5.

202 23 4
                                    

BIANCA:
Un grup de vreo 4 puștani, se așează la coadă în spatele meu.
Îmi văd de ale mele, cotrobăind prin geantă după portofel.
Simt pe cineva fix în spatele meu.
Întorc capul anticipând că probabil este Anthony, care s-a hotărât să mi se alăture pe cealaltă coadă.
"Total fals!"
Era unul dintre tipii din spatele meu, care mă privea într-o maniera lacomă și scârboasă.
Era atât de hidos, și nu aspectuos vorbind, ci nesimțirea de care dă dovadă.
X: ești cam bună, nu crezi? Rânjește la mine, eu fiind lovită de o duhoare oribilă provenită din gura lui.
Pășesc înainte, încercând să mă distanțez cât de mult posibil.
"Degeaba.."
Individul ma urmează.
X: cât vrei, să mi-o sugi și mie? Continuă să îmi zică, ceilalți indivizi râzând. Hei fata, nu vorbești?

ANTHONY:
Bi: întreb-o pă mă-ta. O aud cum spune pe tonul ei tăios.
Deja am ajuns să îl recunosc, ținând cont că până acum doar în modul asta am conversat.
Privesc brusc spre ea, maxilarul meu deja încleștându-se. Brusc mă umplu de nervi, și nici acum nu pot concepe de ce.
Bi: ține-ți mâinile acasă. Bolborosește ea.
Încerc să mă abțin, dar trebuie s-o aduc lângă mine.
În niciun caz nu am să permit să fie hărțuită, lângă mine. Nicio femei nu merită așa ceva, mai puțin o copilă ca ea.
An: Bianca! O strig.
Ea, urmată de jegosul ăla și ceilalți din spatele lui, mă privesc brusc.
An: Vino încoace, acum. Ii spun pe un ton categoric.
Își smucește mâna din strâmtoarea individului ăluia, pășind în afara cozii.
X: hopa, cine e ăla? Bolborosește individul.
"E drogat! Se vede de la o poștă."
Și el, și amicii săi.
O măsoară lacom din cap pana-n picioare, mie venindu-mi să mă duc direct și să-l pocnesc până când ar avea să îi sară toți dinții din gura aia spurcată.
Bi: cel căruia ai să-i sugi pula! I-o întoarce ea.
"Tipic Bianca."
An: Bianca! Cu tine vorbesc. O presez eu.
Nu mai stă pe gânduri, venind direct lângă mine.
Eu ma conformez faptului că lăbarii aia încă mi-o.., încă o soarbe din priviri și o apuc de talie, trăgând-o în fața mea.
O țin lipită cu spatele de abdomenul meu, săgetându-i cu o privire pe neauziții pulii mele.
Bi: ce faci? Șoptește tăios.
An: te scot din situația asta. Îi spun pe același ton aproape de urechea sa, în așa fel ca doar ea să mă poată auzi.
Bi: lasă-ma în pace. Bolborosește ea.
Profit de faptul ca mai sunt 3 persoane înainte noastră, și îi fac o mică morală.
An: ca un sfat prietenesc, nu ar trebuii să mergi îmbrăcată așa, de una singură. Ii reproșez, ea dându-și ochii peste cap.
Bi: mă lași în pace? Spune, încercând sa îmi dea brațul la o parte.
Eu cu un gest total involuntar dar reflexiv, îmi fixez brațul strâns pe talia ei.
An: ce a fost în capul tău, să pleci de lângă mine? Continui să îi reproșez, vorbindu-i lângă ureche, ea Nespunând nimic.
Tăcerea ei e cel mai clar răspuns, e orgolioasă.
An: te comporți ca un copil. Adaug, ea pufnind.
Bi: te rog, taci. Șoptește, parând nervoasă.
Atât de nervoasă încât ai zice că mai are puțin și plânge.
Bi: i-ați mâna, Anthony. O să se înțeleagă greșit.
Șoptește imediat după.
An: eu ți-am zis ceva în mașină. Îți amintești?
Oftează ne mai spunând nimic.
An: n-ar trebuii să îți pese de nicio părere din jur. Îi spun pentru ea, mângâindu-i blând talia.

Habar n-am de ce fac toate astea. Aș fi putut pur și simplu s-o las în durerea ei, și să înaintez la coadă, văzându-mi de ale mele.
În schimb, n-am făcut asta. Am așteptat-o să vină lângă mine, iar acum o consolez.
Sunt conștient că jegosu ăla i-a zis ceva foarte umilitor, încât a decăzut așa dintr-o dată.
N-o să îi mai zică nimic dacă îmi marchez teritoriul asupra ei.
Probabil au impresia ca sunt gagică-so sau ceva.
E puțin stânjenitor să fiu tandru cu cineva în public sau în general să mă comport tandru c-o femeie. E ciudată situația, mai ales pentru faptul că mă încadrează pe mine și pe blonda asta, pe care o cunosc de fix doua zile.
Ea totuși se lasă înfrântă, punându-și mâna peste a mea. Privesc la gestul ei, simțind o mică ușurare pentru faptul că tensiunea ușor ușor se risipește, ea lăsându-mă s-o protejez. Mâna ei mică și fină îmi mângâie încheietura.
Animalele alea drogate nu încetează să ne privească, eu totuși tot ceea ce fac, e să o mângâi sperând s-o detensionez puțin, în așa fel să nu mai mediteze atât peste tot ansamblul situației.

Totul începe cu tine💓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum