Selammm xX
Yep yeni bir bölüme daha hoş geldiniz. Umarım bölümü seversiniz. Bölüm sınırımız stabil ilerleyecek bundan sonra.
Sınır: 50 Oy 200 Yorum
Yazım yanlışları varsa kusuruma bakmayın. Keyifli okumalar dilerim :)
***
Taehyung ilk yardım çantasını kaptığı gibi yatağın üzerine koymuştu. Kocasının yarasını kendi temizleyecekti. Jungkook da hızlı adımları ile bebeğini takip edip yavaşça yatağa oturmuştu.
Taehyung çıkardığı pamuğa batikonu döktüğü gibi korka korka, dikkatlice pamukla yarayı temizlemeye başlamıştı ki o an endişe ile fısıldadı. "Nasıl oldu bu?". Taehyung'un hâlâ mesafeli konuşması Jungkook'u mahvediyordu.
Bu yüzden usulca bebeğine doğru yaklaşıp, alnını öpmüştü. "Depoda oldu. Adamların hepsini hakladığımızı düşündüm ancak arkamı döndüğüm an vuruldum.".
Taehyung herhangi bir cevap vermeden, yarayı temizlemiş, gazlı bez ile özenle sarmış ve yara bandıyla da bezi sabitleyip yapıştırmıştı. Bunu yaparken içten içe ağlamamak için zor tutmuştu kendini. Ona sıkıca sarılıp, öpmek istemişti fakat hâlâ kızgın ve kırgın olduğu için bunu yapamadı.
Hızla ilk yardım çantasını toparlayıp banyoya götürmüş ve kocasının henüz belinde havluyla olduğu gerçeğini anımsadığı an giyinme odasına girip bir tişört, eşofman ve iç çamaşırı alıp gelmişti. Tişörtünü kendisi giyemeyeceği için tişörtü eline almış ve kocasının önce başından daha sonra ise kollarından geçirip dikkatlice giydirmişti.
Gerisini onun halletmesi için geri çekildiği an kocasının dişleri arasından sızlandığını, ancak kendisine çaktırmamaya çalıştığını fark etti. Bu yüzden kırgınlığını olmasada kızgınlığını bir yana bırakıp kocasının elinden tutmuş ve onu yavaşça ayağa kaldırmıştı. Jungkook ise o an ona sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğunu düşünüyor, bir yandan da bebeğinin ne yapmak istediğin anlamaya çalışıyordu. Ta'ki Taehyung, havluyu kocasının belinden çözüp alana dek.
Hızla yatağın üzerinde duran iç çamaşırını almış ve kocasının refleks olarak kaldırdığı ayaklarından geçirip, dikkatle yukarı doğru çekiştirdikten sonra iç çamaşırını tamamen giydirmişti. Ardından ise eşofmanını giydirdi. Jungkook ise sadece onu hayranlıkla izliyordu çünkü bebeğinin asla böyle bir şey yaptığına şahit olmamıştı.
"Uyu istersen...". Taehyung, yatağın üzerinde duran havluyu alırken mırıldandığında bu defa Jungkook girmişti araya. "Sen olmadan uyuyamam güzelim.".
"Ağrı kesici alıp geleceğim...". Demiş ve elindeki havluyla beraber banyoya girmiş, havluyu kirli sepetine atıp hızla banyodan çıktıktan sonra bir bardak su ve ağrı kesici ile yeniden odaya dönmüştü. Jungkook'un böyle bir ağrıyla uyuyamayacağını iyi bildiğinden dayanamamış ve ilaç getirmek istemişti.
Taehyung odaya girdiğinde ise kocasının çoktan yatağa girmiş ve parmaklarının arasına sıkıştırdığı sigarasını içiyor olduğunu gördü. Dışarıdan bakıldığında her ne kadar boş boş etrafa bakıyor gibi görünsede aslında hatununun gönülünü nasıl alabileceğini düşünüyordu. Hem de onca derdinin arasında...
Çok geçmeden Taehyung da kocasına ilacını ve suyunu verdikten sonra giyinme odasına girip saten pijamasın giymiş ve yataklarına girmişti. Ancak olabildiğince uca yaklaşmıştı. Jungkook'dan uzak yatmaya özen gösteriyordu. Fakat Jungkook bunu fark ettiği an buna izin vermeyip, sigarasını küllüğe bastırdığı gibi dikkatlice yorganın altına doğru inip, bebeğine yaklaştığı gibi hatununu belinden çekip, minik bedeni göğsüne yaslamıştı. Ardından ise boynunu sıkıca öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Husband | Taekook
FanfictionYer altının en tehlikeli, gaddar, birazcıkta(!) keko mafya lideri Jeon Jungkook. Ve onun, şımarık mı şımarık zarif ukesi, güzeller güzeli eşi Jeon Taehyung. FEMİNEN TAEHYUNG İÇERİR! YAŞ FARKI MEVCUTTUR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN! SEMEKOOK UKETAE Başla...