Okulun son günü

38 4 1
                                    

Multi esila oylarınızı bekliyorum
Yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim
Keyifli okumalar

Sabah 9 ay boyunca çalan o alarmın sesi bugün sonkez çalıyodu ve hemen ayağa kalktım o lanet alarmı kapatıp herzamsnki gibi tuvalletiki rutin işlerimi halladip çıktım .
Giysi dolabımın başınd geçip bugün lise hatatımın son günü olduğu için serbest gidebilecektik oyüzden üstüme sarı yarım bir tişort altıma bilek boy siyah bir pantolon giydim ve odam dan çıktım merdivenlerden inerken o annemin yaptığı kahvaltının mütiş kokuları burnuma dolarken annemmin "günaydın" sesiyle kendime geldim masaya oturduğumda ilk olarak küçük bi krep parçasını ağzıma attım ve tekrar annemin sesiylr kendime geldim "esila biliyosunki kızım bugün okulun son günü ve aldığın belge güzel biryere gidecez biliyorsun deilmi ?"
"Evet anne biliyorum "
"Hah işte o yüzden çıkışta hiç oyalanmadab direk eve gel tamammı yavrucuğum?"
"Üfff tamam anne ya son gün bilemi arkadaşlarımla gezemeyeceğim ." 'tamam kızım sana 1 saat mühlet gez gel ama tam bir saat için dd evde ol ' dese ölür sanki . "peki kızım ozaman şöyle yapalum sana 1 saat veriyorum o bi saatin içinde neyapıyosan yap ama bi sati geçmeden evde ol emi esila " oha annem aynudınımı degi neyse "tamam anne ya ayıpsın geçirmem bi saati merak etme " dedim ve saate baktım oha ! resmen oha ! karne gününede geç kslnak istemediğim için hemen kalktım ve kapıya doğru ilerledim.hemen siyah hm kapişonlumuda giydim !kesin yanlış yazdım sjxsjx! Ve nike ayakkabılarımı giydiğim gibi kendini dışarı artım ! marka reklamımızda bittiğine göre hikayeye devam ! mahalemde ilerletken ilker le karşılaştım ve "selam lacivert" dedim.ensesşne bitane yapıştırdım ve sırıttım oda bana "selam sarı " dedive beninde enseme yapıştırıp sırıttı beraber okula soğru ikerlerken havadan sudan konuşuyodukki okulu görmemizle sustuk ne çabuk gelmiştik öyle (!) sınıfa doğru ilerlerken son anda aklımd iler geldi ve arkamı döndüm ilkere hemen "sınıfa çıkıp bizim kızlara bakıcağım geliyomusun ?" dedim oda "oda olurya bende şu bizim berklere bakayım ". Dedi ve beraber sınıfa ilerledik sınıfa girdiğimizde bizim kızlar gizem ,melis ve eda nın masa diğier çağla hande ve meleğinse sırada oturduklarını görünce yanlarına ikerledim ve çağlanın yanına oturup "sa" dedim kızkarda hep bir ağızdan "as " dediler. "eee karneler kaçta verilc-" derken
Hoca sınıfa karnelerle birlikte girince sınıftan bi alkış la beraber ıslık tufanları öttü . hoca elleriyle susun , yeter dergibicesinden sınıfa el hareketleri yaptı sını sustuğunda hoca " evet arkadaşlar kisrnin son günü.................................................... Ünüversitedede başarılarınızın devamını filerim " dedive katmrleri dağıtmaya başladı hoca "esila yürek " defiğinde hocaya doğru ilerledim ve karnemi aldım yes be işte bu be taktir almışıö tarile gideceğiz. Yerime ikerkedim ve oturdum diğer arkadaşlarımında karneleri beninki gibi olunca onları da kutladım.
....
Okulda karne faslı bittiğinde arkadaşlarla beraber burger'e gitmeye karar verdik burger'e geldiğimizde çağla " evet ne alıyoruz ?" dedi ve ben big king menü dedim diğerlerise buna benzer bişiler dediğinde çağlada almaya gitti . geldiğinde elindeki benim nenümü aldım ve saldırmaya başladım bittiğinde saate baktım ve annemin verdiğisüre zarfının dolsmadıba 15 dk vardı arkasaşlarına gideceğini söyleyip evin yolunu tuttum eve geldiğimde annem "hadi kızım ayakjabılarunı çıjarmadan direk gideceğiz hadi hızlı ol ' dedi ve benimle beraber dışarı çıktı . alışveriş merkezine geldiğimizde bi mağazanın önnde durduk.
...........
Eve geldiğinizde ilk olarak elimdeki poşetleri yere resmen fırlattın ve kendimi koltuğa attım 4 saat avm de dolaşmak nedir ya öldüm resmen düşüncelerimden annemin sesiylr syıldıö " kızım geç oldu hiy bsvulunu hazırlada yat babsnın bugün işi uzayacakmış hadi bendd bavulumu hazırlayıp yatıcam iyi geceler kızım " sanada anne " odama çıkıp dolabın kapağınınaçtım ve bavulun içibe nevar neyok koydum sonunda valizide kapatabildiğimr göre yatıp uykumu alabilirim nede olsa yarın antalyaya tatile gidiyoruz .

Oylatınızı ve yorumlarınızı bekliyorum (yorumda her türlü soru sorabilir yazım yanlişşlarını söuleyebilirsinix )
Seviliyosunuz .<3

Aşk çıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin