BÜŞRA...Lezi yengemlere geldiğimizde biraz oturduk. Sonra lavaboya gitmek için kalktım. Lavaboya ilerlerken bir an bileğimden tutulup çekildim ne olduğunu anlamadan kendimi bir odada buldum.
Beni bileğimden çeken kişi Burak'tı. Neden böyle bir şey yaptı anlamadım hem o çok sarhoştu nasıl ayağa kalkabildi ki.
Üzerime doğru düşecekken son an da duvardan tutundu.
" İyi misiniz ?"
" Seni gördüm ya çok daha iyi oldum."
" Ayakta durmakta zorlanıyorsunuz isterseniz yatın." Kolundan tutum yatağa doğru ilerletmeye çalıştım ama olmadı.
Elini belime atıp beni kendine çekti diğer eliyle de duvardan destek alıyordu.
" Napıyorsunuz ?"
" Seni seviyorum." Dediğinde bana kal gelmişti.
" Sende beni sever misin ?" Dedi. Ne diyeceğimi bilemedim.
Evet ilgimi çekiyordu hemde baya. Onu o gün gördükten sonra bir daha da unutamamıştım ama böyle bir şey olamazdı.
" Bırakır mısınız? Ben gitsem iyi olacak."
" Beni sevmeyecek misin ?"
" Şu an ne dediğinizini bilmiyorsunuz, yatıp dinlenmeniz sizin için iyi olacak."
" Beraber yatalım mı ?" Belimdeki eli daha da sıkılaştı.
" Lütfen bırakır mısınız?" Bana doğru yaklaştı. Burnunu yanağıma sürttü, bu kadar yakınlık çok fazlaydı.
Dudakları dudaklarıma çok yaklaştığında çok korktum öpücek diye.
" Karım olduğunda bakacağım bu dudakların tadına. Kollarım arasında küçük bir serçe gibi titriyorsun. Titreme çünkü o serçenin yuvası bu kollar." Ellerini belimden çektiğinde bir boşluğa düşmüş gibi hissettim.
Hemen kendimi toparlayıp ondan uzaklaştım.
Tam kapıya yönelmiştim ki beni tuttu.
" Seni deli gibi arzuluyorum." Dedi sadece, bunu neden söylemişti ki.
" Kocan olacağım günü deli gibi bekliyorum."
" Böyle bir şey olmayacak." Dedim ve ondan kurtulup kendimi odadan dışarı attım.
Hemen lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım kendime gelmeye çalıştım az önce ne yaşadım idrak etmeye çalıştım ama asla idrak edemiyordum.
Hem kendine gel Büşra. Sarhoş olduğu için böyle şeyler dedi yarın olduğunda hiç birini hatırlamayacak bile hem bundan sonra onun olduğu yerler de bulunmasam iyi olacaktı.
Lavabodan çıktığımda yengemle karşılaştık ona zoraki bir şekilde gülümsedim çünkü beni birden böyle görmesi ister istemez utandırmıştı.
Sanki yüzüme bakan az önce yaşananları anlayacak diye çok korkuyordum.
Odaya girdiğimde kimsenin yüzüne bakmadım ki.. zaten hemen kalktık.
Arabaya bindiğimizde başımı cama yasladım.
Eve gidene kadar öylece yolu izledim. Kendimi çok garip hissediyordum ilk defa böyle bir şey yaşamıştım.
Eve geldiğimizde kendimi odaya attım. Önce şalımı çıkardım sonra üzerimi değiştirdim. Kendimi yatağa attıp uyumaya çalıştım. Yoksa düşüncelerim de boğulacaktım o yüzden uyumam lazımdı.