
'Marshall:
Rola: Strażak
Krótki opis postaci:
Marshall ma nieco przydługie blond włosy które powinien dawno przystrzyc.Jego skóra jest śnieżno biała. Ma piękne niebieskie oczy, 172 cm wzrostu, 18 lat.Strasznie roztrzepany soft chłopak. Miły i bardzo życzliwy ale wogóle nie umie być asertywny. Jest wyoutownym gejem tylko przed Natashą(swoją siostrą). Często jest ofiarą głupich żartów kolegów, dlatego, że jest najmłodszy.
'Natasha:
Rola: Ratowniczka medyczna
Kim jest: Starsza siostra Marshalla
Krótki opis postaci:
Natasha posiada średniej długości rude lekko falowane włosy, zielone oczy i jasną cerę. Ma wyraźne kości policzkowe,166 cm wzrostu i 24 lat.
Jest bardzo dobroduszna miła hojna i wszystko co najlepsze ^^.
Gdy ktoś się uchleje, to ona śpieszy z pomocą i mu pomaga w dojściu żywym do bazy/pokoju.
'Sky:
Rola: Ta od helikoptera XD
Krótki opis postaci:
Sky to dosyć niska blondynka o niebiesko-szarych oczach. Ma 157 cm wzrostu i klepsydrę.19 latka ma Ciepły odcień skóry.
Jest typem ekstrawertyka i imprezowiczki. Zawsze jest pierwszą zchlaną osobą w towarzystwie. Lubi się zabawić, w dupie ma z kim to zrobi.
Pomimo tego jest miła i sympatyczna. Przyjaźni się z Zumą. Jest jedną z najbardziej lubianych osób w Zatoce.
'Zuma:
Rola: Straż przybrzeżna
Krótki opis postaci:
Zuma ma ciemne lekko falowane brązowe włosy o które bardzo dba. Brązowe oczy i piękny szczery uśmiech. Latino odcień skóry. Ma 173 cm wzrostu i 19 lat. Zawsze jest uśmiechnięta i stara się utrzymać dobrą atmosferę w ekipie. Jest tą osobą która jest mega szczera ale i za razem kochana. Lubi chodzić na imprezy ale nie w takim stopniu jak Sky. Kręci coś z Rockym.
(Na zdjęciu nie ma falowanych włosów więc musicie to sobie wyobrazić)
'Rocky:
Rola: Złota Rączka
Krótki opis postaci:
Rocky ma krótkie kręcone włosy i lekko oliwkową skórę, mniej niż Chase ale nadal. Piwne oczy , 183 cm wzrostu i 20 lat. Nosi kolczyki i wygodne ubrania. Ma wywalone w opinie innych (prócz Zumy).Jest bardziej intowertykiem ,ale lubi spędzać czas z bliskimi mu osobami(ekipą ).Czasem nawet wyjdzie z nimi gdzieś połazić choć preferuje oglądać filmy/czytać książki w bazie.Jako pierwszy zagadał do Marshalla gdy ten pojawił się w bazie. Podoba mu się Zuma ,ale boji się jej powiedzieć i naprowadzić ich relacje na właściwe tory. Ma zarąbiste poczucie chumoru.
'Rubble:
Rola: Budowlaniec
Krótki opis postaci:
Rubble to postawny,wysoki i silny blondyn. Jego oczy są złotego odcieniu jasnego brązu. Jest dość umięśnionym 19-latkiem. Najbardziej trzyma się z Rockym, są przyjaciółmi. Jest miły i często nie rozumie żartów reszty/ poprostu jest zacofany. Kocha czytać książki.
(Tutaj Rubble będzie chudy lol)
'Ryder:
Rola: Szef nad szefami
Krótki opis postaci:
Ryder jest postawnym mężczyzna o brązowych włosach i oczach.Ma zarysowaną żuchwe, ciepły kolor skóry,188 cm wzrostu i 23 lata.Nie uśmiecha się i jest oziębły natomiast dobrze szkoli nowy patrol. Czasem razem z ekipą idzie na melanż ale zdarza się to rzadko bardzo rzadko. Stara się trzymać zespół w ryzach. Jest surowy i z każdego zachowania wyciąga konsekwencje. Przydzielił Chase'owi rolę pomniejszego szefa by ten bezpośrednio kierował ekipą.
'Everest:
Rola: Pomoc Górnicza
Krótki opis postaci:
Everest ma chłodny typ urody, śnieżno białe włosy i niebieskie oczy. Jest przeciętego wzrostu bo ma 175cm i niedługo kończy 18 lat. Jest strasznie pogodna i zna się na swojim fachu pomimo młodego wieku. Kocha psy i śnieg. Woli zwierzęta od ludzi. Dobrze dogaduje się z drużyną z Zatoki. Jest strasznie lojalna i uwielbia różnego rodzaju sporty śnieżne.
'Tracker:
Rola: Dżunglowa osoba XDDD
Krótki opis postaci:
Tracker ma chłodno-brązowe kręcone włosy. Przeciętny kolor cery. Brązowe oczy, 180 cm wzrostu i 19 lat. Najbardziej z całej ekipy kumpluje się z Chasem. Lubi spędzać czas z ludźmi bo większość czasu spędza w dżungli. Jest strasznie napalony ale to akurat u niego normalne.
Jeszcze raz w sumie powtórzę że do napisania tej książki zainspirowała mnie książka big_klamoty2137 😍😍😍
CZYTASZ
ʟᴏᴠᴇ ᴄᴏᴍᴇs ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ • paw patrol
Fanfiction---------------------- Gejowy ship z uniwersum psiego patrolu (^^) slash Charshall który tworzą Marshall i Chase ---------------------- Jak na pieska to tylko ruch- Zapraszam do czytania, komentowania i gwiazdkowania <3 ...