Buna. Sunt Selena Matthew.
Am 16 ani si locuiesc in Los Angeles.
Am un frate mai mare de 19 ani.
Il urasc. E cea mai rea persoana din viata mea. Si el are aceeasi parere de mine.
De ce? Pentru ca ma bate, ma face in toate felurile. Imi lasa mereu rani pe corp. Ce fac parintii mei in privinta asta?
Nimic!!!
Sunt prea ocupati. De abia ca stau acasa. Stiu ca ma iubesc dar de ceva timp nu mai au timp pentru mine.
Am incercat sa-l parasc pe fratele meu, Austin. Dar mereu m-a amenintat ca ma stranguleaza.
Singurul meu prieten? Chitara.
Sunt o persoana retrasa si imi place sa-mi petrec timpul cantand la chitara si scriind versuri.
~*~
Am ajuns acasa dupa ore si ca de fiecare data , Austin se repezi spre mine. Stiam ce va urma. Dar cand sa ma feresc vad ca imi ofera ceva. Privesc curioasă si imi da un lantisor.
-La multi ani Sel! imi spune el.
Ce s-o fi intamplat cu el? S-o dat cu capu de pereti sau ce? Asta nu e fratimio.... E prima oara cand nu m-a batut, cand mi-a urat la multi ani... Chiar era sa uit de ziua mea.
M-a surprins faptul lui si am luat lantisorul cu grija.
M-am indreptat spre camera mea si m-am pus in pat.
Pentru a-mi sarbatori ziua de nastere , am luat chitara si am inceput sa cant "Story of my life" .
In timp ce cantam lacrimi mi se prelinsera pe obraji gandindu-ma si intrebandu-ma de ce sunt un nimic in viata. Nici macar nu contez pentru familia mea. Părintii mei nici macar nu mi-au zis la multi ani... N-am niciun prieten si eu tin doar la chitara.
Cantam in continuare si lacrimile inca imi curgeau si la un moment dat am adormit.Salut! Sper ca va place cartea! Astept parerile si voturile voastre :*