6. První kvalifikace

Pohled Kate

Ráno jsem se vzbudila v 6:30. Vylezla jsem z postele a šla se osprchovat. Umyla jsem si vlasy, tělo a vyčistila si zuby a obličej. Dneska musím vypadat reprezentativně protože budu mít menší rozhovor s médii mezi posledním tréninkem a kvalifikací. Lehce jsem se tedy nalíčila a dodala si trochu sebevědomí tím že jsem si opakovala slova ,,To zvládneš" a koukala jsem u toho do zrcadla. Poplácala jsem se po rameni a šla si udělat snídani a kávu. Sundala jsem telefon z nabíječky a šla do kuchyně. Všimla jsem si že pod dveřmi je obálka. Došla jsem ke dveřím a obálku jsem vzala. Položila jsem jí na stůl a připravila jsem si snídani na stůl. Napila jsem se kafe a kousla si do chleba který jsem si namazala. Koukla jsem se na obálku. Chvilku jsem přemýšlela jestli jí mám otevřít, ale nakonec jsem podlehla, protože jsem byla zvědavá. Byl v ní lístek do kina a vzkaz ,,Dnes v 8h buď v lobby, Lando". Bylo to hrozně romantické a já byla překvapená. Nebudu mu psát i když na něj furt myslím, nechám ho trochu při tom že nic nevím.

Po tom co jsem dosnídala jsem se šla převléknout a udělat si něco s vlasy. Nejdřív jsem si ale musela vybrat co na sebe. Bude to něco formálního a sexy zároveň nebo jen formálního a decentního. Rozhodovala jsem se mezi dvěma outfity, které jsem si položila na postel. Nakonec jsem si vzala černý top, černé formální kalhoty, hnědé sako a černou kabelku s botami na podpatku ve stejné barvě jako top a kalhoty. Byl to tedy ten trochu víc sexy outfit, který se mi nakonec líbil více. Šla jsem si dát vlasy do culíku protože k tomuhle mi rozpuštěné moc neseděli. Jsem ráda že v tomhle mi táta nechal volnou ruku  nemusím nosit týmové oblečení. Rychle jsem si šla udělat fotku na Instagram s popiskem ,,Outfit of the day" a postla jsem ho do svého feedu.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po tom co už jsem byla připravená jsem si vzala helmu a klíčky od motorky a dala si lístek do kina do kabelky. Šla jsem k výtahu a nastoupila. Cestou dolu jsem četla pozitivní ohlasy na výběr mého oblečení na Instagramu pod fotkou. Dojela jsem do garáže, došla k motorce na kterou jsem nasedla a nasadila si helmu. Vyjela jsem na trať. Když jsem tam dorazila všichni už tam byli a akorát dělali ranní rozcvičku. Zaparkovala jsem stejně jako včera a položila jsem helmu na sedačku. ,,Všechny vás zdravím, doufám že dnes předvedeme to co zítra" řekla jsem nahlas a všichni mě pozdravili. Táta byl v boxu Sergia a dělal tam nějakou práci s papíry. Šla jsem ho pozdravit. ,,Ahoj tati, copak to děláš?" zeptala jsem se ho. ,,Mám dnes moc papírování, sluší ti to" já mu na to kývla a odešla jsem za svým týmem. Max vyšel za boxu a obejmul mě ,,Dneska to zase zvládneš na jedničku" řekl mi  a já měla radost že mi věří.

Po tom co jsem zasedla za velín a nasadila si sluchátka se začali monoposty řadit do uličky a čekali až jim naskočí zelená. Lando s Danielem byli hned za Maxem takže oba stáli vedle mého velína. Oba mě pozdravili pohledem a kývnutím hlavy a já jim to oplatila. Konečně se rozsvítila zelená ,,Tak a jdeme na to" řekla jsem Maxovi do sluchátek a ten hned vyrazil na trať. Koukala jsem na technické údaje o monopostu a dělala si poznámky. ,,Box, box" řekla jsem Maxovi do sluchátka po tom co odkroužil tři kola. Zmáčkla jsem stopky a pozorovala za jak dlouho budou mít chlapy hotový pit. Byli neskutečně rychlí Max pro simulaci trochu poodjel a pak zhasl motor. ,,Pro dnešní trénink je to vše, byli jste neuvěřitelní" řekla jsem na vysílačku do boxu a kluci odtáhli Maxe dovnitř. Umístili jsme se na P1, Lando byl P3 a Daniel P2. ,,Koukám že máme konkurenci" řekl Max když viděl žebříček. ,,Máš znatelný náskok, nemusíš se čeho bát" odpověděla jsem mu.

Po tréninku mě čekala malá zpověď u nás v boxu. Přišli novináři a kameramani. Já se opřela o Maxův monopost. Všimla jsem si že táta a Toto stojí stranou ještě s pár jezdci a koukali jak budu odpovídat.

N: ,,Včerejší jízdou na motorce jste nás opravdu překvapila. Ne jen že jste překvapila svou genialitou, ale i láskou k motosportu."

J: ,,Motosport jako takový mi nikdy nebyl cizí. Motorku mám už od osmnácti a dříve jsem jezdila motokáry a F3" odpověděla jsem a zahlédla překvapení ve všech tvářích.

N: ,,Už asi chápu proč vás váš otec tak dlouho skrýval" řekl novinář a začal se smát ,,Musím uznat že jste talentovaná žena, nechtěla by jste někdy nasednout do monopostu F1?"

J: ,,Ano, byl to vždy můj sen. K F1 mě to táhlo už jako malou. Víte měla jsem spoustu vzorů a stále mám jako je například Senna a Schumacher" odpověděla jsem.

N: ,,Myslíte si že by jste mohla udělat jedno kolo tady na okruhu, kdyby jsme přemluvili vašeho otce"

J: ,,Táta je velice starostlivý a myslím si že s tímhle u něj bohužel neobstojíte" usmála jsem se a podávala se na tátu který se také smál.

N: ,,Jste tu jediná žena na tak vysoké pozici a tak se vás musím zeptat, Kdo z kluků se vám tu líbí? Mám totiž informaci že jste svobodná"

J: ,,Ano máte správnou informaci, Kluci jsou milý a působiví všichni. Na první místo musím zařadit svého nejlepšího kamaráda Daniela, pak Maxe protože ho znám také hodně dlouho a je to náš rodinný přítel. No a pak asi vzhledově na třetím místě Sainz a Norris s Charlesem. Pak asi zbytek gridu" koukla jsem se na tátu a ten na mě koukal s překříženými rukami a zvednutým obočím.

Pak následovalo pár dalších otázek a jezdci se na mě stále koukali a čekali jak budu odpovídat. Když rozhovor skončil táta všechny vyhnal z uličky před boxem aby jsme se zase mohli dát do práce ,,Takže Sainz a Norris jo" řekl táta a hodil na mě pohled, já jen pokrčila rameny a šla si sednout za velín. Jezdci šli podepisovat věci fanouškům a  já tak měla hodinku dělat si co jsem chtěla. Otevřela jsem Instagram a viděla že mě Carlos začal sledovat. Přemýšlela jsem proč a pak mi došlo co jsem řekla. Začala jsem se hrozně červenat. Tu žádost jsem mu potvrdila abych nebyla trapná. Už bylo jen 10 minut do kvalifikace a tak se všichni začali vracet do svých boxů. Koukala jsem jestli jsou všichni připravený na svých místech a jako poslední vyběhl Max v jezdeckém a nasedal do monopostu,

,,Lidi, jsme tu všichni" otočená do boxu jsem řekl přes sluchátka ,,Ano jsme tu všichni" řekl šéf mechaniků a ukázal palec nahoru. ,,Tak jdem na to, ukážeme jim co je Red Bull zač" řekla jsem a usmála jsem. Max odjel tři nejrychlejší kola a umístil se na prvním místě. ,,Paráda, první část jsme přežili" zasmála jsem se na Maxe přes vysílačku. ,,Jedu do boxu" ozvalo se. Po 10 min přestávce jsme Maxovi nasadili středně tvrdou sadu a monitorovali jsme monopost. Začalo druhé kolo kvalifikace. ,,Maxi, Sainz je o jednu příčku před tebou, mohl by jsi s tím něco udělat" řekla jsem mu a on se zasmál do vysílačky ,,Rozkaz madam" a zajel nejrychlejší kolo které ho vyšvihlo na první pozici ,,Box, box" zavolala jsem Maxe protože druhá část už byla u konce. Max zajel do boxu a nasadili jsme nejtvrdší sadu pneumatik. Kluci na ní položili nahřívací deky než začne třetí část. Dala jsem klukům pokyn že začínáme a oni sundali dečky. Max vyjel ven z boxu do uličky a když se rozsvítila zelená světla rozjel se. ,,Maxi, udělej pár kol na zahřátí a snaž se neudělat chybu" řekla jsem mu ,,Jasný madam" ozvalo se. Max byl po dvou kolech na páté pozici ,,Maxi jsi pátý za Danielem, první je Leclerc, trochu na to šlápni". Max zajel dva nejrychlejší časy a byl opět na P1. Jako druhý dojel Sainz a pak Daniel.

Po skončení se šli kluci seřadit tak jak dojeli a následoval s nimi krátký rozhovor. Běžela jsem pogratulovat Maxovi a Danielovi. Šla jsem pogratulovat i Carlosovi protože odvedl pozoruhodný výkon. Po rozhovoru jsme šli udělat týmovou fotku a napostovat na Instagram výsledky umístění našich jezdců. Šla jsem do fanzóny kde jsme měli být hodinku s týmem McLaren na podiu.