☆~1~wspomnienia...~☆

61 1 2
                                    

"AKCJA!!"

Krzyknął donośny głos reżysera. Teatr się zaczął, a rodzice oraz mniejsze dzieci były zachwycone.

Każdy się czymś wyróżniał.

Kana spełniała rolę księżniczki, rozpowszechniającej dobroć na świecie, a Chiya była jej pomocną wróżką, podczas gdy Eclipse spełniała rolę czarnej wiedźmy, z Sachiko ku jej boku jako współpracownik.

Teatrzyk nie posiadał trudnej fabuły... wręcz dobrze przystosowaną do 6-letnich aktorów. Podstawowa walka dobra że złem oraz nawrócenie się czarnej strony.

Teatrzyk nie trwał długo. Światła zgasnęły, a aktorzy powrócili do domów...

----------------

"I co mam zrobić? To było 10 lat temu..."

Eclipse wymamrotała sama do siebie. Dziewczyna wcale nie była zadowolona z albumu z dzieciństwa jaki posiadała.

Od czasu śmierci Ai nie zmieniła się ani trochę. Stoicka, unekspresjonalna, oraz cicha. Pomimo tego, była jednym z najbardziej energicznych dzieci przed odejściem idolki.

W końcu, tak jak Ruby i Aqua, była zreinkarnowana... W poprzednim życiu Ayumi, młoda astrolonomka, czytającą przyszłości innych z gwiazd... Dopóki nie napotkała swojego ostatniego zlecenia, w którym wyczytała:

'Niedługo znajdziesz prawdziwą miłość'

Jako iż jej klientka była żonata, przekaż był prosty - Ayumi zwiastowała iż obecny partner klientki nie był jej bratnią duszą.

Rozwścieczony mąż klientki po jakimś czasie znalazł jednak Ayumi, pod przykrywką 'też chcę przetestować te usługi', oraz zakończył jej życie z wściekłości, drgając ją wiele razy.

A kiedy już się zreinkarnowała jako dziecko ulubionej idolki, niedługo po tym Ai została zabita.

Miała chyba powód do zmiany, racja?...


----------------

Gejka!! :D
W końcu coś pisze :0
Ogólnie mam nadzieję że dobrze wyjdzie :3

『When The Stars Go Silent』// 【Oshi No Ko】 Fanfiction~☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz