📍ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA ÇOK ACİL BİR İŞİM VAR ÖNEMLİ BU YÜZDEN ÇOK KISA BİR BÖLÜM GELDİ DİĞER KİTAP UZUN OKUYABİLİRSİNİZ
Oy vermeyi unutmayınız
📍Diğer kitaba upuzun aynı zamanda mükemmel bir bölüm geldi okumayı unutmayınn
Vargas'dan
Dani'nin aramasıyla yarım kalan zevkimize devam etmek çok ama çok isterdim ama ne yazikki buna vaktim olacağını pek düşünmüyorum.Bana bunu son bir gün kala söylemek saçmaydı veya Ebrar'ın bana hiç bahsetmemesi belkide doğum günlerini sevmiyordur..
Ebrar'ın dudağına hafif bir öpücük kondurdum ve kalktım..
Ebrar:ne diyor
Vargas:hemen yanına gitmem lazım sonra anlatsam
Ebrar:peki
Hızlıca duşa girdim.Üstüme tişört ve şort giyip evden çıktım Hande'nin evine doğru gidiyordum.Orda planlardık ve işe başlarız diye düşünüyorum umduğum gibi olmazsa geç olabilir bu yüzden biraz daha hızlı gitmeye özen gösterdim..
Hande'nin evine vardığımda saat 4'e geliyordu arabadan hızlıca inip kapıyı çaldım.Kapıyı açan Simge ablaya selam verip hızlıca içeri geçtim.Takımın hepsi burdaydı.Onlarada selam verip bir yere oturdum.
Vargas:ee ne yapıcaz
Daniele:bence parti düzenleyelim
Eda:yarına kadar yapabilir miyiz ki
Vargas:Ebrar için herşeyi yaparım sizinde böyle düşündüğünüzü düşünüyorum
Cansu:tabiki yaparız bu yüzden herkes kalkıyor ve AVM ye gidiyoruz
Vargas:herkes kendi hediyesini alsın aynı zamanda süs falan
Daniele:ne görürseniz alın kızlarım
Herkes güldü.Ayaklanmıştım benle birlikte herkes ayaklandı kapının oraya gittiğimizde ilk başta ben çıkmıştım çünkü hem az vaktimiz hemde ne alacağım fikri yoktu ne alabilirim ki.
AVM ye vardığımda neredeyse her kattaki mağazalara giriyordum.Ama asla birşey bulamıyorumdum evet çok şey vardı ama Ebrar'a klasik ve özelliği olmayan bir hediye almak istemiyorum.