1.תחילת הלימודים

76 6 5
                                    

(סיפור ראשון שלי מקווה שתהנו)
דרך הגב:
(משהו)=הערת כותבת (אניייייי)

[משהו]=הערת הדמות

נ.מ. רמוס

לא לילי בפעם המאה עשרים ואחת אני לא הולך למסיבה רק ביגלל שאת לא רוצה להיות לבד!!
נו רמוס בבקשה התחננה חברתי אדומת השיער היא עשתה את עיני הכלבלב שלה ולא יכולתי לעמוד בזה.
בסדר אוונס אבל את חייבת לי! טוב אל תהיה כזה ריגשי ענתה לילי תוך כדי גילגול עניים.
לא הבנתי למה גם אני צריך לבוא יש לך חברים אחרים כמו..... הפוטר הזה.
זה שונה ואתה יודע את זה.
קדימה לפחות תני לו צ'אנס.
רמוס אני לסבית ואתה יודע את זה!
עברה שנה מאז שלילי יצאה מהארון בפני אבל לא היה לה אומץ לספר לכולם היא פחדה שיצחקו עלייה היא גם ככה לא הייתה מקובלת היו לה רק שלושה חברים רמוס סנייפ ומרי. (ומבניהם רק רמוס יודע) וחוץ מיזה נראה שהוא כבר לא כל כך מאוהב בי אמרה לילי.
למה את מתכוונת? שאלתי. נראה לי שיש לו קראש חדש היא אמרה . כמו מרי למשל....
שתוק!!
קיללת
וכי אתה צחקת על משהו לא מצחיק!! היא אמרה תוך כדיי שלחייה נצבעות בין רגע לוורוד
ומה אם טונקס שאלה לילי
אני נמשך לבנים אמרתי
אבל גם לבנות לילי אמרה ושתנו צחקנו
טוב בלי לדבר על אקסים התחלתי לומר ואז לילי הוסיפה ועל אנשים שהיה להם קראש עליך אבל הם לא הטעם שלך.
סגור אמרתי ולחצנו ידיים.
טוב אז יום ראשון לתיכון שמח לילי
יום ראשון לתיכון שמח רמוס שתינו אמרנו וצחקנו





נ.מ. סיריוס

גיימס יום ראשון לתיכון "אמרתי" תוך כדיי ריצה לגיימס
מה קורא אחי גיימס אמר היו לו מישקפיים מעל המישקפיים (זה עינויייי אומרת בתור מישקפופשרית)
שחורת כאלה
(אפילו הבאתי לכם תמונה איזה משקענית אניייי)

גיימס יום ראשון לתיכון "אמרתי" תוך כדיי ריצה לגיימסמה קורא אחי גיימס אמר היו לו מישקפיים מעל המישקפיים (זה עינויייי אומרת בתור מישקפופשרית)שחורת כאלה (אפילו הבאתי לכם תמונה איזה משקענית אניייי)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הרמתי יד כדי לתת לו כיף ועשינו את לחיצת היידים שלנו (כיף אגרוף כיף שתיי היידים מחכות אגרוף ויורות) פיתאום הוא הוא עצר את מבטו על ידי שאלתי מה קרה?
למה יש לך צלקות על היד הוא שאל.   זה.. אמרתי תוך כדי שלקחתי את ידי לאחור והסתרתי בשרבולה של חולצתי את ידי אך גיימס היה זריז הוא תפס בידי והוריד מעט את שרבולי וראה את הצלקות חלקן טריות וחלקן הי על עורו של סיריוס כבר כמה שנים טובות (גם לפה המנייקית הקטנה מגיעה ופוגעת בתינוקות הקטנים שליייייי) סיריוס מה זה גיימס שעל לא הצלחתי לענות לו איך אוכל להגיד לו שאמא שלי מכה אותי על כל טעות קטנה (מי מצתרף אליי לרצוח את וולבורגה ואוריון?)
סיריוס שאל גיימס בפעם השנייה מה זה?






נ.מ. רמוס

אני ולילי [יותר נכון רק לילי לי לא היתה שום מילה בנושא] הלכנו להכיר את הילדים בכיתה שלנו הייתי קצת עצבני לא ממש היה לי כוח לפגוש אותם.
בהתחלה פגשנו את (מרי חברתה של לילי) שבזמן האחרון היא אינה שותקת לגביה 
כשפגשנו את מרי לילי רצה לחבק אותה מרי הרימה אותה בשתי ידיה ככה שלילי תהיה מעליה ונראה שבאה לנשק אותה אבל שהבחינה בי היססה (מרי אל תידאגי רמוס בעד הל"הטב הוא בעצמו בי) חייכתי וצחקתי זה בסדר אתן ממש חמודות ביחד רק אל תיסחפו (עכשיו רק נותר למצוא חדר בישביל שתיכן!!!)

לילי הסמיקה מעט מרי הורידה אותה אבל אז לילי משכה את מרי אליה ונישקה אותה (וזה היה אם לשוןןן) שתיהן חייכו אליי וצחקו
בכל מקרה היינו צריכים ללכת לפגוש את חבריה של מרי גיימס ו(בעלך לעתידד) סיריוס






סוף הפרק סליחה אם חפרתי בהערות (סתם אני לא מצתערת)
יום טובב

my little moonWhere stories live. Discover now