Evet okulun ön bahçesindeyim hadda okulun demir kapısının önündeyim. Soğuk illiklerime kadar işlemişti nerdeyse donacağım. Derin bir nefes aldım ve tam adım atacaktımki güvenlik kulübesinden biri seslendi.
Hey sen kimsin!?
Nedensiz bir şekilde paniğe kapıldım. Ve cevap verdim merhaba efendim adım eylül yeni öğrenciyim.
Ağır adımlarla bana yaklaştı yaklaşık 1.80 boylarında kilolu kahverengi gözlü pis sakalı bir adam idi her adımında bana yaklaştığında daha çok panik oluyordum nedense. Tam önüme geldi ve durdu adın ne dedi. Efendim dediğim gibi yeni öğren- demeye kalmadan tok bir sesle tekrarla demedim adın ne dedi. Bu cümlesi ile çok ürperdim tekrardan bu kez daha sert bir ses ile adın ne dedim dedi bana eylül dedim ve eğildi biraz ve beni koklamaya başladı huh? Piskopat bu çığlığı basıp sapık var diye bağırmak istiyordum ama nafile çok korkuyordum.
Sonra gözleri bacaklarıma kaydı ve dakikalarca bacaklarıma baktı huh? Bu adam cidden sapık?! Tam nefesimi topladım ürpe ürpe napıy- demeye kalmadan sol bacağına noldu dedi. Huh?! Ne demek istiyodu bacağını aç dedi ve şok içinde adama bakmaya başladım ve tekrarlamamı istermisin. Dedi ve ben korkudan altıma yapacak duruma geldim. Tek yaptığım haraket sol bacağımı açmaktı iyide benim oramda ne yara ne doğum lekesi vardı açarken bunlar aklımdaydı ve emindim. GÖRDÜKLERİM KARŞISINDA BEN "ŞOK" Bacağımda sen bir ölüsün yazıyordu huh? Adam pis pis kıkırdamaya başladı aklımda onlarca soru oluştu. Bacağımda ne oldunu nerden bildi neden pis pis güldü? Neye peki pis pis güldü?! Kimdi bu adam kimdi? Vee konuşmaya başladı sen en az bir gün bu kasabada gece yatmışsın dedi. Nerden biliyodu evet bu doğruydu en az bir gün yatmadım zaten sadece bir gündür burdaydım. Yumuşak ve tok bir ses ile gel eylülcüğüm kulübeye gel üşüme dedi bu cümlesi bir nevi beni rahatlatmıştı. Okul nolacak dedim? Konuşacağımız şeyler inan bana okuldan daha önemli. Derin bir nefes almıştı sanki benim için kaygılanmış çaresiz bir nefesdi. Nedense bu adamı sevmeye başlıyordum. Peki diyerek okulu unutarak kulübeye ağır adımlarla yürümeye başladık. İlk o önden girdi ve direk elektirikli sobanın ayarını sona verdi. Geç eylülcüğüm otur diyerek bana boş bir koltuğu gösterdi bende çekine çekine oturdum. Tekrardan derin bir nefes aldı. Neydi bu kaygılı nefes alış verişi düşüncelere dalmadan başladı konuşmaya. Sen buraya ne zaman geldin kızım dedi? Dün sabah geldim dedim. Kafasını salladı ve bana güvenlik abi de dedi. Kafamı salladım ve sustu. Baktım konuşacağı yoktu ben başladım. Sanki benden bekliyordu bişeyler sormamı. Bacağımdaki o yazı neyin nesiydi!? Ve nası anladın ve ben o yazıyı kimin nası yazdığını nası farkedemedim. Hop hop yavaş gel dedi her şeyi anlatacağım sakin ol öncelikle...Devam edecek....