Četvrto poglavlje

419 26 8
                                    

Upozorenje: malo pervezan dio na kraju!!!


Većinu dana Jocelyn je provela šetajući po dvorcu, razgledvajući stare sobe i oronula mjesta gdje odavno mnogi nisu zašli. Razgovarala je s kuharicama , sluškinjama i ostalim kraljevićevim podanicima. Nije znala da je to bilo neprikladno, ali i da je znala jednako bi prekršila zakon, jer je voljela razgovarati s ljudima.





Kako se noć bližila, Jocelyn je postajala sve nervoznija i nervoznija. Nakon danonoćnog razgledavanja , konačno je bila u svojoj sobi gdje se mogla opustiti bez da je itko gleda činiti ono što je najbolje znala,pjevati. Zbog svog glasa ona i njezina sestra su preživljavale. Naslonila se na prozor i lagano pjevušila svoju najdražu pjesmu. Tu pjesmu naučila ju je majka dok je još bila malena. Krhki glasić odzvanjao je u daljinu, ali nitko se nije obazirao na njega. Bio je nevažan. Žena u malenoj kolibi ne čuje njezin glas jer se brine o tome kako će ujutro nahraniti svoju djecu, starac u obližnkoj kući je bolestan, a njegova žena ne može mu platiti liječenje jer čuvaju novac za poreze koje je kraljević namijenio... svi su toliko zauzeti svojim problemima da ne čuju taj mili glasić, pun proživljene boli i patnje. Ali On ju je slušao i gledao.







Njezina soba bila je točno nasuprot njegovom, a balkoni su se skoro spajali. Gledao ju je. Izgledala je poput anđela u maloj svilenoj svijetlo ružičastoj spavaćici. Zamišljao je sretan život s njom. Zamišljao je da je ona njegova žena ,da imaju puno malene dječice . Djevojčice slične njemu, dok su dječaci ista majka. Sjede ispod bora na Badnjak i grli svoju Jocelyn dok njihova djeca otvaraju poklone, a osmijesi im blistaju od sreće. Duboko je uzdahnuo i vratio se u stvarnost. Život nije bajka,on je sam to dobro znao,i postao je svjestan kako za sreću u njegovom životu nema mjesta , jer čak i da pokuša voljeti, on će izaći povrijeđen , jer njega nitko je može zavoljeti. Bar je on tako mislio.










Na drugoj strani Jocelyn je već otpjevala pjesmu. Podigla je glavu i susrepa se sa njegovim plamtećim očima. Bio joj je tako blizu,a opet...tako daleko. Nije znala zašto , nije shvaćala ali Javadd ju je privlačio. Voljela je biti u njegovoj blizini i slušati otkucaje njegova srca. Njegovu pjusku nije doživljela kao prijetnju, mislila da je to zaslužila, da je nesto krivo učinila. Tada je shvatila da je netko kraj nje. Srce joj je počelo brže kucati.





Osjećala je strah. Podigla je pogled, ali već se našla pribijena uza zid. Plitko je disala. "Što je djevo, nedostajao sam ti?".Javadd je rekao kroz maleni osmijeh, pokazavši red kristalno bijelih zubi." Naravno da ne,samo..."Kraljevića he pomalo naljutilo njezino odgovaranje pa ju je još jače pribio uza zid , pritom joj malo podignuvši haljinu,te otkrivajući njezine vitke savršeno oblikovane noge. Žudnja u njemu je rasla, strast između njih se povećavala. Nije više mogao izdržati. Jocelyn je osjećala nesto kruto u donjem dijelu trbuha. Pretpostavila je što je to, ali ona je bila djevica. Nije znala ništa o tome, nevina djevojka. Disala je sve pliće i pliće dok joj se Javadd opasno približavao. Njihova tijela sada su bila potpuno spojena. Onda je Jocelyn zagrizla usnicu. Tada je Javaddova kontrola potpuno pala u zaborav,.i gladno je spojio njihove usne. Javadd ju je ljubio brzo i strasno, da se nije mogla ni pomaknuti. Uhvatila je njegovu crnu kosu lagano ga čupkajući, dok je Javadd ispuštao uzdahe zadovoljstva. Spustio je ruku , lagano dizajući njezinu spavaćicu. Dodirivao joj je nježnu kožu na nozi, dok je ona ispuštala uzdahe , na što se Javadd nasmijao. Ponovno je spojio njihove usne,pritom je hvatajući za struk. Jocelyn je tada znala da ima Javadda u šaci ,.okrenula se i pribila ga uza zid. Otkopčavala mu je gumbiće na košulji , pritom ljubeći njegova prsa dok je Javadd ispuštao uzdahe zadovoljstva. Rukom je prelazila preko neraskopčane košulje i rukom došla do izbočine na njegovim hlačama. Uhvatila ju je rukom, a Javadd je glasno zajecao. "Ah, Jocelyn.."Tada.je Jocelyn znala da može sve." Hoćete li mi spasiti sestru i dovesti je u dvorac?" Javadd je preklinjao, želio ju je odmah , da je bio u stanju napravito sve. "Sve što god hoćeš,malena..."







Tada je Jocelyn ušla u sobu i ostavila Javadda samog, . Bio je ljut, jer ga dosada nijedna nije odbila, nije smjela. A ona jest,naizgled krhka slabašna djevojka odbila je Zayna Javadda Malika, prijestolonasljednika Engleske? Neće na tome ostati, Javadd je obećao sam sebi. "Večeras ce Jocelyn platit , kunem se."

Pozdraav, ljudine. Zbog savršenih komentara kroz sve nastavke, odmah sam vam napisala nastavak. Voljela bih vas zamoliti ako se netko sad upisuje u srednju da se javi pa da malo pričamo , i ja imam isti problem. Danas posveta ide :joannah1245 piše prelipe komentare, mislim da je ženska inače super, kraljica čitajte joj priče i naravno od xxLarry000xx morate i njezine čitati odlične su. Ostavite vote , komentar i zanemarite greske.

Little princess (z.m.)Where stories live. Discover now