"လီယာတဲ့လား မင္းသမီးေလးနာမည္က...”
"ဟုတ္ပါတယ္ အ႐ွင္...”
"ကိုယ္ေတာ္က မျမင္ရေပမယ့္ အမ္မေရးရဲ႕မင္းသမီးက သိပ္လွတယ္လို႔ ေက်ာ္ၾကားတယ္...သားေတာ္အျမင္ကေရာ ဘယ္လိုလဲ...”
ဘုရင္ႀကီးက မင္းသမီးေလးကို မင္းသားရဲ႕ၾကင္ယာေတာ္ျဖစ္ေစခ်င္သည္ႏွင့္တူသည္...မင္းသမီးကိုခ်ီးက်ဳးၿပီးတာနဲ႔ မင္းသားရဲ႕မ်က္လံုးထဲေရာ လွရဲ႕လား, သေဘာက်ရဲ႕လားလို႔ ေမးလာသည္....
အီရန္ သူ႔အေျဖကိုေစာင့္ေနၾကတဲ့ ညီလာခံခန္းမႀကီးအတြင္းက လူေတြကို စင္ေပၚကေနတစ္ခ်က္အကဲခတ္လိုက္မိသည္...သူေျဖမွရေတာ့မည္...
"မင္းသမီးလီယာက သိမ္ေမြ႔ႏူးညံ့တဲ့ပံုေပၚပါတယ္ ခမည္းေတာ္...”
ေတာ္ဝင္မင္းသား ဂြၽန္အီရန္႔ရဲ႕အေျဖကိုၾကားၿပီး မ်က္ႏွာေလးပ်က္သြားတဲ့ လီယာ....ခ်က္ခ်င္းပင္ ပ်က္သြားတဲ့မ်က္ႏွာကို ဖံုးပစ္လိုက္ကာ ျပံဳးျပေနရင္း...
"အ႐ွင့္သားဆီက အသိအမွတ္ျပဳခံရလို႔ ဝမ္းသာမိပါတယ္...”
"လီယာ ပန္းေလးလိုလွတာပဲ...”
ေတာ္ဝင္မင္းသား၏ဆရာျဖစ္ေသာ ေတာ္ဝင္အၾကံေပးအရာရိွႀကီးက ခ်ီးက်ဴးစကားေျပာလာသည္...သူ႔ရဲ႕တပည့္အတြက္ အမ္မေရးမင္းသမီးလီယာက အသင့္ေတာ္ဆံုးလို႔ထင္မိသည္...
လီယာျပံဳးျပလိုက္ရင္း ေတာ္ဝင္မင္းသားကိုအကဲခတ္ေတာ့ သူမကိုၾကည့္မေနေပ....သူမကျဖင့္ျမင္ျမင္ခ်င္းပင္သေဘာက်မိတာကို....
"မင္းသမီး....ဒီမွာေပ်ာ္သေလာက္ေနပါ...ေနာက္သံုးလဆို ၾကင္ယာေတာ္ေရြးပြဲက်င္းပေတာ့မွာပဲ...အျခားႏိုင္ငံေတြရဲ႕ မင္းသမီးေတြက ပြဲနားနီးမွလာၾကမွာဆိုေပမယ့္...မင္းသမီးကေတာ့ မျပန္ပဲေနရင္အဆင္ေျပမယ္ထင္တယ္....”
ဘုရင္ႀကီးစကားေၾကာင့္ လီယာခန္းမႀကီးအတြင္းေဝ့ဝဲကည့္လိုက္မိသည္...သူမကိုမလိုလားတဲ့အရိပ္ေယာင္တစ္စိေလးမ်ွမေတြ႔ရလို႔ ရင္ထဲမွာေပ်ာ္သြားရသည္...တစ္ေယာက္ေသာသူကေတာ့ခြၽင္းခ်က္ေပါ့...မ်က္ႏွာႀကီးတည္တင္းေနတာ ဘယ္သူကသူ႔ကိုဘုရင့္သားေတာ္လို႔မသိမွာမို႔လို႔လဲ....
YOU ARE READING
💜Destiny of Royal Prince and the blue eyes magician💜
Historical Fictionjjk & kth 16.9.2023