Selam aşklarım öncellikle güzel bir kitapla yine başbaşasınız eğer beğenirseniz arkadaşlarınıza önerir yorum yapıp oylarsanız çok ama çok mutlu olurum sizleri seviyorum hadi iyi okumalarr sizee. 💓💓💓
Üvey babamın işi çok güzel gittiği için bir de üvey babamın babasından fabrikalar kaldığı için üvey babam fabrikatördü ve dünyaca ünlü bir parfüm şirketinin sahibiydi biyolojik annem ise benle hiç ilgilenmeyen zaten ilgilenmesini çok fazla istemediğim dominant bir yapıya sahipti biyolojik babamın yokluğu her gün daha çok canımı acıtıyordu biyolojik babamın gitmesinde maalesef biyolojik babamın askerde şehit olmasından kaynaklıydı eskiden orta durumda on tane hizmetçim olmadığı evde o kadar huzur doluydum ki babam hep beni korurdu annem bana bağırdığından şiddet uyguladığında ama şu an üvey babam her zaman annemin haklı olduğunu düşüyor biyolojik babamla gezerdik tozardık eğlenirdik dizinde uyurdum bana yazdığı her hikayesini okurdu dans ederdik omzunda olurdum ikimiz birlikte bana kıyafet almaya giderdik ve her istediğimi alırdık yok o pahalı alamayız demezdi ama babam 7 yaşımda askerde şehit olduğundan sonra ne gezdik ne yanımda oldu üvey babamda sadece kredi kartıma 200.000 $ koyuyordu ama bu para tatbikî biyolojik babamın o sevgisi ile hiç eş değer değildi biyolojik babam öldükten sonra üvey babamın arabasıyla ve şoförüyle her yıl mezarına gider çiçekler dikerim , her şeyimi ona anlatırım mezarda o çiçekleri aylarca sulardım ona ilk kaybettiğimde ağlamadım çünkü çocuktum ve babamın hala yaşıyor illaki gelecek olduğuna inanıyordum ama tam 9 yaşımda babamı kaybettiğimi anladım hala babam eve gelmiyordu iki yıl ve annem de başka bir adamla evlenmeyi düşünüyordu işte o zaman anladım ki babam şehit olmuştu ve o yüzden bizim evimize yaşadığımız eve dönecekti ama dönememişti üvey babam çok değişik bir tipti ve az da olsa tahmin edebiliyordum annem üvey babamla parası için evlenmişti zaten aralarında on yedi küsur yaş vardı ve adam babamdan daha sinirli bir adamdı bunu da onlar annem ve üvey babam evlendikten sonra daha 11 yaşındayken yeni öğrendiğim tarifi yapmak için hizmetlileri mutfağa sokmamıştım evde yemek yapmaya çalışıyordum ve hatta yapmıştım lakin sınıftaki en yakın arkadaşım aradığı ve onun telefonunu açmadan önce ocağın ateşini yaktığım için bir on ya da on bir dakika sonra yanık konusu her yere yayılmıştı buna villanın 6.katına -en üst katına- yanık kokusu gelmişti ve üvey babam çok sinirlenmişti sinirlendiğini herkes anlayabiliyordu çünkü sandalyesinden ayağa kalkıp kapıyı hızla çarpıp bir anda yanımda belirmişti acayip kızmıştı ve hatta şiddete bile başvurmuştu ve biyolojik annem hiç ses bile etmemişti o kadar ağlamıştım ki o kadar canım acıyordu ki işte o gün en çok o gün keşke babam ölmeseydi de annem ölseydi demiştim çünkü o zaman her şey daha güzel olurdu .
^°^
Aradan zaman geçti bende liseye başladım ama ben liseye hep devlette okumak istemiştim ve lisede devlet okulunda daha berbat insanlar vardı ve bana da hep mal mal bulaşıyordu ve lise 3 'e kadar kendime sahip çıksamda lise 3 'de hepsini dövdüğüm için okuldan atılmıştım ve üvey babam da beni düşünüp güneş kolejine vermişti ama ben orda da yalnızdım ve öylesine okula gidip geliyordum insanları izliyordum bu bir sene böyle geçti ben bir sene boyunca yapayalnız kaldım ve okula bir yıl sonrasında bir öğretmen geldi ve ona aşık olmuştum fizik öğretmeniydi ama ben onun sadece o güzel yüzüne bakıyor onu yatakta hayal ediyordum çok iyi bir vücudu siyah saçları mavi gözleri hafif de sakalı vardı ama o kadar yakışıklıydı ki uzun boylu yanında herkes çok kısa kalırdı kolyesi ve yüzükleri vardı her parmağında elleri o kadar büyüktü ki onun elini tutunca içim titriyordu ve ona mesaj atmak çok istiyordum ama bunu nasıl yapacağım dair hiç bir planım olmadığı kadar telefonumun içinde numarası da yoktu.
𝐃𝐞𝐯𝐚𝐦 𝐞𝐝𝐢𝐜𝐞𝐤 💗
𝘠𝘢𝘳ı𝘯 𝘷𝘦𝘺𝘢 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢𝘬𝘪 𝘨𝘶̈𝘯 𝘪𝘬𝘪𝘯𝘤𝘪 𝘣𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮 𝘨𝘦𝘭𝘦𝘤𝘦𝘬 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘩𝘦𝘺𝘦𝘤𝘢𝘯𝘭ı 𝘣𝘪 𝘣𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮 𝘰𝘭𝘤𝘢𝘬 𝘴ı𝘬ı𝘭𝘥ı𝘺𝘴𝘢𝘯ı𝘻 𝘥𝘪𝘨̆𝘦𝘳 𝘣𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮𝘥𝘦 𝘤̧𝘰𝘬 𝘦𝘨̆𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦𝘻. 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim (Texting)
Teen Fiction05**: Napıyorsun babacık?? Berk: Kimsin? 05**:Kimse. Berk: Kimse olamazsın illaki birisisin!! 05**:O zaman seni isteyen biri Berk:Manyak mısın !!? 05**:Sana manyağım 𝘽𝙚𝙧𝙠 𝙠𝙞𝙨̧𝙞𝙨𝙞 𝙩𝙖𝙧𝙖𝙛ı𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙚𝙣𝙜𝙚𝙡𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣 Merak etcek ve...