13 Bölüm 🍊

3 0 0
                                    

Selam nasılsınız ? Umarım iyi siniz dir uzatmadan bölüme geçelim izninizle keyifli okumalar :)

4 gün sonra ...

Nil 'den

Babam annemle bugün Kuşadası'nda gidecek Ada'yı  da alacaklar orda çocukluk arkadaşı var üçünün de. Yarın yada diğer gün dönecekler annem  yolluk hazırlarken elma yiyerek onu izliyordum...

"Nil keşke sende gitsen be kızım"

"Yok anne iyiyim ben burda Hem Dirhan'ı-

"Ee? Dirhan'ı?" Diye sordu imayla gülerek heyecanla elmayı tezgaha koydum

"Anne biz onunla sevgiliyiz yani ben onunla sevgiliyim" 

"Ne?! Allahım!"

"Kızdın mı?"

"Sana şükürler olsun!"

"Nasıl yani san-

"Sizi en başından shipliyordum been!" 

"Sana inanmıyorum! Nergis sultana bak sen ya pes yani"

"Sen hastanedeyken  bizden beter korktu o çocuk . Sen ameliyattan çıktığında  bahçeye çıktım nefes alayım diye bi baktım bankta gözlerini kapatmış sesiz sesiz ağlıyor öyle kahır olunca  babanla dedik o girsin ilk yanına söylediğimde gözlerindeki  mutluluğu görmen lazımdı Nil"  

"Kıyamam   kii. Bu ara  biraz moralsiz ama düzelecek inşallah"

İnşallah  canım

"Anne "

"Efendim kuzum?"

"Eve çağırabilir miyim? Film izleriz diye düşündüm iyi gelir ona da"

"Çağır kız güzel düşün hem yabancı değil ki"

"Senden daha çok giriyor diyorsun yani" dedim gülerek.

"E yalan mı?"

"Yoo bi türlü fırsat bulamadım sormaya sen, babam, Ada herkes tanıyordu benden önce nasıl oldu bu?"

"O anlatır ben gidiyorum çıkmamız lazım"

"Soracağım zaten  Nergis hanım nedir bu gizem ya?"

İyi sorarsın hadi bak baban kornaya basacak şimdi Ada oflamaya başlamıştır bile" sarıldık

"Hadi iyi yolculuklar"
....

Onlar gittikten sonra  Dirhan'ı  aradım. Bekliyormuş gibi açtı hemen. "Naber  yakışıklı?"

"İyidir güzellik senden?"

"İyidir bak ne dicem bize gelsene filim izleriz"

"Bak sen filim teklifi demek .Olur hem özledim ben seni " gülümsemeye başladım ben iyice şapşal âşık olup  çıkmıştım sanırım. "Ben de  seni özledim bitanem"

O zaman gel sen  bende  markete gidiyorum mısır içecek çekirdek cips hiç bişey kalmamış evde. Anahtarları klasik saksı altına koyuyorum"

"Tamam portakal saçlı kız" 

"Hadi görüşürüz "  

"Görüşürüz" evden çıktım yakındaki market kaplıydı diğeri çok uzakta kalıyordu ama benim için sorun değildi ...

Sakin sakin markete yürüyordum  ilerde kaldırma oturmuş nefes alamayan birini fark ettim sanırım kriz geçiriyordu yardım için yanına koşarken onun Çiçek olduğunu fark ettim...

" İyi misin? Neyin var?" Diye sordum telaş ve edişeyle. Kız resmen soğukta  donmuş bir kuş gibi tir tir titriyordu.  Konuşamıyordu bile.  Çantasındaki suyu gösterdi.  Yanına eğildim,  suyu  çıkarıp ona içirdim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Portakal Saçlı Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin