Čtvrtek
12:36 ja vstávám, nevim co se včera večer dělo ale hodně se chlastalo, to vim jistě protože mi muze prasknout hlava.
Dneska u me spal Dominik. Ja vstávám a jdu udělat snídani obyčejný tousty, připravím si kečup, sýr, salám, tavenej sýr a tousty.
Chystám se dát první toust do toustovače, a najednou se kolem mých boků obmotají dvě ruce a obě mě svírají v obětí.
„Dobré rano princezno" rekl a dal mi pusu do vlasů
„Dobré rano muj princi dáte si tousty" rekla jsem taky a pusu mu opětovala.
„Hmm musím přemýšlet" rekl a pak se kulišáci usmál
„dal bych si spíš vás paní Cittová"
„Tak to máte blbé pane Citta musíte si nechat zajít chutě" řekla jsem a začla jsem se chechtat.
„ja to myslel vážně nedělal jsem si sradnu" rekl a otočil si mě čelem k sobě.
„Domii ale ja to tady nemůžu jen tak nechat spálí se to"
„Hmm tak ted už ne" řekl a usmál se na me hned po tom co vytáhl toustovač ze zásuvky.
Dominik mě vzal pod zadkem a nesl přímo do ložnice, tam mě položil na postel, jelikož měl jenom trenky, a ja jenom triko a tanga tak to bylo docela jednoduchý.
Hodila jsem ho pod sebe a sedla jsem si mu na rozkrok, a začala se mírně pohybovat. Dominikovi se začala tvořit menší boule na trenkách, tak jsem mu je pomalu vyslékla a hodila je na zem, klekla jsem si na podlahu a naklonila jsem se nad jeho péro a pomalu ho vzala do ruky, ze začátku jsem ho tak trochu provokovala, pak jsem toho nechala a vzala ho do pusy.
Z Dominikových úst vyjelo par vzdychů, jen tak pro sebe jsem se usmála, dominik to asi zaregistroval a usmál se taky.
Těsně před tim nez se udělal tak jsem přestala, „heeej to nesmíš takhle"
„Ale můžu" a usmála jsem se škodolibě.
Dominik vstal z postele chytl me za boky a hodil na postel, klekl si nade mě a řekl „tak když můžeš ty tak můžu i já"
Nestačila jsem mu na to nic říct a uz byl ve mě, nejdřív to bylo pomalý ale pak začal přirážet a zrychlovat, ja jsem fakt nahlas vzdychala musel me slyšet celej barák.
Najednou Dominik přestal „tak co jak se ti to líbí hmm" rekl a usmál se
„domii prosím fakt moc te prosím dokonči to prosím"
„Noo to nevim teda nebylo by to uplne fér"
„lásko prosím uz to dodělej"
„když tak krásně prosíš"
Řekl a znovu jsem cítila tu slast a vášeň, oba dva jsme se udelali nastejno, Dominik si lehnul vedle mě a začal mě líbat a hladit ve vlasech.
To bylo naše ráno hehe
Helou babiess já se omlouvám ze fakt dlouho nevyšla kapitola a ted když vyšla tak je zase krátká 😂 no je toho moc takže nestíhám psát kapitoly protože (škola) no nic snad se vám to líbilo 😁 no a já se opět loučím byee👋
ČTEŠ
Brácho?
Teen FictionNikol, Nik a Jakub jak tohle dopadne? Nechte se překvapit Veselý nebo smutný konec to se dozvíte jen když si to přečtete.💞 Vulgární výrazy‼️ a 18+ scény Omlouvám se za moji češtinu 😭