23.Bölüm: "Çocuk"

97 7 34
                                    

Gülümsedi, kısılan gözlerinden öptüm.

🌼

Gözlerimi araladığımda üşüdüğüm için daha çok yorgana sokuldum. Keşke aşağı gitseydik ya orası sıcacıktı.

Gerçi dün gece buralarda yanıyordu ama neyse..

Yerden tişörtümü alıp üstüme geçirdim ve Fıratın üstünü örttüm Fırat gerinip "Günaydun" dedi uykulu sesiyle.

"Ay özür dilerim uyandırmak istememiştim." Fırat yarı açık gözlerle çenemi nazikçe kavrayıp dudaklarıma bir öpücük bıraktı "Bum buz olmuş benum Bebeğim."

Fırata sokulup boynundan öptüm, kollarını bana sardı. "Şimdi şurdan bir küçük bebek gelse emekliye emekliye ne güzel olurdu değul mi?" Başımı kaldırıp güldüm "Fırat ne saçmalıyorsun ya? Ne bebeği ben uğraşamam."

Fırat bana şaşkınca baktı "Sen çocuk istemay misun? Ama bağa üç çocuk olur demiştun."

"Onu ben öylesine dedim ben çocuk istemiyorum Fırat." Fırat kaşlarını çattı ve yataktan çıktı bense öylece kala kaldım.

Kızdı mı ki bana?

Fırat duşa girince bende yatağa toplayıp giyeceğim eşyaları aldım ve bende aşağı katta duş aldım.

İçimde bir huzursuzluk vardı..Fırat ile aramızın gergin olmasını istemiyordum..

Fırat aşağı inince ona baktım "Şey markete gidelim mi kahvaltılık alırız ben çok acıktım."

"Gideriz." Dedi Fırat bana hiç bakmadan ve bardak alıp su içti "Bana da verir misin."

"Kendin al." Bacaklarımı kendime doğru çekip başım üstlerine koydum ve dolan gözlerimi saklamaya çalıştım.

Ben bir şey yapmamıştım ki..çocuk istememek benim en doğal hakkım.

Dayanamayıp ağlamaya başladım çok zaman geçmeden Fıratın telaşlı sesi geldi "Güzelum noldi? Niye ağlaysun?" Dedi saçımı okşayarak.

Başımı kaldırıp ona baktım "Ben seni üzmek istemedim ben sadece çocuk istemiyorum bunun seninle bir alakası yok."

Fırat beni kollarının arasına alıp saçlarımı ard arda öptü "Özür dilerum Güzelum ben kabalık ettum benim en büyük hayalum baba olmak öyle birden sen deyince şok oldum." Bende kollarımı Fırata sardım.

"Bir daha beni tersleme." Yaşlarımı sildi ve dudağıma minik bir öpücük bıraktı "Oy benum Birtanem oy."

Burnumu çekince Fırat kıkırdadı "Bu konuyu kapatmadım ama bir gün rahat rahat konuşalum olur mi?" Başımla onaylayıp Fıratın boynundan öptüm.

İyice ona sokulup gözlerimi kapatınca ayaklandı çığlık attıp refleks olarak bacaklarımı beline sardım "Uyumak yok açsun diye uyaysun hayde bakalum markete bugün iş var mi?"

"Var ama sadece dosyalara bakmam lazım o yüzden düşündüm ki bir uğrarız karakola ben dosyaları alırım evden çalışırım olur mu?"

Fırat başını geri çekip bana baktı ve dudaklarıma bir öpücük bıraktı "Olur canumun içi olur."

Arabaya doğru giderken kıkırdadım "Ya dursana Fıratım yürürüm ben." Güldü ve beni yerime oturtup kemerimi bağladı "Seni yerum ben." Değip beni öpünce bende onu öptüm tam geri çekilecekken yüzünü avuçlarımın arasına alıp uzun bir öpücük bıraktım dudaklarına "Oh."

Güldü ve boynumdan öpüp sürücü koltuğuna oturdu.

Markete gelince Fırat beni kucağına alıp Market arabasına koydu güldüm "Yaa Fırat biri görecek yapmaa."

"Görsünler Güzelum desunler Fırata bak Karisina Bebeği gibi bakay diye." Gülümsedim "İyi tamam o zaman."

Markete girince Fırat herşeyi almaya başladı "Fıratım?"

"Efebdim Güzelum?" dedi Fırat bana doğru eğilerek "Ben ödeyebilir miyim? Çünkü sen dedin ya Babanın parasını kullanmak istemiyorsun diye.."

Fırat gülümseyip yanağımı okşamaya başladı "Birtanem benum..dün ben çok düşündüm bu para benim işe gidip kazandığım param yani babamla ilgisi yok o yüzden istediğim kadar gönül rahatluğuyla harcayabilirum." Gülümsedim "Tamam."

Eve gelince hızla masayı kurdum Fırat Muhlamayı yapıyordu. Kollarımı beline sarıp ayakuçlarıma çıktım ve boynundan öptüm "Ne zaman bitecek bu Fırat bey acıktım!"

Güldü "Bitecek Peri hanum azcuk sabredun." Gülümsedim ve Fıratı izlemeye başladım "Seni seviyorum."

"Ah" Fırat elini yakınca şaşkınca eline baktım "Oy Güzelum denur mu o öyle ani?" Kıkırdadım "özür dilerim krem sürelim."

"Yok o kadar kötü değul öp geçsin." Gülümsedim ve elini öptüm sonra ayak uçlarıma çıkıp dudaklarına da bir öpücük bıraktım geri çekilecektim ama Fırat belimden tuttup beni ona daha çok yanaştırdı ve dudaklarımızın ayrılmasına izin vermedi.

Uzun bir süre sonra geri çekilip Fırata baktım ve gülümsedim o da Gülümsedi ve bana sarıldı. Başımı göğsüne koyup bu anın hiç bitmemesini diledim "Kahvaltıyı etsek mi?" Dedi bana üsten üsten bakarak gülümsedim "Edelim."

Masaya geçtik Fırat elimi eline alıp öptü "Evimizde ki ilk kahvaltımız" gülümsedim ama sonra aklıma Fıratın ailesi geldi.

"Fıratım, babanlarla konuşsak mı yani şimdi boşuna aramıza soğukluk girmesin." Fıratın yüzü düştü "Ben asla konuşmam onlarla hatalı olan Babam."

"Evet haklısın ama böyle aramız bozukken benim içim hiç rahat değil." Fırat gözlerini kaçırdı "Benum rahat mi sanaysun?" Gözlerinin dolduğunu fark edince ayaklandım ve arkasına geçip kollarımı boynuna doladım "Fıratım." Dedim ve yanağına bir öpücük bıraktım.

Fırat elimi eline alıp öptü gülümsedim ve yanağımı yanağına yasladım "Ben senin sadece mutlu olmanı istiyorum, kendini iyi hissetmeni istiyorum ve ailene ne kadar bağlı olduğunu da biliyorum o yüzden öyle dedim yani seni haksız onları haklı gördüğümden değil."

Fırat gülümsedi "Ne güzel bir kadunsun sen öyle hı?" Dudaklarına bir öpücük bırakınca başını arkaya attıp bana baktı "Of be Kadun Of." Kıkırdadım "Of Trabzon'da burası Rize." Gülümsedi, kısılan gözlerinden öptüm.

"Espirumi çalamazsun küçük hanum."

"Çalarum büyük bey." Fırat ayaklanınca gerçekten bir kez daha boyunun uzunluğu ile karşılaşmak muazzam olmuştu.

Yalan yok adam baya yakışıklı..

"Neyi düşüniysun kara kara?" yanağını okşadım "Seni." Güldü ve anlımdan öptü "Tek beni düşün sen."

****

Fırat göğsünde uyuya kalınca ona baktım o kadar tatlıydı ki. Saçlarını okşayıp öptüm telefonumu elime aldığımda Babasının, Esma ablanın, Fuat abinin ve daha nicesinin aradığını gördüm ama Fırat Telefonları açmamı istemiyordu.

Fırat kıpırdanıp bana daha çok sokulunca Kıkırdayıp kollarımı ona sardım ve anın tadını çıkarmaya başladım.

Aklıma şu çocuk konusu geldi sabahtan beri düşünmemeye çalışıyordum ama bir yandan nasıl yapacağımızı bilmiyorum Fıratın en büyük hayali Baba olmakti benimse en büyük kabusum Anne olmak..

****

Gözlerimi araladığımda kendimi yatakta bulmayı beklemiyordum "Fırat" diye mırıldandım ama Fırat yoktu.

Dışarıya bakınca Gece olduğunu fark ettim aşağı indim ve bakınmaya başladım "Fırat?"

Işıkları açtım ama Fırat hiç bir yerde yoktu telefonumu çıkardım ve Fıratı aramaya çalıştım.

"Aradığınız kişiye şu an.." telefonu kapatıp ofladım Esma ablayı aradım "Alo? Peri noldi gece gece?"

"Abla Fırat eve geldi mi?" Koltuğa oturup sakin olmaya çakıştım "Yok Güzelum."

"Tamam abla." Telefonu kapattım ve tekrar Fıratı aramaya çalıştım ama yok açmıyordu. Nerdeydi bu adam Allah aşkına?

🌼

Sizceeee noldiiii

PalamutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin