YAPTIK BİR ŞEYLER ABİ

19 2 4
                                    

Felix'ten
Aniden çalan korkutucu alarm sesi ile uyandım 10-15 dk boyunca duvara bakarak neden sabahın köründe uyandığımı düşünmeye başladım sonrasında bugünün okulun ilk günü olduğu aklıma geldi ve yataktan fırlayıp hazırlandım hızlıca kahvaltı yaptım çok heyecanlıydım çünkü yeni bir okula nakil olmuştum okula gittim ve sınıfımı aramaya başladım...gerisini yazardan dinleyin:)

Yazar'dan
Felix 3 kat merdivenlerden çıktıktan sonra 11/C yazısını görünce hem mutlu olmuş hem heyecanlanmıştı, sınıfa aniden girdiğinde resmen bir ahıra girmiş gibi hissetti eski sınıfı gibi herkesin sakin bir şekilde oturup hocanın gelmesini beklediğini hayal etmişti.Felix sınıfa girdiğinde kimse onu fark etmemişti bile, hemen boş bir sıra bulup oturmuştu ve hoca sınıfa girdiğinde hemen dikkatini çekmişti Felix çünkü diğerleri gibi sınıfta tepinmiyordu.Hemen hoca sınıfa girdiğinde Felix'in kendini tanıtmasını istemişti Felix kendini tanıttıktan sonra hoca derse başlamıştı....

Teneffüs
Herkes teneffüs te dışarı çıkmış yada sınıfta grup oluşturmuş konuşuyordu Felix kendini çok yalnız hissetmişti taki Bangchan yanına gelip onunla sohbet edene kadar. Bangchan Felix ile samimi bir sekilde sohbet ettikten sonra okulu gezdirip sınıftakilerle tek tek tanıştırmıştı Felix'i.

(Okul şöyle böyle geçmişti)

Felix nihayet eve dönmüştü

-Lix in annesi:okul nasıl geçti

-lix:bok gibi

Felix hemen odasına girmişti, okulun ilk günü onun için çok garip geçmişti sonradan okula alışacağını bilsede okul ve sınıftaki şahıslar ona çok garip gelmişti (tabi özel okuldan devlet okuluna geçerse böyle olur skzskzskzskz) ama sınıfa girdiğinde bir çocuk dikkatini çekmisti sırasında oturmuş resim çıkıyordu Felix çok meraklı olduğu için adını sormuştu bile adı Hyunjin di onu ve geniş omuzlarını aklından çıkaramıyordu ders boyunca omuzlarına bakmıştı...

Akşam olmuştu Felix uyumak için yatağına yatmıştı ama Hyunjin'i düşünmekten uyuyamıyordu yarın Hyunjin'i görecek diye çok heyecanlıydı ...

Sabah olmuştu Felix geç kaldığını düşünüp hızlıca hazırlanıp okula gitmişti, sınıfına girmeden önce neden sınıftan hiç ses gelmiyor diye düşünmüştü sınıfa girdiğinde sınıfta hiç kimsenin olmadığını görmüştü Felix biraz sonra öğrenciler gelir diye düşünüp sırasına oturmustu ama bilmediği birşey vardı öğretmen sınıf grubuna" yarın çoğu ders boş okula gelmeyin "diye bir mesaj atmıştı haberi yoktu çünkü kimse onu sınıf grubuna almamıştı. 10-15 dk sonra sınıfa biri girdi o kişi Hyunjin di Hyunjin'in de haberi yoktu çünkü dün resim kursundan sonra hiç telefonuna bakmayıp direkt uyumuştu.

Felix Hyunjin'in geldiği görünce çok sevinmişti Hyunjin hiç konuşmadan sırasına oturup telefonuna bakmaya başlamıstı ve o anda sınıf grubundaki mesajı görmüstü

H:hassktr

Felix sıkıntıdan pencereye bakarken Hyunjin'in bağırmasından korkup aniden sıradan fırlamıştı (slk jojuk)

H:adın Felix'ti değil mi?

F:E-evet

H:sınıf grubundaki mesajdan haberin yok sanırım

F:ne mesajı?

H:hoca sınıf grubuna "bugün okula gelmeyin "diye mesaj atmış

F: AA, sınıf grubunda olmadığım için bilmiyordum

H:mutlaka hocaya söyle seni gruba eklesin

Hyunjin ne yapacağını düşünmeye başladı eve giderse annesi okuldan kaçtığını düşünür ona inanmazdı annesinden azar işitmek istemiyordu.
Ama sonrasında Hyunjin'in aklına bir fikir gelmişti hem Felix i iyice tanımak için hemde eve gidip annesinden azar işitmemek için Felix'e bir teklifte bulunmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

omege sınıf 11/C-HYUNLİX-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin