Selam ben sevgilisi tarafından en iyi kankasıyla aldatılmış Öykü.
Öykü Barkın.
Şerefsiz Umut kocaman evinde verdiği küçük ama mutlu olacağımız partiyi hayvan kadar ama berbat olduğumuz bir partiye çevirdi. Oysa üstüme elbise giydiğim nadir günlerden birindeydim. Neymiş açıklayabilirmiş. O zaman Winchester'ların da neden ölmediğini açıkla.Tabi sinirim size değil aldatıldım sonuçta. Olay bir an gözlerimden geçti. Ağlarken bile bu kadar şey düşündüğüme göre Aynştaynla akraba olmak zorundayım!
Bir an aklımdan o an geçti. Alt kata Umut için inmiştim fakat yanında Hande vardı. Pardon yanında dedim kucağında. Öpüşüyorlardı. O an kafamdan aşağı her hücreme ayrı ayrı işleyen bir kova sıcak su dökülmüş gibi hissettim. Hemen koşar adımlarla yukarı çıktım ve kapıyı açarken gözlerim sulandı arkama baktığımda Umut siyah gömleği siyah pantolonu rampa saçları ayağındaki siyah uzun converselerle gayet seksi duruyordu fakat bu beni aldatabileceği anlamına gelmiyordu!
Telefonumdan hemen Adaya mesaj attım. Ada benim en yakın arkadaşımdı Hande gibi bir Sürtük ondan sonraydı fakat artık en sonlara fırlattım onu.
Gönderilen: Seksi
Mesaj;
Bizim eve dayan dondurma da al derdim var yawrum.Bu haldeyken bile kafamdan böyle şeyler geçtiğine inanamıyordum derken üstüme gelen çamurla düzleştirdiğım saclarim dizlerum 1-2 cm üstünde olan turkuaz ipli elbisem siyah 4 cm uzunluğunda olan topuklu siyah ayakkabılarım berbat olmuşlardı.
Ben depresyon durumunu bırakıp sinirimi toplarken arabadan esmer kaslı kas ki ama ne kas kaç sene çalıştın yavrum diye sorardım utanmasam saçları gelen hafif rüzgarla titremisti. Üstünde siyah gömlek altında siyah yırtık pantalon siyah botları vardı.
Çirkefligimi takınıp '' Ne yaptın be sen aptal! '' dedim.
'' Ben üzgünüm, evine bırakabilirim yeni kıyafetler alabilirim özür dilerim '' dedi. Sesi kalın ama çekiciydi. Ve gayet seksiydi. Ne gayeti abi baya baya seksiydi. Oha arabaya bak lan Porsche lan o . Faqirlik başa bela hacı.
'' Birşey istemiyorum altındaki arabayla hava atmadan git. Sevgilisinden ayrılan kızlara çarpma!" dediğimde ise yanıma yaklasarak gülumsedi ve
'' evinize götüreyim kendimi affettirmis olurum '' dedi. Bir gulumseyısi vardı ki mavi gözlerimi ondan zor alıp olayın ciddiyetinin farkına varabiliyordum.
'' İstemez!!" diyip yoluma devam ettim. Arkamdan koştu ve
'' Arabaya biner misin?!" dedi hem soru sorup hem emir verirmiş gibi bir hali vardı. E buradan eve yürümek istemiyordum ama bana zarar verip veremeyeceğini de tahmin edemezdim.
'' İşine gider misin?!" dedim. Onun bana dediği şekildeki gibi.
'' Korktuğun şey zarar vermemse meraklanma zarar vermem kendimi affettirmek istiyorum sadece'' dedi ve beni benden alan gülümsemesini suratına yerleştirdi.
'' Neden 5 dakikadır tartıştığım bir insana guveneyim ki?"
'' Arabaya binecek misin?"
'' Hayır.'' dedikten sonra yoluma devam ettim. Bilegimden tutup
'' Numaranı ver o zaman.''
'' Sapık mısın?!"
'' Vicdan azabı cekmek istemiyorum''
'' Hadi kardeş yoluna benim babam annemle ben dışarı çıktığımızda arkamıza erkek kardeşimi yollamadan içi rahat etmeyen adam bir de sana numara mı verecem?" dememle kendimi arabada bulmam bir oldu.
'' Semih Sayer. 16 yaşındayım.'' dedi.
'' Ömür boyu arkadaş kalıcakmışız gibi konuşma.''
'' Nerden biliyorsun öyle olmayacağını?" dediğinde cidden nerden biliyordum belki kanka olabilirdik sonra da kanka ayakları göt ayakları yapıp sevgili olabilirdik. Aferim Öykü yeni aldatıldığını unutma diye psim vardı kendime.
'' Kendimi tanıyorum'' dedim ve Adadan mesaj geldi o da arabayı çalıştırdı. Tam mesajı açıyordum ki
'' Evi tarif edersen daha kolay olcak'' diyip sırıttı. Evin yanında bir spor salonu vardı orayı söyledigimde
'' Beni daha önce görmediğinden emin misin?" dedi.
'' Spor salonuna mı geliyorsun?" dediğimde başını salladı. Ve arabayı sürmeye başladı.
Mesajı açtım.
Gönderen: Seksi
Mesaj;
Dediğin dedikodu olsun bebeq gece beqle beni.Bu kız bana cidden iyi geliyordu. Her zaman beni dinliyordu filan bu gece gözlerini kırpmadan beni dinlerdi. Konu Umut'du. Dedikoduydu kesin dinlerdi.
'' Ben burada insem?" dediğimde boq ye der gibi baktı.
'' Spor salonuna daha 3 sokak var.'' dediğinde üşengeç olmadığım bir günümde olduğumu hatırlayıp
'' Yürümek iyi gelebilir saol'' dedim fakat kapıyı kendi tarafından kilitledi. Sinirle baktım ve sıritınca gözlerimi devirip arkama geri yaslandım. Eve gelince araba durdu
'' Teşekkürler.'' dedim. Elime bir kağıt verdi ve
'' iyi geceler.'' diyip gitti.
Kağıda baktığımda numara yaziyordu ve arkasına baktığımda Arkadaş Kalabiliriz yazıyordu. Ne olur ne olmaz diye kağıdı elime aldım. Telefonumu çıkardım ve Adaya yeni bir mesaj attim.
Gönderilen: Sürtük
Mesaj;
Eve geldim kapının önünde bekliyorum yawrum.Dakikasına cevap geldi.
Gönderen: Sürtük
Mesaj:
Dondurma alıyom beqle bebeq._--------_-----_-----------------------------------------
İlk bölüm bitti biraz sıkıcı olabilirdi ama bundan sonraki bölüm mütüşlü ölçek knlshdjsbsknskanshd
Sizce handenin tepkisi ne olucak?
Öykü ve Semih arkadaş olucak mı?
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ksbsjdbksnakansksbksnakanaj.