Tepki

5.5K 104 57
                                    

Tepki;

Onlar kötü bir durumdayken arkalarına sarılıp onları teselli ediyoruz. { Arkadaşız ve bizden hoşlanıyorlar}



_________________________________________


GOJO SATORU


Geto'nun jujutsudan ayrıldığı için ve yanlış yöne düştüğü için berbat bir haldeydi onu öyle gördüğünde biraz tedirgin oldun onu yalnız bırakmak istedin, ama gojo' yu öyle de bırakmak istemedin.O çok eğlenceli ve enerji dolu bir arkadaşındı. Bu yüzden yavaşça yanına gidip Satoru nun arkasından sarıldın.

Kafanı onun bayun girintisine koyup sarıldın. Gojo bu hareketine şaşırdı, bir anda neden ona sarıldın diye içinden geçirdi.

"Ne yapıyorsun

Dedi şaşırmış bir ses tonu ile

"Sana sarılıyorum"

Dedin ve ona sarılmayı bırakıp geri çekildin. Elini Satoru'nun saçlarında gezdirdim ve yüzünü avuçlayıp Satoru'ya baktın

"Y/N Sen?"

Dedi şaşırarak

"Her sorunun bir çözümü vardır Gojo, Sakın kendini bırakayım deme. Unutma sen en güçlü büyücüsün. Ama sen en güçlü büyücü olduğun için asla kendini zorlama. Ben ve diğerleri hepimiz senin yanındayız Gojo."

Dedin yüzünü avuçlamayı bırakıp ona sarıldın.

" Ağla~
Ağla ki içini dök merak etme hiç kimse seni yargılamayacak. Zor bir gün mü yaşıyorsun ağla gitsin. İstediğin zaman beni çağırabilirsin, senin için bizim için hep burada kalacağım"

Dedin nazik ve şefkatli bir ses tonu ile Gojo ilk başta gerçekten şaşırdı ama sana bir anda o kadar sıkı sarıldı ki..
Sanki yıllardır aç olduğu, sanki yıllardır buna ihtiyacı varmış gibi. Sana sarıldı kafasını senin boyun girintine soktu ve içini çekti

Öyle bir çekişi vardı ki, sende ona sıkıca sarıldım ve saçlarını okşadın.

"iyi ki buradasın Y/N! Teşekkür ederim. Haklısın burada sadece ben yokum biz varız bu yüzden dostumu- Hayır dostumuzu hep beraber yeniden buraya,evine getireceğiz."

" Elbette öyle üzme kendini, bir daha seni böyle bok gibi görmeyeceğim anladın mı!"

Dedin alaycı bir şekilde, Gojo da kıkırdayıp başını salladı.

Sen onun y/n'sisin hep öyleydi hep de öyle oldu

JJK! HEADCANON, ONESHOT, QUOTES , TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin