Bölüm 32

46 6 0
                                    

[İÇERİK UYARISI : Aşağıdaki bölüm bazı izleyiciler için rahatsız edici veya travmatik olabilecek konular içermektedir. Lütfen dikkatli ilerleyin.]
-

'Nereye gitti?'

Sadece gözlerimi prensi aramak için kullandım ama nereye gittiğini bulamadım.

Gitmiş olabileceğini varsayarak iç çektim. Özür dilemeye bile fırsatım olmadı. Yaşadığım bir ülkede yaşanan talihsiz olaydan dolayı özür dileyecektim.

Bir an durup ne yapacağımı düşündüm ama sonra geçtiğini sandığım o tatlı koku yeniden üzerime sindi.

Bu noktada bundan emindim. Bana birisinin şansını denemeye kararlı olduğunu söylüyordu... ya da buna benzer bir şey.

Kaşlarımı çattım ve Marki'yi götürürken İmparatorluk şövalyeleri tarafından yönetilen paladinleri özenle takip ettim.

Yolun yarısında veliaht prens beni yakaladı ve parti henüz bitmeden nereye gittiğimi sordu.

"Majesteleri, lütfen bırakın."

Hemen sözünü kestim ve elimi elinden çektim.

"O zaman ben de gideceğim."

Ama mantıksız bir şekilde benimle geleceğini söylediğinde sonunda durmak zorunda kaldım.

"Marquis sayesinde bu parti bazıları için tatsız hale geldi. Majesteleri, lütfen benim yerime keyfinize bakın. En azından bugün iyi vakit geçirebileceğimi sanmıyorum."

Cevabım üzerine veliaht prens tekrar kolumdan tuttu ve imparatorluğa kadar gelmiş olan prensten şahsen özür dilemesi gerektiğini iddia etti.

'Kurbanın prens olduğunu nereden biliyor...'

Soruma hızlı bir şekilde cevap verildi. Ayrıntıları imparatorluk ailesinin şövalyelerinden duymuş gibi görünüyordu.

Prens benim gölgemmiş gibi konuşmaya devam ettiğinden, prense değil Marki'nin gittiği hapishaneye gideceğimi söyledim.

"Marki mi?"

"Evet."

Sonra Marquis'le neden buluşacağımı merak etti.

Ancak o zaman veliaht prens durdu. Bu arada kafamda Marki'yi ilk gördükten sonra prensle buluşmayı planlıyordum.

O düşünürken ben yeniden yürümeye başladım ve Marki'yi sürükleyerek götüren şövalyelerin kaybolduğu yöne doğru yöneldim.

Arkamdaki koridora tuhaf bir sessizlik çöktü.

* * *

Civciv ve köpek yavrusu beni takip etmeye devam etti.

Jessie ve Reneben'e iyi olduğumu söyledim ama niyetlerini göstermek için yumruklarını sıktıklarında onları atlatamadım. Sonunda onları yalnız bıraktım ve Marki'yi hapseden Paladinleri salona geri gönderdim.

Sanki çok komik bir şey görmüşüm gibi güldüm ve ikisi de şaşırmıştı.

Demir parmaklıkların önünde hazırlanan sandalyeye oturdum. VIP'ler için bir hapishane olduğu için bölge sıradan bir aristokratın odasına benziyordu, sadece demir parmaklıklar bağlıydı.

Marki gökyüzüne bakıyor, sanki ruhunu kaybetmiş gibi anlaşılmaz bir şeyler mırıldanıyordu. Olay çok hızlı ilerlemişti.

Sonra dönüp gözlerimle buluştu. Ve hemen merhamet dilemeye başladı.

"Gerçekten bir kazaydı!! Bir kez olsun merhamet et, ben de bunun bir daha asla olmayacağından emin olacağım!"

Marki'yi bu halde gören Jessie, kolunun yeniyle ağzını kapatıp bana fısıldadı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin