7.bölüm

176 5 75
                                    

Şuanda tekrardan arabadaydık jeonun abisinin evine doğru sürüyordum arabayı açıkçası düşünmüyor değildim sonuçta...jeonu istiyor gibiydim..

Çok gergindim jeonda öyle gözüküyordu nasıl bir açıklama yapmamız gerekti...evet şuanda aklımda bir plan var ama...şimdi jeonun karnı şimdiden şişecek değil ya şimdilik sadece sevgiliyiz falan deriz buna birşey diyemez evlenmek istiyoruz bu haftaya deriz bunada karışamaz diye düşünüyorum çünkü jeon 27 yaşında bir yetişkin birey.

Çocuğu neden demeyeceğim çünkü buna tepki gösterebilir şimdi jeonun karnı tahminen bir aylık olduğunda şişmeye başlar ve biz ozamana kadar evleneceğiz bu kesin evlendiğimiz zamanda jeonun hamile kalması çok normal gözükecek.

Aklımdakileri jeona anlatmıştım moreli birazda olsa yerine gelmişti "zeki kocam!" Diye bir öpücük bıraktı yanağıma bu şımarık hali çok tatlıydı kesinlikle..."taetae~~ sence cinsiyeti ne olacak bebişimizin~" böyle konuşmasını sevmiştim "benim için asla farketmez bebeğim eyer kız olursa prensesim olacak erkek olursada prensim" "vay mükemmel baba olacaksın sen!" Böyle biraz daha konuştuğumuzsa sonunda varmıştık..şimdi asıl güzellik başlıyor maalesef.

Arabadan inip kapıyı çaldık ben duruşumu düzeltmiştim kendimi düzeltmiştim şimdi abisi kapıyı açtığında şaşırmıştı bizi daha doğrusu jeonun yanında birini görünce "Hoş geldiniz jungkook geleceğini söylememiştin" "Hahaha hyung hoş bulduk geleceğimi söylemeye vakit bulamadımda" Abisine iyice bi bakmıştım benden kısaydı kaslı mıydı sayılır yani okadarda kaslı değildi garip bi tipti abisi bizi dahada bekletmeden "geçin içeri hadi ama bu kim?" "hyungumm ilk bi içeri geçelim konuşuruz" demişti jungkook abisi ciddileşip gerilmiş gibiydi içeri geçip ikimizde yanyana oturduk abiside karşımıza.

Çok susamıştım yahu insan bi sorar misafire birşey içermisiniz diye! "Evet hyung şimdi bu yanımdaki kim taehyung benim..erkek arkadaşım" abisinin gözleri faltaşı gibi açılmıştı bana dik dik bakmaya başlamıştı bense bir mimik oynatmadan onlara baktım "Jungkook ne diyorsun sen? Ne ara erkek arkadaş yaptın?" "uzun zamandır sevgiliyiz ve...hazır değildim sana söylemeye" demişti jeon bakışlarını bana çevirerek ona göz kırpmıştım "hazır değil miydin sana karışmayacağımı biliyorsun!" Araya girip "Ona bağırma, hazır değildim diyor işte. Bağırmaya hakkın yok." Demiştim side eye bakışı atmıştı bana.

"Kaç yaşındasın? Büyük duruyorsun jeondan" "20 yaşındayım" gülmeye başlamıştı "ne yani sen jeondan 7 yaş küçükmüsün yalan söyleme bana belli 30larında olduğun" 30larda mı ne okadar yaşlımı gösteriyordum neyse ya taktığın şeye bak tae şuanda jeona takıyor olabilirdin...ah ne diyorsun yine sen.

"Size hiç birşey kanıtlamak-" jeon kolumu dürterek susturmuştu beni "ahhaha hyung o 20 yaşında işte neden yalan söyleyelim ki...ve birşey daha var..." "ne oldu?" Abisi jeona dikkatlice bakıyordu jeon stresten benim elimin derisini çekiştiriyordu benim ne suçum vardı lan! Neyse ya hamile kocam şimdi günah kızamam ona "Hyung biz..biz evlenmek istiyoruz bu hafta!" "NE DİYORSUN JUNGKOOK DAHA YENI TANIŞTIK YA" hemen ayağa kalkıp "Bağırma ona dedim sana değil mi? Bağırmaya hakkın yok o 27 yaşında bir birey istediğini yapabilir buna karışmaya hakkın yok haddini açma" demiştim oda susup kaldı.

Jeon hamileydi sonuçta ve zaten jeonun kişiliği çok ürkek ve kırılgan biri ona bağırdığında hemen kırıla bilir ve karnında bir bebek var o korkarsa onada birşey olabilir "hyung..bir şey demeyecekmisin..yani evleneceğiz biz bu hafta.." oda soğuk bir tavırla "ne istiyorsan o jungkook" demişti ne bu tavır tanrı aşkına çocuk muydu bu!

"Neyse jungkookun abisi düğün küçük bir düğün olacak benim tarafımda kimse yok sadece kendim olacağım" "şimdi bu ciddi bir konu çocuklar ve Kim sen daha küçük değil misin sence yapabilirmisin böyle birşeyi jungkookun tüm sorumlulukları üstüne olacak" demişti evet yapabilirdim ben kendime güveniyorum ki zaten söz konusu jeonsa herşeye varım "evet biliyorum ve yapabilirim" "peki soy ad kim kimin soyadını alacak?" Demişti hafif gülümsemiştim "Kim jungkook olacak o" demiştim jeona bakarak oda utanıp bakışlarını yere çevirdi abisi hafif sinirlenmiş gibiydi umrumda değildi açıkçası elimi jeonun çıplak bacağına koydum.

Öğrenci sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin