Smut benzeri bişey oldu
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınızz
Diğer kitabıda okumayı oy vermeyi unutmayınn
Vargas'dan
Evdeki neredeyse herkes gitmişti.Tek kalan kişi Eda abla ve Dani'ydi bize destek verip öğütleride eksik etmiyorlardı tam anne ve baba gibilerdi..
Daniele:bakın kızlar her zaman arkanızdayım size laf söyleyenler sizin çektiklerinizi bilmiyorlar ama biz sizin içinizdeki sevgiyi ve acıyı görüyoruz pes edemezsiniz
Eda:gözünüzden dökülen yaşların bedelini beraber odetin düştüğünüzü düşündüğünüz anda düşmediğinizi hatırlayın çünkü her ne olursa olsun biz arkanızdayız ve seviyorsanız birbirinizi bırakmayın sözlere ve oyunlara gelip bu aşkınızı içinize gömmeyin
Ebrar onalara sarıldı bende Ebrar'ın üstünden sarıldım onlara anne ve babamızdı onlar bizim hasta olduğumuzda yanımızda olan başımızda bekleyen bir annemiz babamız olmasa da onlar vardı..
Daniele:hadi ben ağlamadan biz gidelim
Herkes buna gülmüştü Eda'da kabul edince kapının önüne doğru gitmiş ve bir turda orda sarılmıştık..
Ebrar:gerçekten buna katlanabilecek misin?
Vargas:seninle herşeye varım sevgilim..
Ebrar eliyle silah işareti yapıp kalbine doğru götürdü ve vurulmuş taklidi yaptı bu haraketi karşısında çok tatlı duran yüzüne yüzümü yaklaştırıp burnuna bir öpücük kondurdum
Ebrar:ee ne yapalım
Vargas:yemek yapalım
Parmağımı şıklatınca güldü
Ebrar:acıkmış galiba birileri
Vargas:aaa kim
İkimizde güldük ve mutfağa doğru adımlarımızı çevirdik.
Ellerimizi yıkadık önlüklerimizi giyidik tabii ben rahat edememiştim Ebrar'da aynı şekilde önlükleri taktiktan hemen sonra çıkardık ve malzeme çıkarmak için dolaba doğru giden Ebrar'ı izledim.
Kelimelerle hatta hiç bir sıfatla anlatamayacağım derecede güzeldi kırmızı yanakları ile çok ama çokta tatlıydı aynı zamanda ama ben bunlar için birlikte değildim onunla.Karakteri,haraketleri,konuşması,sesi ve bir çok buna benziyen özelliklerini seviyordum tabiki dış görünüşü de mükemmeldi şöyle söyleyeyim gözleri,dudakları,yanakları,teni,kirpikleri ve daha fazlası güzel olan birinin mükemmel olmadığını söylemek saçma olurdu değil mi?
Ebrar:yavrum nereye daldın öyle
Tekrar yavrum demişti o kadar güzel söylüyordu ki dayanmak mümkün değildi.Bu yüzden de dayanamamıştım zaten onu kendimi çektim ve tezgaha yasladım.Gözümü dudaklarına diktim ve yakınlaştım..
Vargas:acaba yemeği sonra mi yapsak
Ebrar tezgahın üstüne koyduğu ellerini tezgahtan kaldırıp boynuma doladı.
Ebrar:yemek yapmayı sen istedin yavrum
Şu kelime beni benden alıyordu heleki söyleyen kişi Ebrar'sa o herkesten farklı sesiyle bu kelime ona çok yakışıyordu gerçi Ebrar'a ne yakışmazdı ki..
Vargas:ben yemeğimi yiyeceğim birazdan
Ebrar anlamış olacak ki sırıttı beni bitiriyordu bu haraketleri,hatta çoktan bitmiştim bile
Dudaklarımı onun yumuşak dudaklarına bastırdığımda tüm vücudumun zevk aldığını hissedebiliyordum bir insan nasıl bu kadar baş çıkarıcı olabiliyor..
Ellerini boynumdan yanaklarıma doğru gittiğinde artık çoktan ipin ucunu kaçırmıştım.Öpüşlerim her saniye sertleşiyordu
Ebrar'ın benden ayrılmasıyla sendeledim Ebrar boynuma doğru eğildi boynumu öpmeye başladı.Dudaklarını boynumda hissetmemle bile zevkten çıldırabilirdim bunu oda biliyordu.
Artık burda durmamıza gerek yoktu.Ebrar'ın belini kavradım oda ayaklarını belime sarmıştı.
Salona girdiğimizde onu koltuğa uzattım ve dudaklarına yapıştım doymuyor doyamıyordum.Giyidiği beyaz tişörtü tek hamleyle çıkarıp koltuğa atıp boynundan vücuduna doğru öpücüklerle bir yol çiziyordum.
Elim altına gittiğinde telefonun çalmasıyla hafif duraksasamda devam ettim.Ama telefon tekrar çaldığında bağırarak bir küfür savurup ekrana baktım Dani arıyordu.
Ebrar aç diyince açmak zorunda kalmıştım.
Nefes nefese olan sesimle telefonu açıp kulağıma koydum konuşurken nefesim kesilmesin diye son kez derin bir nefes alıp konuştum.
Vargas:efendim Dani
Dani:çok kötü birşey oldu
Vargas:ne oldu
Dani:unuttuk
Vargas:neyi
Dani:yarın Ebrar'ın doğum günü
Vargas:bana hiç söylemediki
Dani:birşey yapalım hemen
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_
Oy vermeyi unutmayınn
Sizi seviyorummm 🐢❤️🔥