YAAA 1K NE DEMEK???? KUDURUYORUM!!! TESEKKURLERRR HERKESE❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
(Bunu yazarken yeni 1K olmuştuk şimdi 2K olucaz saka mısınızzzz????)
Multi medya : nişan dekorasyonu 🥳
İyi okumalaarrr💗
Söz günü
( 2 ay sonra.)Güneş'in anlatımı ile.
bu iki ay içerisinde şirkette çalışmaya başlamış aynı zamanda da bıraktığım sınavlara tek tek girmiştim. Allah'tan hiçbirinden kalmamıştım. Şimdi ise sözüme hazırlanıyorum..
Odada bir o yana bir bu yana gidip duruyordum. Hangi elbiseyi giymem gerektiğini bilmiyordum.
İlk elbise söz icin uygundu uzun kollu, kısa, dar ve gerdanı açık bir elbiseydi ama rengi siyah olduğu icin Yaren olmaz demişti. Ama hala aklım da yatan buydu, Yaren'e tekrar döndüğümde "keşke daha fazla elbise alsaydım ya!" Diyerek tekrar aldıklarıma baktığımda yaren içinden beyaz uzun bir elbise çıkardı.
Uzun boy, üstü tül ile kaplı yırtmaçlı bir elbiseydi.
Bu beyaz elbise çok güzel ve çok zarifti ama söze uygun muydu? Bilemiyorum gerçekten. Cemre falan da gelmemişti ki sorayım! "Ya bilemedim söz icin uygun mu? Keşke tülleri olmasaydı.." dedim. Yaren göz gezdirip "uygun bence giyin de Cemre'ye fotoğraf atalım, Peril ablaya falan da sorarız" diyerek beni yatıştırmıştı.Kafamı sallayıp hemen elbisemi çıkarttım o sırada da Yaren elbisenin kırışmaması için bana yardım etmişti. Hızlıca beyaz elbiseyi üzerime geçirdiğimde bedenime tam oturmuş, sarıp sarmalamıştı.
Odamda ki aynanın karşısına geçip Cemre'ye atmak icin fotoğraf çektim ve gönderdim.
*fotoğraf*
Güneş : sence bu söz için uygun mu???Yaren, "kızım biraz rahatla! Bence böyle cok güzel oldun, söz için de uygun." Dedi. Aynaya dönüp tekrar kendinin süzerken telefonuma gelen bildirim ile bakışlarım oraya döndü.
Cemre: aşkım çok güzel olmuş.
Cemre: tam söz icin bence.
Cemre: kapının önündeyim geliyorum şimdi.Güneş : koş
"Tamam ya oldu ya bu oldu." Diyerek kafamı salladığım da kapı çalmıştı. Yaren koşarak kapıya bakmaya gittiğinde bende üzerimi süzmek ile meşguldüm. Mükemmel kararsız kalmıştım.
Cemre içeri girerken, "kızım saçın makyajını yaptırtmaya gidicez daha hadi! Saat 12 buçuk olmuş." Diyerek beni süzdüğünde "bu çok sade." Dedi. Dolabıma doğru giderken, "kalabalık olucaz ve evinin dekorasyonun farkındasın, o yüzden biraz daha şatafatlı şeyler giyinmen lazım." Diyerek kıyaferlerime göz atmaya başladı.
"Ya avm de beğenerek aldığım kıyafetler şu an hiç hoşuma gitmiyo!" Diyerek yakınmıştım.
"Ay burda hiç bir sey göremedim ben." Dedi ve Yaren'e döndü, Yaren " ya kuaför zaten avm içinde ordan bakarız elbise." Dedi. Moralim sıfır olmuştu, kızlar fark etmiş olacaklar ki anında bana sarılmışlardı.
"Sıkma canını hallolur."
(...)
Avm'ye gelmiştik bir abiye mağazasına girmiş kıyafetlere bakıyorduk. Cemre'nin elinde tuttuğu uzun kırık mavi elbiseye anında tamam demiştim. Çünkü gerçekten mükemmeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)
Teen FictionBir şans vermenize değer💋 +18 sahneler vardır ona göre. 0536*******; pardon rahatsız ediyorum, Mavi değilim ama. 0536*******; Ay'dan daha güzelsin bunun bu denildi yanlış.