2 hafta sonra
Seungmin: Sonunda eve gideceğiz!
So-ya: Birde bana sor, koltuk bile burada ki yataklardan daha rahat.
Hyunjin: Ne zannettin kimin koltuğu?
Bu 2 haftada birbirimize çok alışmıştık. Dudağımdaki yara hala acıyordu ve acımaya devam edeceğini bilmek kötü hissettiriyordu. Neyse ki ellerim ve bacağım iyileşmişti. 4 gün sonra konserimiz vardı ve inanılmaz heyecanlıydım. Han ile hastanede boş durmayıp şarkı sözlerini yazmıştık. Bu konsere yetişmese bile bir sonraki konsere yeni solomla katılacaktım.
Biz aptal sohbetimize devam ederken odaya Chan girdi. Hepimiz eve gitmek için hazırdık.
Bang Chan: Maalesef eve gidemeyeceğiz.
So-ya: YAA NEDEN?
Sesim gür çıkmıştı. Felix damağını kaldırdığında bir kahkaha patlattım. Ona bunu ben öğretmiştim.
Bang Chan: Yeni eve taşınacağız. Senin de bir odan olacak. O yüzden beyaz evi satma kararı aldılar. Sanırım 2 günlüğüne otelde kalmamız gerekecek. Bu süre içinde mobilya da bakarız.
So-ya: Çok güzel bir haber. Yaz ayında otelde kalmak müthiş olur. Ben hayatımda hiç otele gitmedim.
Jeongin: ŞAKA YAPIYORSUN
Changbin: WHAT THE FU-
Bang Chan: Ayıp ama Changbin.
Lee Know: Peçete geliyor.
Changbin: İyi be sustum.
So-ya: Hadi ya gidelim bıktım bu odadan.
Seungmin: Aynen kanks çok haklısın.
So-ya: 1 numaralı kanksım.
Seungmin'in yanına gidip sarıldım.
Hyunjin: Aşk olsun.Hemen unuttun bizi.
Aşk Olmuş zaten, daha ne istiyorsun?
So-ya: Ben gidiyorum ya en kötü taksiye binerim
Odadan çıktım. Tabii ki peşimden geldiler. Hep beraber arabalara bindik. İlk arabada Jeongin, Changbin, Lee Know ve Felix vardı. Diğerinde ise Chan, Han, Hyunjin, Seungmin ve ben vardık. Beni ortaya atmışlardı. Önde Seungmin kanksım, sağımda Hyunjin, solumda ise Han vardı. Chan arabayı sürüyordu.
So-ya: Ya uykum geldi benim ne zaman varacağız?
Bang Chan: 8 dakika gösteriyor navigasyon da.
Han: Uykun geldiyse başını omzuma koyup uyuyabilirsin.
Dediğini yaptım. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
~
Han: SO-YA KALK BE OMZUMU ÇÖKERTTİN
Han'ın bağırışıyla gözlerimi açtım. Sanırım gelmiştik ve Han hiç kıpırdamadan bana bağırıyordu.
So-ya: Üzgünüm.
Hemen kalktım ve arabadan indim.
Han: 20 dakikadır uyuyorsun Chan Hyung uyandırma dedi diye bekliyorum ama yeter ya
So-ya: Çok özür dilerim. Serumlar..
Sözümü bitirmedim.
Bang Chan: Hadi seçin bakalım. 3 oda var. Her odada 3 kişi kalacak.
Seungmin: ben So-ya kanksımla kalacağım. İğnelerini ben yaparım.
Jeongin: Ne iğnesi?
So-ya: Doktor verdi. Her gün için 3 tane. Ağrılarıma iyi gelirmiş. Ve bence kura çekelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYE
Hayran Kurgu"Şu şaheseri Seul'un en güzel restoranı yerine pizzacıya mı götüreceksin? Tch, şaka yapma lütfen."