"wracamy?" rozdziałdziewiąty

105 4 0
                                    

A do programu Genzie przechodzi... Oliwier. Gratulacje.

Wszyscy przyszli się przytulić i rozkleiłam się.
P- Fausti co się stało? -spytał mnie blondyn.
F- nic. Jest okej. -odpowirdziałam.
P- noprzecież widzę że coś jest nie tak. -martwił się o mnie.
F- po prostu odpadłam i boje się, że nie będzie już tak jak dawniej. -wyżaliłam się a on mnie przytulił.
P- ejjj, nie płacz wszystko będzie dobrze.
F- dziękuje Patryś.

Wszyscy się przytulaliśmy a potem poszliśmy się pakować.

~Skip time 3h~
Pov Bartek Kubicki

Siedzieliśmy wszyscy na kanapie w naszym nowym mieszkaniu. Rozmawialiśmy i oglądaliśmy a raczej nie zwracaliśmy na nią uwagi komedię. Każdy był już zmęczony, ale i tak siedzieliśmy bo trzeba było opić to że dostaliśmy się do projektu. Świerzy przyniusł wino bo stwierdziliśmy że wódkę zostawimy na pierwszą imprezę w domu Genzie. Będzie ona w piątek bo w sobotę mamy wolne i możemy się za przeproszeniem mocno najebać.

W- za nas i osoby z projektu twoje 5 minut. -powiedziała Wiczka, a my powtużyliśmy i stukneliśmy się kieliszkami.
Posiedzieliśmy tak z godzinę i poszliśmy do pokoi.
Każdy miał swój ale ja spałem z Marceliną w jednym pokoju.

Pov Marcelina

Bartek położył się na łużku a ja usiadłam na nim i zaczełam go całować. Włożyłam mu ręce pod koszulkę.

B- napewno chcesz? -spytał.
M- tak trzeba nadrobić twoje 5 minut. -uśmiechnełam się do niego.
B- zgadzam się.

Brunet nie przestając mnie całować sięgnoł po prezerwatywę.

~Rano~
Wstałam i ubrałam się w kurtką czarną sukienkę.
Obudziłam Bartka i poszłam się pomalować. Po powrocie wstawiłam posta na ig

•Hejka obiecywałam to macie a ja lecę pisać kolejny rozdział

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Hejka obiecywałam to macie a ja lecę pisać kolejny rozdział. Dzisiaj mamy g
272 słowa. Papa❤.

Nastoletnia miłość #GenZie# 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz