Karol przegląda właśnie nasze filmy, więc my siedzimy obok niego na kanapie i słuchamy nawzajem swoich wypowiedzi. Siedzę obok Bartka wtulona w niego.
K- Dobra, moim zdaniem wszyscy świetnie sobie poradziliście, ale niestety muszą odpaść dwie osoby. -powiedział gdy skończył oglądać.
WŁ- moim zdaniem możemy iść już się naradzić kto odpada. -oznajmił wujas, a my tylko siedzieliśmy bo odczuwalny stres był poza skalą.~skip time 30 min~
Pov Bartek KubickiKarol i Łuki wezwali już nas na salę wyboru. Bardzo się stresuje, bo mam nadzieję że nawet jeśli nie przejdziemy razem do programu Genzie to i tak będziemy mieć super kontakt. Boję się że ucierpi nasza relacja z Marceliną. A nawet jeśli, to będę o nią walczył.
Najpierw weszłem ja, Matter i Marcelina. Ze stresu wszyscy złapaliśmy się za ręce.
K- dobra, zacznijmy może najpierw od kobiety. Marcelina, jesteś ambitną, miłą i dążąc do celu dziewczyną.
Bartek, jesteś bardzo dobrym youtuberem i świetnie radzisz sobie przed kamerą.
Mateusz, jesteś naprawdę spoko i masz talent ale chyba bardziej nadał byś się do montowania. -Mati skinoł głową i wyszliśmy z sali.W- i jak zostajecie czy odpadacie? -spytała zniecierpliwiona Wika.
B- narazie jesteśmy bezpieczni. -odpowiedziałem, wziołem Marcelinę na ręce i usiadłem na kanapie. Dziewczyna wtuliła się we mnie i lekko pocałowała.~skip time po wyborach.~
Pov FaustynaPo wyborach karol i łuki wezwali mnie, Matiego i Oliwiera. Weszliśmy do środka i mocno złapaliśmy się za ręce.
K- okej, Faustyna jesteś naprawdę dobra przed kamerą. Mateusz, masz talent ale do montowania. Oliwier, Masz naprawdę wielką wyobraźnię i możesz nam pomóc, ale w tym odcinku tylko jedna osoba z waszej trójki może zostać a będzie nią...•
Hejka, wiem że Polsat ale nie mogę wam narazie zdradzić kto odpadnie. Wolę trzymać was w napięciu😁. Około godziny 12 pojawi się kolejny rozdział💋. Papa👋 mamy 303 słowa.
•
CZYTASZ
Nastoletnia miłość #GenZie# 1
Novela JuvenilCo mam powiedzieć? Jest to książka o Genzie a raczej będzie opowiadać o "Początkach" Genzie wymyślonych przeze mnie. Będzie to historia która opowiada o czasie gdy byli nastolatkami. Historia będzie o osobach które są aktualnie w projekcie i osoby k...