S3verusTobyPiton Sárkányfattyú című írásának kritikája

20 4 2
                                    

Mivel a Sátán (Liziton666) kérésemre írt egy kritikát Neon Shadows c. novellámról,  cserébe nekem is kell adni valamit. Mint kiderült, nem a lelkemet kéri, csak egy kritikát az adott írásról. Hogy őszinte legyek, inkább a lelkemet adnám oda, mint hogy kritikát kelljen írnom. Nem vagyok jártas benne, ezért elnézést kérek az ügyetlenkedésemért. Főleg azt vegyétek figyelembe, hogy senkit nem akarok megbántani, főleg az adott mű íróját nem, de vágjunk a lecsóba.

Mielőtt elkezdtem olvasni a művet, kicsit féltem, hogy el fogok veszni ebben a sárkányos történetben és nem fogom tudni ki kivel van, de szerencsére az író már az első soroktól kezdve kézen fogott és vezetett. Először egy izgalmas csata közepébe csöppentem. A csata leírása nagyon képszerű, szinte magam előtt látom az egészet, mint egy animációs filmet.

A harci sárkány megjelenítése hátborzongatóan reálisnak tűnt számomra. Valamint a főhős vívódása és lelki fájdalma is nagyon átjött.

A főhős szökése a várbörtönből hirtelen felgyorsította az eseményeket, lendületet adva a képzeletemnek is. Nem nagyon szoktam sárkányos fantasyt olvasni, de ennél a résznél megjött a kedvem, hogy több ilyen alkotást olvassak.

Ahogy haladt előre a történet, szinte azt éreztem, hogy én is ott bukdácsolok a tőrök mezején a főhős mögött jócskán lemaradva, és máris újabb meglepetésben lehetett részem.

Találkozása a fiatal lánnyal, a remény szikráját látszott megcsillantani a durva és vészterhes környezet közepette. Nekem nagyon tetszik, ahogy a két ellentétes pólus összetalálkozik a történetben. A saját életemre vonatkozó utalást is érzek benne.

A lánnyal való beszélgetését aranyosnak találtam, de engem nem nagyon kötnek le a romantikus írások. Mindenesetre vonzódásuk leírása érdekes volt. Kíváncsian várom a folytatást.

Hát ennyi lenne a kritikám, amit a Sátán cserébe kért tőlem. Remélem tudtam segíteni a mű írójának.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

S3verusTobyPiton Sárkányfattyú című írásának kritikájaWhere stories live. Discover now