Başlık Kıtlığı Yaşıyorum

65 8 6
                                    

HATIRLATMA:

...Bayılmadan önce en son duyduğum ses,

"ROSE!" olmuştu. Gerisi karanlık...

HATIRLATMA BİTTİ:

Jimin'den (Akşam'a dönüş)

   Adamı biraz daha vurduktan sonra artık gitmeye karar verdim. Zaten adam çoktan bayılmıştı. Hızlı adımlarla depodan çıktım ve deponun önündeki araba bindim ve evime gitmeye başladım.

   Eve geldim ve üstümü değiştirdim(takım elbise). Ve kafa dağıtmak için bara gitmeye karar verdim...

   Barın içine girdiğimde yoğun sigara ve alkol kokusu ile midem kalksa da (ayyy burası çok saçma oldu) biraz sonra alışmıştım ve dans edenlerin içine kendimi attım (LİKE CRAZY). 

   Dans ederken bir kız bir anda dud*ğım* y*pıştı( @Park_ChaeRosie hatırladın mı hbchjxhjxjnh). O an ne yaptığını idrak edemedim ama anlayınca hemen onu ittim. Ve biraz iç*i içmek için iç*ki siparişi verdim...

   Birkaç bardak sonra s*rhoş olmuştum. Tam bir bardak daha içecekken az önce d*d*ğıma yapışan kız yanıma geldi ve,

"Boş musunuz beyefendi."

   Diyerek  d*d*ğıma y*p*ştı. Sarhoş olmanın verdiği etki ile ben de ona karşılık verdim ama bu 3 dk. sürdü. Daha fazla ileri gitmememiz için onu kendimden uzaklaştım ve bardan dışarıya çıktım ve aklıma direk Rose'nin kaldığı depo geldiği için arabayı oraya sürmeye başladım.

   Yolda çok trafik olduğu için küfür ediyordum insanlara. Küfür etmeye daldığım için önümden gelen kocaman kamyonu görmemiştim ve...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

ve...

...

...

...

...

...

(Gıcıklığı seviyom karşim napam🤣)

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

(BÖLÜM SONU)

***********************************************************

-Ayyy çok güzel yerde bitti biraz merak edin bakem.

-Merhaba princess'lerim, uzun bir zaman yoktum.

-Vaktim oldukça yeni bölüm atmaya çalışacağım.

(Bu bölümü yazarken kafamın içi: Biz (ben) kötüyüz aynen😎🤣)

-Neyse kendine iyi bakın princess'lerim görüşürüz.

ACIMASIZ MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin