1

157 16 29
                                    

    Minho'nun Ağzından

Okula geldiğimde ilk dersin kimya oldugunu hatırlayınca çok sevinmiştim çünkü ders Jisung Hocaylaydı.Hoca gerçekten çok yakışıklıydı ve ben 19 yaşındaydım o ise 22.

Sırama oturmuş hocacığımla ilgili hayal kurarken orospunun teki gelip kolumu dürttü.

Hyunjin :Beni mi düşünüyon lan!

Minho :Ne bağırıyosun gerizekalı,dersi düşünüyom

Hyunjin :Hocacığımı demek istedin galiba!

Changbin :Lan gelsenize inekler!

Hyunjin :Sensin inek!Shut up Malfoy

Kantine gidicektik o yüzden paramı aldım ve Hyunjin'le birlikte Changbin'in peşine takılıp kantine indik.Kantine yakın bir yerde yanımıza I.N,Felix,Chan ve Seungmin'de geldi ve kantine gidip sıraya girdik.Aslında girdik denilemez daldık çünkü...Bide ne görelim,Jisung'cuğum ıce tea ve açma almış.

Seungmin :Merhaba hocam!

Jisung :Merhaba Seungmin.

Ben tam hocaya bakıp sırıtırkan hocayla gözgöze geldik...

Jisung :Bişey mi oldu Minho?

Minho :Yok hocam çok yakışıklısınızda..

Hyunjin'in kolumu cimirmesiyle kendime gelmiştim.

Jisung :Sen hep yakışıklısın Minho'cum

Seungmin :Hocam ödevleri bugün mü kontrol edeceksiniz?

Jisung :Evet Seungmin.

Jisung derin bi nefes almıştı.Şu boktan velet araya girmese olmuyordu ya hani!Ne zaman Jisung'cuğumla flört etmeye başlasam araya giriyordu!Sözde bir kez  tam Chan'a açılacakken yumruğumu ağzıma sokup kustuğum ve açılamadığı için...Aslında sonra benim sayemde bu Chan Seungmin'e açılmıştı,ama dinlemiyor ki!

Jisung :Görüşürüz,benim gitmem gerek!

Jisung'cuğum yanımızdan ayrıldığı anda Seungmin'in götüne öyle bir şaplak atmıştımki götünü tutarak bağırıyordu kantinin ortasında.

Minho :Sussan olmuyor dimi bok herif!

Ufak çaplı bir kavgadan sonra kantinden ıce tea ve açma alarak sınıfa çıktım.Hyunjin ve Changbin'de benle sınıfa çıkmıştı.Diğerleri gelmemişti,zaten Seungmin'e meraklı değildim.Böyle hareketleri çok gıcığıma gidiyordu ve o inadına tekrar tekrar yapıyordu.

-

Ders başlamıştı ve hoca sınıfa girmişti...

Jisung: Aranızda ödevini yapmayan birisi var mı?Yoksa derse geçeceğim.

Yeonjun,Minnie,Sana ve Changbin el kaldırmıştı.Allah aşkına Jisung hoca ödev verilirde ödev yapılmaz mı? Yapmayanları anlayamıyorum...

Minho :Siz ödev verirsinizde yapmaz mıyız?

Jisung :Demekki yapmayan bazı kişiler varmış Minho'cuğum.

Çok sesiz söylememe rağmen o sırada yanımdan geçtiği için duymuştu ve daha dersin ilk dakikalarında yine rezil olmayı başarmıştım. Okul boyunca rezil olmadığım bir gün bile yok denecek kadar rezil olmuştum...Hatta bir keresinde üstüme sütlaç dökülmüştü ve bunu canım hocacığım görmüştü.Bir türlü unutamıyorum...

Seungmin :Ben yaptım hocam!

Jisung :Ben yapmayanı sormuştum.

Kıkırdamam ile gözlerimin içine bakmış ve çok içten bir şekilde gülümsemişti...Bu adam beni öldürmeye mi çalışıyordu?

--------------------



babacık, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin