61.BÖLÜM FİNAL

5 0 0
                                    

10 Yıl Sonra - Final Sahnesi: Seher ve Talat'ın Mutlu Yaşamları

Zaman hızla geçmiş, her şey değişmişti ama ailelerin değeri hiçbir zaman azalmamıştı. Seher ve Talat, bahçelerinde bir araya gelmişlerdi. Bahçede çiçekler ve ağaçlar rengarenk açmıştı, ailelerin birlikte geçirdiği yılları simgeliyordu.

Talat: *(Gülümseyerek) Seher, hayatımızın bu son 10 yılı ne kadar da hızlı geçti, değil mi?

Seher: *(Duygusal bir şekilde) Evet, Talat. Ama bu yılların her anını dolu dolu yaşadık, ailemizle birlikte.

Ailelerinin etrafında, çocukları büyümüş ve kendi yollarını çizmişti. Lâdya artık genç bir kadındı ve kendi yolculuğuna başlamıştı.

Lâdya: *(Heyecanla) Anne, baba, ben bu yaz stajımı tamamladım ve tıp eğitimime başlamak için hazırım.

Talat: *(Gurur dolu) Lâdya, seninle gurur duyuyoruz. Eminim büyük bir doktor olacaksın.

Sumru ve Kadir, yan yana gelirler. Artık birlikte bir aile olmuşlardır ve mutlulukları gözlerinden okunur.

Sumru: *(Kadir'a dönerek) Kadir, seninle geçirdiğimiz her an için minnettarım. Sen benim her şeyimsin.

Kadir: *(Samimi bir şekilde) Sumru, seninle olmak benim için en büyük mutluluk.

Aynı anda, Seher ve Talat birbirlerine gülümserler ve ellerini tutarlar.

Seher: *(Talat'a bakarak) Talat, seninle geçirdiğim bu yıllar benim en değerli anılarımdan biri oldu.

Talat: *(Duygusal bir şekilde) Seher, seninle yaşadığım her an benim için özel. Ve her gün seninle olmak benim için bir hazine.

Final sahnesi, ailelerin ve çocuklarının büyüdüğü, Seher ve Talat'ın aşkının hala canlı olduğu, ve Sumru ile Kadir'in mutlu bir şekilde evlendiği bir geleceği yansıtır.

GiritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin