Casa, dulce casa! 2

847 24 3
                                    

Din perspectiva Joannei:
Privesc pe geam... Ploua torential... Taticul meu a plecat. Sunt singura.
Ma uit la ceas: ceasul arata ora 24:00
Zgomote de farfurii si cutite cazand din bucatarie se aud. Ies din camera si ma uit sprea scari. Vad o umbra neagra, indreptandu.se spre camera mea. Umbra se contureaza din ce in ce mai bine. Apare o silueta. E o fata cu parul alb, cu un ochi rosu sangeriu, cu un zambet malefic. Inchid usa, dar las gaura chei libera, pentru a privi ce se intampla dincolo de camera mea. Deodata, nu mai vad holul, ci ROSU. Totul era ROSU. Vad fantoma indepartandu.se cu pasi lenti, ducandu.se spre baie. Il sun pe tatal meu...
-Raspunde, tati, raspundeee!
-Aloo!
O voce groasa, dar feminina imi raspunde... Sonorul era dat la minim, dar, parca acea persoana este chiar langa mine
-Intoarce.te, Joanna!
Micuta fata se intoarce speriata si vede aceiasi silueta neagra cu un ochi rosu si cu gura plina de sange.
-Ci...cine esti tu? Ce vrei de la mine?
-De la tine, nimic. De la tatal tau si colegii lui. Cum ati indraznit sa calcati pe teritoriul meu?
-Ce vina avem noi? De unde sa stim ca e bantuit? spune fata cu incredere dar si cu frica...
In tot cartierul se auzi tipatul scos de fantoma si.... Disparu
M.am asezat pe pat si am inceput sa plang....
-A fost cel mai infricosator moment din viata mea! Si nici tati nu e acasa... Te rog tati, vinoooo!

Povesti HorrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum