Tete
HOSEOK
ben gerçekten çok rezil bir insanım
Resmen arkadaşlarım benim sevimli görüyor falan diye zırvalafım
O ne dese beğenirsin?????
Ay gelio byü
hoşik
SKADJMFAMANBFMAN
sen gerçekten aşık olunca dengeni şaşıyorsun
neyse en azından şapsal biri olduğunun farkında
hem belki sevimli, şapşik, konuşmayı seven insanlardan hoşlanıyordur.
gerçi yönelimini bilmiyoruz.
olsun, öğreniriz.
arkadaşı varsa da bana yaparız ve double date ÖNFÖDMFNÖSDF
şaka şaka ben kariyerimi düşünüyorum şu an.
aloooo tae
doğru sen şimdi aşktan ve acıdan kıvranıyorsun.
çıkınca mesaj at sana geleyim.
***
Taetae
hosiktir
hoşik
noldu noldu
şükür geldin
at bakim dövmeni
taetae
hosik
çok pis aşık oldum kardeşim
gel kafama vur ancak kendime gelirim
hoseok çok yakışıklı, çok güzel, aşırı seksi,
sesi bile o kadar güzel ki delirecektim o konuştukça
ayh bir de kokusu...bir insan nasıl hem erkeksi hem de yumuşsak kokabilir anlayamıyorum
tüm vücuduma dövme yaptırasım geldi onu sürekli görebilmek için.
birde o kadae nazikti ki... nasıl ya nasıl??????
çok profesyonel yaklaştı bana. Bense aşık oldum?????
neyse gel bana bir bir şeyler içelim.
kendime gelmem lazım
***
Taehyung Hoseok'a bütün gece Jimin'i anlatmıştı. Tekrara düşen cümlelerinin farkında bile değildi. Sadece içinden geliyordu. O hiç aşık olmamıştı daha. Evet hoşlandığı kişiler olmuştu, denemişti de fakat hiçbir ilişkisi uzamamıştı. Bitirmişlerdi karşılıklı. Şimdiyse bir anda bu kadar hoşuna giden çocuğu unutması çok zordu. Klişeydi belki ama gerçekten de ilk defa hissettiği duygular onu heyecanlandırmıştı fazlasıyla.
-İşte öyle hoşik. yanıma yaklaştığında dövmeleri göstermek için, kokusu resmen etrafımı sardı. Bayılacaktım güzelliğinden. O an kendimden şüphe ettim nasıl kokuyorum diye.
Hoseok aynı konuları dinlemekten bayılacaktı fakat arkadaşının heyecanı çok tatlıydı bu yüzden asla bölmedi ve sojuyu yudumlayarak dinlemeye devam etti.
-Sonra kahve ısmarladı. Bugün gereğinden çok içmiştim ama yine de kabul ettim. Kısa sürede kahveler geldi. Biraz tanıştık. Taemin'in ortak arkadaşımız olduğunu söyledim. Şaşırdı fakat mutlu olduğunu da söyledi. Yani beni görmek mi istiyor?
Taehyung çerezlerden birazını avucuna aldı ve ağzına attı. Bu düşünce bile heyecanlandırmıştı onu.
-Yaniiiiii şimdi bir daha nasıl göreceğim onu bilmiyorum. Her görmek istediğimde dovme yaptıracak halim yok ya.
Hoseok güldü, Taehyung böyle bir delilik yapabilirdi elbette.
-Taetae bir şekilde karşılaşacağınıza inanıyorum ben. Hem ortak arkadaşınız var. Ondan yardım iste. Ya da kahve al ve ziyarete git. Dövmen ile ilgili bir şeyler sormak için mesaj at.
-Hoseok, anksiyetem tutuyor sus ya.
***
Taehyung sabaha koltukta uyanmıştı. Sırtı ağrıyor şekilde huysuzlanarak oturur konuma geldi ve gerindi. Kendini biraz daha hisseder hale geldikten sonra etrafa bakındı ve hatırlamaya çalıştı dün geceyi. Fakat daha güzel bir şeyi hatırladığında sırıttı. Dün tamamen mükemmel bir gündü. Çünkü içinde Jimin vardı.
-Ne gülüyorsun mal mal?
Taehyung irkilerek kendine geldiğinde yastığı arkadaşına fırlattı.
-İki dakika hayal kurmama izin vermiyorsun katil.
Hoseok kıkırdadı.
-Nasıl hayaller olduğunu sormaya korkuyorum.
Taehyung ikinci yastığı atmıştı fakat Hoseok bu hamleden sıyrılmıştı bile.
-Kalk hadi kalk. Kahvaltını yap dersine yetiş. Benim şimdi çıkmam lazım. Provalar bitmedi.
Taehyung'un onaylaması ardından ceketi alarak çıktı evden. Taehyungta önce lavaboya gittikten sonra mutfağa geçti. Hoseok gerçekten yetenekli bir insandı. Bir şeyler izleyerek yedi iştahla yemeğini ve kampüse gitmek için ayaklandı.
Odasına geçip giyeceği eşyaları hazırladı ve üzerini çıkardı. Kolundaki dövmeye takıldı gözü ve eli istemsizce oraya gitti. Jimin'in dokunuşlarını, kokusunu, sesi işitti birden.
dalgınlığını kafasını sallayarak giderdi ve nefeslendi. Resmen aklından çıkaramıyordu ve delirecek gibi oluyordu. Daha fazla düşünmemek adına yüksek sesli bir şarkı açtı ve eşliğinde giyindi.
otobüsün boş gelmesinin rahatlığıyla boş bir yere geçti ve kafasını cama yasladı. Araç kırmızı ışıkta durduğunda duran arabaları izledi sessizce. Kulağında çalan müzik ve hafif gri hava... Kesinlikle huzurdu.
Tam o sırada yanında bir motor durdu. Motorcu adamın fiziği aşırı iyiydi ve İstemsizce süzmüştü onu. Bir anda kaskını çıkardığında ise gözleri fal taşı gibi açıldı. Jimin kaskı bir elinde tutarken diğer eli ile dağılmış siyah saclarını düzeltiyordu ve o kadar alımlı o kadar yakışıklı duruyordu ki Taehyung ağzı acık izlediğinin bile farkında değildi. Kendine gelmesi ile kafasını cevirdi ve saklandı. Bu şekilde karşılaşmaktan bahsetmemişti fakat onu görmek iyi hissettirmiş, heyecanlandırmıştı.
Motor kullanıyordu ve aşırı seksi görünüyordu. Daha ne olabilir ki dedikçe üst levele yükseliyordu Jimin.
***
oy vermeyi unutmayınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Butterfly Effect
FanficTaehyung ilk dövmesini yaptıracaktı Minv/ yarı text @amailvine