Johannes
Katsoin kelloa, 9.10. Voi helvetti, olin nukkunut pommiin. Ensimmäinen tunti alkaa 9.30 ja minä makasin vielä sängyssä. Nousin ylös ja puin sängyn kulmalla olevat vaatteeni päälle. Heitin repustani eilisen päivän kirjat pois ja tungin sinne läppärin ja sen laturin. Loput kirjoistani olivat kaapissani koulussa. Juoksin alakertaan ja onnistuin kaatumaan portaissa. Ai saatana, nyt meni nilkka. Makasin eteisen lattialla missä portaiden pää oli, en jaksanut nousta ja toiseksi en tiennyt nyrjähtikö nilkkani. Jos se nyrjähti, saan sanoa heihei seuraavan parin viikon treeneille.
Olin päässyt takaisin huoneeseeni, etsimään nilkkatukea sen jälkeen, kun totesin että se nyrjähti. Kaivelin sukkalaatikkoani, jos se vaikka olisi siellä. Hah, löysin sen, eikä kello ollut kun vasta 9.25. Tässähän voisi keretä kouluun vaan 10 minuuttia myöhässä. Laitoin nilkka tuen ja lähdin alakertaan, tällä kertaa en juokse. Pääsin ovesta ulos ja menin mopolleni. Laitoin kypärän päähän ja käynnistin mopon. Kello on 9.28, kyllä mä kerkeen tunnille, meinaan se enkun ope on aina joku 7 minuuttia myöhässä.
~
Ajoin koulun pihaan, ehkä hieman ylinopeudella. Yksikään kyttä ei huomannut joten kaikki okei. Juoksin niin hyvin, kun vain kipeän nilkkani kanssa pääsin koulun oville. Juoksin toiseen kerrokseen jossa enkun tunti oli. Vilkaisin nopeasti kelloa, 9.37. Kävelin luokkaan jossa opettaja oli avaamassa konetta, istuin eturiviin ja esitin, että olin tullut samaan aikaan luokkaan kun muutkin. Aika tyhmä opettaja kun ei edes tajunnut. Eipä ollut minun ongelmani, että opettaja oli puoliksi sokea.
~
Tunti meni siinä, että kirjoitin terkan esseetä. Ei hirveästi kiinnostanut tehdä jotain englannin kirjoitus tehtäviä. Ja muutenkin voisin tehdä ne seuraavalla välitunnilla, ihan niin kuin tuo vanha lehmä niitä tarkistaisi tällä tunnilla. "Läksyksi tulee tehdä essee ensi tunnille, esseen aiheena on suomen luonto" opettaja sanoi. Aha, mun mielestä maantiedossa puhutaan luonnosta eikä enkussa. No mutta yksi hyvä puoli oli se, että sen tarvitsi olla vain 300 sanaa pitkä. Tungin läppärin reppuuni ja lähdin helvettiin luokasta.
Menin tuttujen sohvien luokse odottamaan kavereitani. Outoa kyllä, mutta Lenni, Viljami tai Elias eivät olleet tunnilla kanssani. Eliaksen mopo oli kyllä pihalla, koska parkkeerasin moponi sen viereen. Lenni sai varmaan kyydin koska kepit, tai sitten hän tuli bussilla, ja Viljamista ei ollut tietoa. "Moi" kuulin Alinan sanovan, hyi vittu minkä sydärin sain. "Ei saa säikytellä" sanoin hänelle toruvasti. "Joo joo iskä, mut missä Lenni, Viljami ja Elias on, eiks teillä pitäny olla enkkuu yhes" Alina kysyi. "Joo, mietin ihan samaa" vastasin ja samalla kuulin Eliaksen valituksen.
"Ei vittu me mentii lukion ykkösten tunnille vahingossa" Elias sanoi kun saapui Lenni perässään sohvalle. Aloin nauramaan ihan niin kuin Alinakin. "Missä Viljami on, eiks se ollu teijän kans, silläki oli tietääkseni enkkua vai onks se sitte puolestaan menny kolmosten tunnille" kysyin kun olimme Alinan kanssa rauhoittuneet. "Mitä musta" Viljami kysyi kun käveli paikalle. "Että, miks et ollu enkun tunnilla" Alina kysyi. "Hammaslääkäri" Viljami sanoi. "Me jo luultii, että sä olit mennu kolmosten tunnille, ku Elias ja Lenni meni ykkösten tunnille" sanoin samalla nauraen. "TE MENITTE YKKÖSTEN TUNNILLE, MITEN" Viljami kysyi samalla nauraen. "No katottii se luokka väärin, ei tarvi vittuilla" Lenni sanoi ja pyöräytti silmiään.
"Mitä täällä tapahtuu" kysyi Laura, joka oli tullut kaapiltaan. Häneltä oli mennyt kaikki ohi, varmaan mielenkiintoinen näky, kun yksi makaa lattialla nauramassa ja kaksi muuta näyttää vituttuneilta. "Elias ja Lenni meni ykkösten enkun tunnille" Alina sanoi. Laura katsoi Lenniä ja Eliasta ja sitten Alinaa. "Miten" Laura sanoi ja huokaisi. "Me vaan katottiin se luokka väärin" Lenni sanoi. "Pitäiskö kuitenki mennä syömää eikä jäädä tähän homehtumaa" ehdotin ja nousin ylös. "Joo, mitä siellä on ruokana" Viljami kysyi. "Sitruunakalaa" Elias sanoi kun oli katsonut puhelintaan. "No hyi vittu" sanoi. "Ruokaa se vaan on" Laura sanoi, vitun salaattia syövä jänis, hyvä se on sanoa kun syö vaan kasvisruokaa koulussa.
~
Nilkutin muitten perässä ruokalasta ulos. Alina käveli vieressäni ja huomasi ontumiseni. "Mitä sun nilkalle kävi" hän kysyi. "Kaaduin portaissa aamulla ku olin lähössä kouluu" sanoi. "Sä kaaduit portaissa!?!?!?" "Joo" "Eiks sun pitäis käydä lääkärillä" "Varmaa mut en jaksa ja kyl se paranee" sanoin, Viljami kääntyi katsomaan meitä päin. "Mikä paranee" hän kysyi. "Mun nilkka" sanoi. "Eikai sulleki käyny siinä jalkapallo pelissä jotain" "Ei, mä vaan kaaduin aamulla portaissa" "Mitä, ja sä sanot sen ku se olis joka päivänen asia" No on se melkein joka päivänen asia, mut yleensä mä kaadun ku mä meen niitä ylös, en silloin ku mä meen niitä alas" sanoin ja katsoin puhelimelta lukkaria.
sanat 705
VOCÊ ESTÁ LENDO
Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)
RomanceTää on tämmönen teini homo rakkaus tarina :D Sisältää: -kiroilua -ehkä smuttia (100% varmasti smuttia) -varmaan jotain masentavaa -ällösöpöö rakkaus juttuu